ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی تغییر رنگ و فونت در استوری اینستاگرام

تغییر رنگ و فونت در استوری اینستاگرام

عناوین این مقاله

نحوه ی تغییر رنگ و فونت در استوری اینستاگرام در این مقاله به صورت کامل و گام به گام صورت می گیرد.

اگر جزء کاربران فعال در اینستاگرام باشید و روزانه چند ساعت از اوقات خود را در این شبکه مجازی پر طرفدار می گذرانید، متوجه اهمیت استوری و قابلیت هایش تا به حال شده اید. همین طور می دانید در استوری می توان نوشته هایی را به صورت دلخواه وارد کرده و بنویسید. در استوری های دوستان و کاربران دیگر نیز نوشته های رنگی و فونت های مختلف را مشاهده کرده اید. شاید شما هم دوست داشته باشید چنین استوری هایی را ایجاد نمایید، و در نوشتن متون خود در استوری از رنگ ها و فونت های متفاوت استفاده نمایید. اینستاگرام، بعنوان یکی از شبکه های مجازی که دارای صفحات و کاربران زیادی ست، این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است و این قابلیت جذاب و کاربردی را در اختیار کاربران گذاشته است تا کاربران بتوانند طبق میل و خواسته ی خود، با تغییر فونت و رنگ نوشته ها، متن هایی جذاب و مورد توجه ایجاد نمایند. بدلیل مورد توجه بودن استوری در میان، کاربران اینستاگرام، همه ی کاربران سعی می کنند بتوانند استوری هایی جذاب تولید کنند. زیرا بعد از تصویر در استوری ، دومین چیزی که کاربر را مجذوب خود می کند، متنی با فونت و رنگ زیبا می باشد. اگر شما هم تمایل به استفاده از این قابلیت کاربردی را دارید، در این مقاله که در مورد، آموزش تغییر فونت، رنگ و سایز اینستاگرام در بخش استوری است، ما را همراهی کنید.

نحوه ی تغییر رنگ و فونت در استوری اینستاگرام

اگر تا به حال نمی دانسته اید که چه فونت هایی در اینستاگرام وجود دارد باید به شما بگوییم، پنج استایل متفاوت برای تغییر فونت در استوری اینستاگرام موجود است. یعنی شما می توانید برای نوشته های خود از هر کدام از پنج فونت موجود، بهره ببرید. هر فونتی، شرایط و مخاطب خاص خود را دارد و بسته به کاربرد آنها متفاوت هستند. برای مثال فونت انتخابی برای آقایان و خانم ها متفاوت هست. بعضی فونت ها برای خانم ها بسیار جذاب بوده ولی از نظر آقایان فونت جالبی به نظر نمی آید. در صفحه ی اینستاگرام هر شخصی، فونت نوشته های استوریش، همان فونت پیش فرض در گوشی همراه او می باشد. که نام این فونت در اینستاگرام، فونت کلاسیک (Classic) می باشدکه در لیست تغییر فونت اینستاگرام نیز موجود است. حال در مورد، 4 فونت دیگر صحبت خواهیم کرد:

blank

1) فونت Modern (مدرن و رسمی)

در ردیف دوم فونت ها، یعنی درست بعد از فونت کلاسیک، فونت مدرن قابل مشاهده است، که می توان از آن بعنوان فونتی مدرن و رسمی یاد کرد و بیشتر برای متن های رسمی بکار برده می شود. فونت آن نسب به فونت کلاسیک کمی بزرگتر بوده و در کشورهای دیگر نیز بدلیل نوشتن متون به زبان انگلیسی، بیشتر برای متون رسمی کاربرد دارد و انتخابی عالی برای یک متن انگلیسی می باشد، ولی در متن های فارسی، بهینه سازی خوبی نشده است. کافی ست از آن در بخش استوری خود، استفاده نمایید تا بازخورد و تعامل کاربران را با این متن ببینید. درست است که فونت نامبرده، کمی حالت Bold داشته اما از جذابیت بالایی برخوردار است و کاربر را در حین مشاهده و خواندن استوری خسته نمی کند. به صفحات تجاری و کسب و کار پیشنهاد می کنیم برای نوشته های خود در استوری از این فونت استفاده نمایید.

