تست و بررسی سامسونگ

نظر ها و بررسی نهایی سامسونگ گلکسی M30

بررسی نهایی سامسونگ گلکسی M30

6- جایگزین ها، قضاوت، نظر ات مثبت و منفی

رقابت

بدیهی ترین رقیب گوشی M30، گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو است. نظر به این که چیپ ست ردمی بسیار قدرتمند است . بنابراین انتخاب بازی کننده های گیم های موبایل است، اما چیزی که گلکسی M30 را برتر کرده است، رقابت در استقامت باتری و صفحه نمایش بهتر است، که گفته می شود انتخاب همگان است. دوربین اصلی ردمی بهتر است و بر خلاف M30 می تواند ویدئوهای 4k خوبی بگیرد، همچنین دوربین سلفی گلکسی ها بهتر است و دوربین فوق عریض آن بر خلاف ردمی کیفیت بیشتری دارد. نوت 7 پرو همچنین قیمت مناسبی دارد.

blank blank blank blank
موتورولا موتوجی 7پاور هواوی 30 لایت رئالمی 3 پرو شیائومی ردمی نوت 7 پرو

رئالمی 3 پرو یکی از بهترین پکیج های به خوبی شناخته شده در گوشی های میان رده، بازار می باشد. این گوشی دارای های چیپ ست های ضخیم تر از M30 با پردازنده گرافیکی بویژه قدرتمند است که در مقایسه با ردمی برای بازی مناسب و بهتر است. با رئالمی تصاویر زیباتری گرفته شده است دوربین های جلو، عقب، حالت روز، حالت شب دارد و می توان با آن فیلم های 4k ضبط کرد. گلکسی دارای دوربین فوق عریض است که می تواند ارزشمند باشد. صفحه نمایش گوشی رئالمی خوب است و عمر باتری پایینی ندارد، اما گلکسی در هر دو مورد بهتر است. به خاطر وجود رم و حافظه داخلی خوب، گوشی رئالمی از نظر هزینه مقرون به صرفه است.

blank

اگر می خواهید برای خرید گوشی، پولی بیشتری بپردازید، می توانید موتورلا بخرید که مدل وان ویژن آن حدود 25 درصد از قیمت M30 بیشتر است. این گوشی تجربه کار با دوربین خوبی دارد و به لطف چیپ ست Exynos برتر از آنچه که در گوشی های سامسونگ بکار برده شده است، عملکرد آن بهتر است. عمر باتری وان ویژن نزدیک به گلکسی است.

هواوی پی 30 لایت نیز قیمتی در حدود وان ویژن دارد و تنها، دوربین فوق عریض آن بهتر از گلکسی  M30 است، اما به طور خاص بهتر نیست. تصاویر دوربین عادی این گوشی بهتر از M30 است. گوشی M30 ویدئوهای بهتری می گیرد اما 4k نیست. دوباره، گلکسی از نظر پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی بهتر عمل می کند.

blank

قضاوت

گلکسی M30 یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش آمولد است و اساسا بین گلکسی M20 و M30 تفاوت های زیادی وجود دارد. صفحه نمایش M30 در این رده پیشرو است و طول عمر باتری بهبود یافته ای دارد – با رقبا قابل مقایسه است. سری های M دارای دوربین های فوق عریض است که جدای اکثر رقبای خود در این سطح، M30 از سنسور عمق و برخی پرتره های اصلاح شده برخوردار است.

به هر حال، گوشی گلکسی  M30 خوب است اما خیلی چشمگیر نیست. رضایت بخش بودن این گوشی می تواند به خاطر چیپ ست Exyons 7904 باشد که گوشی های رقیب، این چیپ ست را ندارد. کیفیت دوربین های این گوشی عالی است و از نظر گوشی دوربین ها می تواند در میان رده قرار بگیرد. در حالیکه دوربین این گوشی نمی تواند فیلم های 4k بگیرد و یا تثبیت دیجیتالی 1080 پیکسل ندارد، جزء دوربین های ضعیف و کم کیفیت محسوب نمی شود.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا، گلکسی M30 کاملا شناخته شده است و برای کسانی که بازی های موبایل سه بعدی را دوست ندارند و کیفیت دوربین برای آنها زیاد اهمیتی ندارد، مناسب است. می توانید از صفحه نمایش زیبا و عالی این گوشی لذت ببرید و عمر باتری این گوشی بالا است.

نظرات مثبت

  • عمر باتری استثنایی، سرعت شارژ قابل قبول
  • یکی از بهترین صفحه نمایش هایی که وجود دارد
  • در این کلاس به سختی می توان دوربین فوق عریض پیدا کرد
  • پرتره های خوب، سلفی های واقعا زیبا
  • خشاب کارت میکر اس دی اختصاصی

نظرات مخالف

  • قاب پلاستیکی
  • کیفیت بد عکس برداری با دوربین پشت
  • فاقد ضبط ویدئو 4k حتی با اینکه چیپ ست روی آن از این حالت پشتیبانی می کند، بدون تثبیت دیجیتالی در 1080 پیکسل
  • با این پولی که پرداخت می کنید می توانید گوشی با چیپ ست بهتری بخریدblank

مطالب مرتبط