ترفند آیفون

قدم شمار Apple Watch م کار نمی کند، چه کار کنم؟

blank

 اپل واچ تان قدم هایتان را نمی شمارد و کارها را یادآوری نمی کند، راه حل چیست؟

گجت های پوشیدنی و هوشمند اپل می توانن همچون آیفون کارها را به انجام برسانند و البته قدم های کاربرش را بشمارد. گاهی اوقات به دلایلی مشخص ممکن است ساعت هوشمند اپل نتواند قدم های کاربرش را بشمارد و یا در نحوه ی عملکرد ساعت، اختلال ایجاد شود. در نتیجه،Apple Watch قدم ها را به درستی نمی شمارد و نمی تواند بقیه ی ورزش ها را نیز به درستی پیگیری نماید. در صورت رخ دادن این حالت، اصلا نمی بایست نگران باشید.در ادامه این مقاله، راه حلی آسان را برای رفع این مشکل به شما آموزش خواهیم داد.اگر شما نیز صاحب اپل واچی هستید که قدم هایتان را نمی شمارد در ادامه این مقاله با همراه باشید.

قبل از آن که شروع به کار کنید،گام به گام با آموزش زیر همراه شوید . برای تعمیر کردن Apple Watch، نیاز به گوشی آیفون خود دارید.نسل دوم ساعت های هوشمند اپل، دارای GPS هستند. به واسطه این قابلیت، شما می توانید اقداماتی که در بیرون از خانه صورت می گیرد را پیگیری نمایید. این اقدامات شامل، دویدن، شمردن قدم ها، دوچرخه سواری و … می باشد. البته شما برای خرید ساعت هوشمند ارزان و با قیمت مناسب تر می توانید به سایت کوک موبایل مراجعه نمایید.

چگونه Apple Watch که قدم ها را نمی شمارد، درست کنیم؟

قبل از هر کاری مطمین شوید که آیفون و Apple Watch شما هر دو از آخرین سیستم عامل موجود، استفاده می کنند. آیفون می بایست دارای سیستم عامل iOS 10.2 باشد و سیستم عامل ساعت بایستی WatchOS 3.2 باشد.

راه حل اول

این اقدامات را روی آیفون خود اجرا کنید:

قدم اول: Setting App را روی آیفون خود باز کنید.

قدم دوم: روی Privacy  تپ کنید ، این گزینه زیر گزینه ی مربوط به باطری در آیفون قرار دارد.

قدم سوم: روی Location Service  تپ کنید . مطمین شوید که تاگل Location Service  روشن باشد (تاگل سبز رنگ باشد)

اگر با استفاده از این راه حل مشکل قدم شمار در Apple Watch حل نشد، راه حل دوم را امتحان کنید:

راه حل دوم

کالیبراسیون حرکت و مسافت را روشن کنید.

برای درست عمل کردن قدم شمار Apple Watch ، می بایست کالیبراسیون حرکت و مسافت فعال باشد.برای اطمبنان از فعال بودن کالیبراسیون حرکت از مسیر زیر اقدام کنید:

قدم اول: به  Setting App بروید.

قدم دوم:روی Privacy  تپ کنید.

قدم سوم: روی Service Location تپ کنید.

قدم چهارم:صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به System Services  برسید.

قدم پنجم:روی System Services تپ کنید.

قدم ششم : تاگل Motion Calibration & Distance  را روشن کنید تا سبز شود.

بعد از این کار می توانید ساعت خود را کالیبره نمایید. پس از این کار با احتمال خوبی ساعت می تواند قدم های شما را به درستی بشمارد. Apple Watch خود را از آیفون تان Unpairکنید و بار دیگر آن را با گوشی خود جفت سازید. پس از انجام این قدم ها، می توانید مطمین باشید که ساعت می تواند ورزش های شما را رهگیری و پیگیری نماید.

 

مطالب مرتبط