2) فونت Neon

در بخش استوری، اگر به قسمت تغییر فونت وارد شوید، بعد از دو فونت بالا، فونت Neon، قرار دارد که از آن برای نوشتن متن های غیر رسمی کاربرد دارد. این فونت، بسیار جذاب است، که در صورت انتخاب آن، اطراف نوشته در این فونت براق بوده و نوری در اطراف آن نمایان است. مخاطب این فونت، بیشتر خانم ها هستند. اگر مدیر صفحه ای می باشید که کاربران شما خانم ها هستند از این فونت در استوری ها استفاده کرده تا کاربران تان از آن لذت ببرند، معمولاً  صفحاتی که مربوط به فروش لباس زنانه، لوازم آرایش، زیورآلات و … هستند که بیشتر به خانم مربوط می شود، از این فونت بهره ی کافی را می برند. صفحات سرگرمی نیز، به خاطر تعامل بیشتر با کاربر، از این فونت استفاده می کنند و باعث افزایش جذابیت استوری خود می شوند.

3) فونت Typewriter

فونت بعدی که به شما معرفی می کنیم فونت Typewriter می باشد، این فونت ریز است ولی برای کاربرد در نوشته های متن عمومی بسیار حرفه ای می باشد. این فونت در حال سادگی، جذابیت های خاص خود را دارد و برای متون عمومی، انتخابی درستی می باشد. اگر ادمین یک صفحه ی شخصی و یا صفحه ای ساده می باشید از این فونت استفاده کنید. در متون فارسی هم بسیار کاربرد دارد زیرا متن نوشته شده با این فونت بسیار روان و خوانا می باشد و این فونت گزینه ی بعدی اکثر کاربران می باشد (در صورتی که فونت کلاسیک را انتخاب نکنند).

4) فونت Strong

اگر تمایل دارید برای نوشتن تیتر و موضوعات مهم خود از فونتی استفاده کنید که توجه کاربر را معطوف کند، از فونت Strong، استفاده نمایید. این فونت بدلیل درشت بودن بیشتر برای متن های مهم کاربرد دارد. اگر برای نوشتن متنی مهم در استوری خود بدنبال فونت هستید، فونت Strong، می تواند گزینه ی اول باشد. در صفحات تجاری برای اطلاع رسانی رویداد ها و بازاریابی محصولات بیشتر از این متن استفاده می شود. در نوشته های خود در استوری با به کار بردن این فونت، نظر کاربران خود را جلب کنید. فونت Strong، با این که برجسته و درشت است، اما بدلیل این که کمی کج و اصطلاحاً Italic است، نظر کاربران را به سمت خود می کشاند. بیشتر در تیتر، یا متون کوتاه از آن استفاده نمایید ولی برای متون چند خطی و بلندتر از آن استفاده نکنید زیرا باعث خسته کننده شدن متن می شود.

از این فونت ها استفاده کنید و فونت استوری خود را تغییر دهید و باعث افزایش تعامل با کاربران خود شوید.

شاید برای شما هم جالب باشد که می توانید از 5 فونت معرفی شده، در کنار یکدیگر بهره برده و متنی زیبا ایجاد نمایید. برای مثال برای نوشتن عنوان متن، از فونت Strong و برای نوشتن توضیحات از کلاسیک یا فونت Typewriter استفاده کنید.

نحوه تغییر رنگ متن در استوری اینستاگرام

وقتی متن استوری خود را نوشتید و فونت آن را انتخاب کردید به سراغ رنگ فونت بروید و با تغییر رنگ متن، با سلیقه ی خود، رنگ مورد دلخواه خود را برگزینید. طبق گزارشات و بررسی های که در مورد استوری و تعامل آن با کاربر انجام شده است، از تأثیر گذارترین مواردی که می تواند باعث تعامل استوری با کاربر شود، رنگ مناسب متن می باشد. پس، از رنگ ها استفاده کنید و بر جذابیت و تاثیر آن بر کاربر بیفزایید. با این کار مطمئناً استوری شما بازدید کنندگان زیادی خواهد داشت، و بازخوردهای خوبی را می توانید دریافت نمایید. پس اول متن خود را تایپ کنید، و در صورت تمایل فونتش را تغییر دهید و اگر تمایلی نداشتید اجازه دهید همان فونت کلاسیک باقی بماند و حالا از رنگ های مختلفی که در پایین صفحه استوری شما قابل مشاهده است، رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

