ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه قفل کردن تلگرام با اثر انگشت

قفل کردن تلگرام با اثر انگشت

می توانید با استفاده از قفل اثر انگشت تلگرام خود را ایمن کنید و از دسترسی افراد به اکانت و حساب کاربری خود حفاظت کرده و به کسی اجازه ورود به حریم خصوصی خود را ندهید.

در صورتی که تلگرام شما کد یا قفلی نداشته باشد، امکان دسترسی هر فردی به اکانت شما وجود دارد ولی وقتی دارای کد یا قفل اثر انگشت باشد این امکان را به صفر می رسانید. برای نسخه های اندروید، آیفون و ویندوز به یک روش می توان پس ورد گذاشت. این مورد یک قفل است که بر روی گوشی شما عمل می کند و با تایید دو مرحله ای متفاوت است.

چگونگی پس ورد گذاشتن بر روی تلگرام

برای اینکه بتوانید بر روی تلگرام تان پس ورد بگذارید ابتدا باید به قسمت تنظیمات تلگرام بروید و در این بخش بر روی Privacy and Security بزنید. در اینجا Pass code Lock انتخاب کرده حالا در صفحه ای که جلوی خود می بینید رمز دلخواه خود را وارد کرده و در صفحه ی بعدی نیز کد را مجددا تکرار کنید. در انتخاب پس ورد خود بهتر است از 4 کارکتر استفاده نمایید تا حدس آن برای افراد دیگر کاری آسان و راحت نباشد.

نحوه ی گذاشتن رمز برای تلگرام را اینجا دنبال کنید.

در این موقع از تلگرام خارج شوید وقتی می خواهید مجددا وارد شوید رمز عبور را باید وارد کنید. اگر تمایل دارید که زمانی را برای بستن و قفل شدن خود بخودی تلگرام بگذارید وارد بخش Auto-Lock شوید و آنجا این زمان را تعیین کنید.

blank

نحوه قفل کردن تلگرام با اثر انگشت

برای فعال کردن قفل اثر انگشت باید گوشی شما مجهز به سنسور اثر انگشت باشد. اگر گوشی تان این امکان را دارد پس وارد تنظیمات تلگرام شوید و گزینه ی Unlock with Fingerprint را روشن کنید و در گوشی خود حسگر اثر انگشت را فعال کرده، تا از این به بعد بتوانید با اثر انگشت به تلگرام تان وارد شوید.

برای اینکه قفل برنامه ی شما فعال شود بر روی کلید گوشه ی سمت راست بالای صفحه تلگرام زده تا حتی قبل از خروج برنامه تلگرام شما قفل شود.

رمز گذاری بر روی تلگرام کامپیوتر

blank

جهت فعال کردن پس ورد برای تلگرام ویندوز در ابتدا باید وارد بخش تظیمات شده و بر روی Privacy and Security بزنید و Turn on local passcode را انتخاب کرده، صفحه ای جلوی شما نمایان می شود که رمز دلخواه تان را در آنجا وارد کنید و در قسمت دوم نیز پس ورد خود را تکرار کنید. حالا تلگرام شما دارای پس ورد است که هر وقت بخواهید از طریق کامپیوتر وارد تلگرام شوید از شما پس ورد می خواهد. همانطور که گفتیم این رمز با تایید دو مرحله ای فرق دارد و اگر آن را فراموش کردید، جای نگرانی نیست باید تلگرام خود را حذف کرده و مجددا آن را نصب کنید و رمز از بین می رود و بعد از نصب مجدد در صورت تمایل رمز و پس ورد جدیدی برای آن انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

3 thoughts on “نحوه قفل کردن تلگرام با اثر انگشت

  1. blank Lavina Lapsley گفت:

    ممنون از اطلاعات کامل و مفیدتون

  2. blank Esmeralda Spalding گفت:

    از ترفندهای تلگرام بیشتر منتشر کنید. ممنونم از سایت خوبتون

  3. blank Valarie Brill گفت:

    ممنونم از مطالب کاملتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *