ترفند iOS

نسخه ی iOS 10.2.1  منتشر شد…

blank

اپل دیروز سیستم عامل نسخه ی iOS 10.2.1 را منتشر ساخت. در این نسخه ی به روز رسانی شده از سیستم عامل iOS تنها تغییرات اندکی نسبت به ۴ نسخه ی بتای قبلی صورن گرفته است. خوی فرض کنید شما این فایل ۷۲٫۲ مگابایتی را نصب کردید…انتظار چه تغییرات جدیدی را روی سیستم عامل آیفون و یا آی پدتان دارید؟!

بر اساس گزارشات اپل در باره این آپدیت، نسخه ی iOS 10.2.1 باگ ها و مشکلات موجود در نسخه ی قبلی iOS را برطرف ساخته است و نسبت به سیستم عامل قبلی، امن تر شده است.  با این حال هنوز فکری برای ایموجی پرچم رنگارنگ  نشده است. شاید با خود فکر کنید ایموجی پرچم رنگین کمان دیگر چیست؟! پرچمی است که موقع  تکست کردن برای دوستانتان روی صفحه نمایش ظاهر می شود و پس از نمایش این پرچم روی گوشی موبایل آیفون و یا آی پدتان گوشی برای سه تا پنج دقیقه فریز می شود. این که iOS 10.2.1  فکری برای این مشکل کرده است یا خیر را در روزهای آینده خواهیم فهمید.

آپدیت جدید به وسیله ی یک به روز رسانی OTA  صورت گرفته است و ممکن است برای انتشار آن کمی منتظر بمانید. برای آن که ببینید می توانید سیستم عامل را آپدیت کنید یا نه می بایست به مسیر زیر در آیفون و یا آی پد تان بروید . setting  و پس از آن Software update   . اگ آپدیت در iPhone  شما نمایش داده نمی شود ، به این معنی است که هنوز برای دستگاه شما انتشار داده نشده است. نگران نباشید چرا که به روز رسانی به زودی برای آی فون شما نیز ارایه خواهد شد.

همانطور که قبلا نیز گفته ایم، iOS 10.2.1  ویژگی های جدید زیادی ندارد.بسیاری از فیچرهای جدید برای سیستم عامل به همراه نسخه ی جدید iOS 10.3  که شامل ” مد تیاتر”  است، ارایه خواهد شد.با استفاده از این مد می توانید iPhone  را به مدی ببرید که مثلا در تیاتر هستید و نمی خواهید واکنش های گوشی شما دیگران را آزاردهد. برای مثال صداها ساکت می شوند و تماس های ورودی و پیام های ورودی بلاک می شوند.نور صفحه نمایش کم می شود  و صداهای هشدار دهنده برای پیامک ها و … سایلنت می شود.قرار بود نسخه ی iOS 10.3  از دهم ژانویه موجود شود که به نظر با گذشت از این موعد ، انتشار آن  کمی دیر شده است.

مطالب مرتبط