blank

هر رنگی که مدنظر شماست، رنگ های روشن تر و تیره تر آن نیز موجود است، شما می توانید هر طور که مایلید رنگ مورد نظری که متناسب با تصویر شما در استوری باشد، انتخاب نمایید. از رنگ هایی استفاده کنید که بر روی تصویر قابل مشاهده و خوانا باشند. اگر خواستید جایی از متن را تغییر دهید، باید انگشت را بر روی متن قرار دهید و به هر سمتی که دوست دارید، بکشید و بعد از رها کردن آن، در جای مورد نظر شما قرار می گیرد. گاهی اوقات کاربرانی، رنگ متن را انتخاب می کنند و بدلیل اهمیت بعضی کلمات آن را به رنگ دیگری، تغییر می دهند. اگر کلمات جدا از هم قرار دارند هر کلمه را جداگانه انتخاب و رنگ آن را تغییر دهید. برای مثال در تصویر بالا at You like نوشته شده است و کلمه ی You به رنگ دیگری تغییر داده شده است.

نکته قابل توجه بسیاری از افرادی که در صفحه ی خود لوگو و یا برندی را معرفی می کنند، این است که می توانند از رنگ تصویر موجود در استوری استفاده کنند و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند، بدین صورت که اول متن را انتخاب کرده و با لمس آیکن قطره چکان، بر روی قسمتی از تصویر که مدنظر شماست، زده و بعد بر روی کلمه مورد نظرتان می زنید. با این ابزار حتی می توان متن را به حالت چند رنگی (gradient) در آورد و باعث جذاب تر شدن متن شد.

blank

                                          تصاویر بالا را نگاه کنید تا به طور کامل متوجه شوید.

چگونگی تغییر سایز فونت و پس زمینه ی متن در استوری اینستاگرام

در برخی مواقع متن را نوشته اید ولی متوجه می شوید که متن شما درشت یا ریز است و سایز آن مورد پسند شما نیست و تمایل به تغییر آن دارید. برای تغییر سایز از راه های متفاوتی می توان این کار را انجام داد. برای تغییر فونت کلاسیک بدلیل پیش فرض بودن این فونت در اینستاگرام، قابلیت تغییر آن وجود دارد، برای تغییر سایز فونت کلاسیک در استوری اینستاگرام می توان متن خود را انتخاب کرده و از ابزار کوچک یا بزرگ‌ کردن متن که در سمت چپ صفحه اینستاگرام وجود دارد استفاده کنید.

blank

برای این کار برای بزرگ کردن متن، علامت مشخص شده در تصویر بالا را با انگشت به سمت بالا کشیده و برای کوچک کردن آن را به پایین آورده تا سایز متن به اندازه مورد نظر شما برسد.

چگونگی افزودن لینک به استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

ولی برای تغییر فونت های دیگر بعد از نوشتن متن، نوشته را بین دو انگشت خود قرار داده و برای کوچک شدن سایز متن، انگشتان را به هم نزدیک کنید، به این کار اصطلاحاً Zoom out می گوییم.

blank

برای بزرگ شدن سایز متن، انگشتان را از هم دور کنید کنید، یعنی متن را Zoom in کرده تا به سایز دلخواه تان برسید.

پس از قابلیت تغییر فونت اینستاگرام در بخش استوری و همچنین تغییر رنگ متن‌ها، اینستاگرام قابلیت دیگری را هم در اختیار کاربران قرار داده است. با استفاده از قابلیت تغییر بک‌گراند متن در استوری اینستاگرام، کاربران به راحتی می‌توانید متن خود را در ۳ حالت (بدون بک‌گراند، با بک‌گراند کامل و بک‌گراند نیمه‌شفاف) منتشر کنند. برای این کار کافی است متن خود را انتخاب کنید یا بر روی آن کلیک کنید؛ سپس بر روی آیکن A در بالا و سمت چپ صفحه کلیک کنید تا بک‌گراند شما تغییر کند. با هر بار کلیک بر روی آن بک‌گراند تغییر می‌کند اما باید به یک نکته مهم توجه کنید! در صورت استفاده از بک‌گراند، رنگ انتخاب شده در مرحله قبل بر روی بک‌گراند اعمال می‌شود و نوشته شما رنگی متضاد بک‌گراند می‌گیرد تا کاملاً خوانا باشد! بنابراین اگر پس از تغییر رنگ متن در استوری، بک‌گراند انتخاب کرده باشید، ممکن است رنگ آن متناسب با سلیقه شما نباشد؛ کافی است یک بار دیگر متن خود را انتخاب کنید و با ابزار تغییر رنگ در پایین این صفحه، رنگ بک‌گراند خود را تغییر دهید.

