ترفند iOS

چگونه به تنظیماتiCloud در iOS جدید دسترسی داشته باشیم؟

blank

برای دسترسی به iCloud در ورژن قدیمی iOS  کافی است تا به تنظیمات آیفون یا آیپد خود رفته و گزینه تنظیماتiCloud را به راحتی پیدا کنید، اما در آپدیت جدید iOS شاید تنظیمات iCloud به راحتی پیدا نشود و مکان سابق آن تغییر کرده است. شاید تغییر مکان تنظیماتiCloud برای بعضی از افراد کمی گیج کننده باشد زیرا هنگامی که به دنبال این بخش هستند، مکان مشخصی را در تنظیمات اصلی آیفون و آیپد برای آن نمی یابند.

هرچند شاید برای بعضی از دوستان پیدا کردن محل جدید تنظیمات iCloud  آسان باشد اما سوالات مکرری از کوک موبایل در رابطه با تغییر  محل iCloud شده است، که ما در این مقاله درصدد حل مشکل این دوستان بر آمدیم.

iCloud یک سرویس از شرکت اپل است که به شما در اینترنت پس از ثبت نام فضایی داده می شود تا اطلاعات را آپلود کنید و در هر مکان و آیفون یا سیستم اپل دیگری که خواستید، به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید.

چگونه به تنظیماتiCloud در iOS جدید دسترسی داشته باشیم:

برای دسترسی به تنظیماتiCloud در آیپد و گوشی آیفون مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید

  • تنظیمات iOS را در آیفون یا آیپد خود باز کنید.
  • در بالای تنظیمات مکانی است که اسم شما نوشته شده است و در زیر آن اپل آیدی، iCloud، iTunes و اپ استور قرار دارد، به آن توجه کنید!

blank

  • بر روی اسم خود کلیک کرده و در تنظیمات اپل آیدی، می توانید به راحتی تنظیمات iCloud را پیدا کنید.

تصویر بالا تنظیمات را در iOS آیفون نشان می دهد و تصویر زیر تظیمات را در آیپد نشان می دهد که می توانید تنظیمات iCloud را مشاهده کنید.

blank

همانطور که مشاهده می کنید تنظیماتiCloud در بخش تنظیمات اپل آیدی قرار دارد.تنظیماتی مانند برنامه هایی که به  iCloud دسترسی دارند و از آن استفاده می کنند، میزان استفاده شده از iCloud، برنامه ریزی برای استفاده از فضای iCloud، تنظیمات دستی برای گرفتن بک آپ و اطلاعات بک آپ گرفته شده و تمام گزینه تنظیمات iCloud قبلی در iOS جدید نیز موجود می باشد.

در تصویر زیر می توانید صفحه ی تنظیمات iCloud را مشاهده کنید.

blank

چرا iCloud بخش مشخصی در تنظیمات ندارد و مکان آن تغییر کرده است؟

در بروزرسانی iOS جدید، تنظیمات iCloud در بخش اپل آیدی قرار گرفته است تا کاربر در کنار تنظیمات اسم، شماره تلفن، ایمیل، گذر واژه، تنظیمات امنیتی، تنظیمات پرداخت، اپ استور و آیتونز و… بتواند آسان به تنظیمات iCloud دسترسی داشته باشد. اپل در iOS جدید سعی کرده است برای راحتی کاربر، تمام تنظیمات که به اکانت شخصی مربوط می شود را در یک مکان جمع کند. در صورتی که برای انجام مراحل بالا سوالی در ذهن تان پیش آمد با کارشناسان تعمیر آیفون در کوک موبایل تماس بگیرید تا در این مورد شما را کمک کنند

مطالب مرتبط