blank

نکات قابل توجه در بخش فونت ها

نکته اول، برای اینکه ظاهر و سبک نوشتاری شما بهتر و زیباتر شود و کاربران در خواندن آنها مشکلی نداشته و خسته نشوند باید یک سری نکات را رعایت کنید؛ مثلا اگر از فونت های «مدرن» و یا «نئون» استفاده می کنید باید دقت کنید، چرا که سبک این فونت ها طوری است که ممکن است کلمات اول در جمله ای که می نویسید کوچکتر از خط دوم دیده شوند که جالب نیست، لابد می پرسید باید چکار کرد. نگران نباشید کمی ظرافت به خرج داده و دقیقا فاصله پشت کلمه ای که در خط دوم قرار گرفته است را پاک کرده و یکبار دیگر فاصله بزنید. با این کار خوانایی را بهتر خواهید کرد.

blank

نکته دوم، مربوط به فونت typewriter است، متن نوشته شده با این فونت، همواره به صورت پیش فرض در سمت چپ قرار می گیرد و به اصطلاح چپ چین شده است. در صورتی که متن شما فارسی است می توانید آن را به وسط آورده (وسط چین) و یا به سمت راست (راست چین) ببرید. برای این کار کافی است همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است در بالا سمت چپ بر روی آیکون «تراز کردن» کلیک کنید و تنظیمات خود را اعمال نمایید.

با هر ضربه بر روی این آیکون، حالت متن نوشته شده تغییر پیدا می کند.

نکته سوم، فونت Strong مانند فونت های مدرن و نئون تراز شده (justified) هستند، این خود باعث منظم شدن متن و نوشته ها می شود و نیازی به تغییر ندارد اما اگر خوانایی آن پایین است می توانید متن را داخل پس زمینه قرار دهید تا کمی متمایز شده و خوانایی آن بهتر شود برای استفاده از پس زمینه در متن همانطور که در بالا توضیح داده شده است، ابزار پس زمینه (آیکن A در بالا و سمت چپ صفحه) را بکار ببرید.

اگر سه نکته ذکر شده در بالا را رعایت کنید و کمی سلیقه به خرج بدهید می توانید برای استوری خود متن های جالب، گیرا، و خوانا نوشته و تعامل خود را با کاربران افزایش دهید.

ایجاد استوری با استفاد از Text

استوری هایی که فقط دارای متن و نوشته هستند برای کاربران جذاب و به نوعی خاص است. از این طریق این استوری ها تنها با نوشتن جملات کوتاه و کلیدی می توانید کسب و کار خود را به خوبی معرفی کنید و یا می توانید از این طریق، هر متن تاثیر گذار دیگری را با کاربران خود به اشتراک بگذارید. اینستاگرام از این تکنیک استقبال کرده و همواره در بروزرسانی های خود به این موضوع توجه کرده است. قبلا برای اینکه بتوانید روی استوری خود متن و یا نوشته ای قرار دهید باید از آن متن عکس گرفته، عکس را ادیت کرده و رنگ های آن را تغییر داده تا برای استوری قابل استفاده باشد این کار هم زمان بر بوده و هم خسته کننده، اکنون اینستاگرام قابلیت نوشتن متن در استوری را اضافه کرده است و شما براحتی می توانید با رفتن به بخش استوری و انتخاب فونت از منوی پایین، متن دلخواه خود را نوشته و مطابق با سلیقه خود رنگ و سبک آن را تغییر داده و به اشتراک بگذارید.

blank

برای اینکه بتوانید تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید و به اصلاح فونت را مطابق با میل خود شخصی سازی کنید، می توانید از فونت هایی که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، بجز فونت «کلاسیک»، استفاده کرده و متن را ویرایش کنید.

با کمی کنکاش در بخش فونت و تغییرات مربوط به آن مثل رنگ ها، استفاده از پس زمینه و امکاناتی دیگری که در بخش استوری وجود دارد می توانید متن های تاثیر گذاری نوشته و به اشتراک بگذارید، کافی است کمی کار کنید تا به آن عادت کنید.

blank

استفاده از پس زمینه برای متن در استوری برای اکثر کاربران جالب است اما اگر دوست دارید متن و نوشته هایتان بدون پس زمینه و ساده باشد، اولویت خود را روی استفاده از ابزار Type Story قرار دهید. جالب است بدانید، در استوری اینستاگرام استفاده از استیکر نیز امکان پذیر است.

به کاربردن متن بر روی عکس یا ویدئو در استوری

در استوری اینستاگرام قابلیت نوشتن متن روی عکس و یا ویدئوهای استوری نیز وجود دارد که می توانید براحتی از آن استفاده کنید و لذت ببرید. بدین منظور عکس و یا ویدئوی خود را از طریق استوری معمولی و یا استوری Boomerang قرار داده و متن مد نظر خود را روی آن بنویسید.

برای انتشار استوری با متن دلخواه مراحل زیر را انجام دهید:

blank

  1. تصویر و ویدئوی مورد نظرتان زا انتخاب نمایید یا با دوربین استوری در همان لحظه عکس خود را ثبت کنید.
  2. متن دلخواه خود را با ابزار Text تایپ کنید.
  3. فونت متن را با سلیقه خود تغییر دهید.
  4. رنگی زیبا و مورد توجه برای متن خود انتخاب کنید.
  5. پس زمینه ای متناسب با متن برای آن قرار دهید.
  6. جزئیات دیگر مورد نظر خود را قرار دهید، مثل کاربرد ایموجی ها و استیکر های مورد نظر
  7. انتخاب گزینه Send to
  8. لمس گزینه ی Your Story برای به اشتراک گذاری استوری برای کاربران

حرف آخر:

استوری یکی از قابلیت های پرکاربرد در اینستاگرام است از آن می توان به عنوان ابزاری عالی در جهت افزایش تعامل و برقراری ارتباط با کاربران نام برد. در آن می توان تصاویر و ویدئوی خود را با فالوورها به اشتراک گذاشته و از آن لذت برد. با تغییر فونت، فونتی دلخواه و بسته به مخاطب تان انتخاب می کنید. با تغییر رنگ، سایز متن و استفاده از پس زمینه بر جذابیت های استوری خود می افزایید و باعث تعامل هرچه بیشتر با کاربران تان خواهید شد.

سوالات متداول-نحوه ی تغییر رنگ و فونت در استوری اینستاگرام

1- آیا می توان در کپشن های اینستاگرام از فونت های مختلفی استفاده کرد؟

اینستاگرام، بعنوان یکی از شبکه های مجازی که دارای صفحات و کاربران زیادی ست، این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است و این قابلیت جذاب و کاربردی را در اختیار کاربران گذاشته است تا کاربران بتوانند طبق میل و خواسته ی خود، با تغییر فونت و رنگ نوشته ها، متن هایی جذاب و مورد توجه ایجاد نمایند.

2- فونت های غالب در اینستاگرام کدام هستند؟

پنج استایل متفاوت برای تغییر فونت در استوری اینستاگرام موجود است. فونت مورد استفاده اینستاگرام برای وب سایت اصلی خود، Proxima Nova برای تمام متون بزرگ و کوچک و Neue Helvetica است. تمام متون موجود در وب سایت رسمی اینستاگرام با این دو سبک فونت پوشش داده شده است.

3- چگونه می توانید به سبک ایتالیک در اینستاگرام بنویسید؟

چگونه در زیرنویس های اینستاگرام خود با فونت های بولد و ایتالیک بنویسیم.

  • به وب سایت کپشن ساز http://apps4lifehost.com/Instagram/CaptionMaker.html بروید.
  • در کادر مربوطه، متن مورد نظر خود را تایپ کنید. اگر می خواهید متن خود را در دو جمله بنوسید، باید دوبار امتحان کنید و یا بین خطوط فاصله بگذارید.
  • روی علامت B در کنار کادر ضربه بزنید و متن مورد نظر خود را بولد کنید.
  • روی علامت I در کنار کادر ضربه بزنید و متن مورد نظر خود را ایتالیک کنید.
  • اکنون دکمه تبدیل را بزنید و از خروجی کپی بگیرید.
  • اینستاگرام را باز کنید، عکس خود را انتخاب کنید و متن کپی شده از سایت را در قسمت مربوطه چسبانده و کپشن کنید.

4- فونت کلاسیک در اینستاگرام چیست؟

در صفحه ی اینستاگرام هر شخصی، فونت نوشته های استوریش، همان فونت پیش فرض در گوشی همراه او می باشد. که نام این فونت در اینستاگرام، فونت کلاسیک (Classic) می باشد که در لیست تغییر فونت اینستاگرام نیز موجود است. قلم به کار رفته برای نوشتن استوری در اینستاگرام، در دستگاه های iOS، سان فرانسیسکو و در تلفن های اندرویدی، Roboto است.

5- اینستاگرام بجز فونت کلاسیک از چه فونت های دیگری استفاده می کند؟

فونت Modern (مدرن و رسمی)، فونت Neon، فونت Typewriter و فونت Strong دیگر فونت هایی هستند که در اینستاگرام بسته به سلیقه شخصی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

6- برای نوشتن متن های رسمی در صفحات تجاری اینستاگرام بهتر از چه فونتی استفاده شود؟

در ردیف دوم فونت ها، یعنی درست بعد از فونت کلاسیک، فونت مدرن قابل مشاهده است، که می توان از آن بعنوان فونتی مدرن و رسمی یاد کرد و بیشتر برای متن های رسمی بکار برده می شود. این فونت، نسبت به فونت کلاسیک کمی بزرگتر بوده و در کشورهای دیگر نیز بدلیل نوشتن متون به زبان انگلیسی، بیشتر برای متون رسمی کاربرد دارد و انتخابی عالی برای یک متن انگلیسی می باشد، ولی در متن های فارسی، بهینه سازی خوبی نشده است. به صفحات تجاری و کسب و کار پیشنهاد می کنیم برای نوشته های خود در استوری از این فونت استفاده نمایید.

7- خانم ها بیشتر از چه فونتی در اینستاگرام استفاده می کنند؟

در بخش استوری، اگر به قسمت تغییر فونت وارد شوید، به فونت Neon که برای نوشتن متن های غیر رسمی کاربرد دارد، می رسید. این فونت، بسیار جذاب است، که در صورت انتخاب آن، اطراف نوشته در این فونت براق بوده و نوری در اطراف آن نمایان است. مخاطب این فونت، بیشتر خانم ها هستند. اگر مدیر صفحه ای می باشید که کاربران شما خانم ها هستند از این فونت در استوری ها استفاده کرده تا کاربران تان از آن لذت ببرند، معمولاً  صفحاتی که مربوط به فروش لباس زنانه، لوازم آرایش، زیورآلات و … هستند که بیشتر به خانم مربوط می شود، از این فونت بهره ی کافی را می برند.

8- ادمین های صفحات شخصی و معمولی از چه فونتی استفاده می کنند؟

فونت Typewriter ، این فونت ریز است ولی برای کاربرد در نوشته های متن عمومی بسیار حرفه ای است. این فونت در حال سادگی، جذابیت های خاص خود را دارد و برای متون عمومی، انتخابی درستی می باشد.

9- کدام فونت در اینستاگرام تاثیرگذارتر است؟

بسته به هدفی که دنبال می کنید، فونت ها می توانند تاثیر گذار باشند، اگر تمایل دارید برای نوشتن تیتر و موضوعات مهم خود از فونتی استفاده کنید که توجه کاربر را معطوف کند، از فونت Strong، استفاده نمایید. این فونت بدلیل درشت بودن بیشتر برای متن های مهم کاربرد دارد. اگر برای نوشتن متنی مهم در استوری خود بدنبال فونت هستید، فونت Strong، می تواند گزینه ی اول باشد. در صفحات تجاری برای اطلاع رسانی رویداد ها و بازاریابی محصولات بیشتر از این متن استفاده می شود.

10- آیا می توان بر روی عکس یا ویدئو در استوری اینستاگرام متن یا چیزی نوشت؟

به کاربردن متن بر روی عکس یا ویدئو در استوری

در استوری اینستاگرام قابلیت نوشتن متن روی عکس و یا ویدئوهای استوری نیز وجود دارد که می توانید براحتی از آن استفاده کنید و لذت ببرید. بدین منظور عکس و یا ویدئوی خود را از طریق استوری معمولی و یا استوری Boomerang قرار داده و متن مد نظر خود را روی آن بنویسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *