ترفند شبکه های اجتماعی

چگونه قرار دادن لینک بر روی متن و نوشته در تلگرام

قرار دادن لینک بر روی متن و نوشته در تلگرام

نحوه ی هایپرلینک ساختن چگونه است؟ برای اینکه لینک دلخواه مان را بدون ربات بر روی متن قرار دهیم چه کنیم؟ برای این کار با ما همراه باشید.

ابتدا آخرین نسخه ی تلگرام را دانلود و نصب کنید زیرا این قابلیت در آپدیت تلگرام آمده است و به آسانی شما می توانید در تلگرام اندروید و PC زیر عکس، ویدئو و متن خود، لینک قرار دهید که در پایین تر مفصل توضیح داده ایم.

در تلگرام های قبلی، می توانستید این کار را با ربات انجام دهید ولی مشکلات مربوط به خود را داشت و برای بسیاری از افراد کار سختی بود. ولی شرکت تلگرام این قابلیت را در نسخه ی جدید خود قرار داده تا کاربران بتوانند از آن بدون دردسرهای قبلی و نیاز به ربات، هایپرلینک خود را بسازند.

وارد قسمت گفتگویی که می خواهید هایپرلینک بسازید، شوید و متن دلخواه خود را تایپ کرده و حالا متن خود را هایلایت کرده و از منویی که برای شما نمایان گردیده، گزینه ی Create Link را انتخاب کنید تا قسمت وارد کردن آدرس لینک بالا بیاید.

blank

در قسمتی که جلوی شماست، لینک مورد نظر خود را وارد نمایید و OK کنید. متن شما آبی می شود. در اینجا آدرس مربوط به کانال دلخواه یا سایت مورد نظر خود را می توانید وارد کنید و یادتان باشد که اول آن باید حروف http تایپ شود.

جهت آموزش ساخت لینک برای استیکرهای تلگرام اینجا کلیک کنید.

blank

اگر ارسال را بزنید، کار تمام است و حالا زیر متن یا عکس و هر محتوایی که دارید لینکی آبی رنگ با خطی در زیر آن مشاهده می کنید، وجود دارد که در صورتی که آن را لمس کنید به آن سایت یا کانال مورد نظر وارد می شوید و برای لینک های خارجی، توسط مرورگر این اتفاق می افتد و به سایت هدف پرتاب می شوید.

blank

قرار دادن لینک بر روی متن در کامپیوتر

در کامپیوتر نیز مانند اندروید تمام مراحل بالا را انجام می دهیم و بعد از این می توانید به راحتی در گروه های دیگر هایپر لینک خود را داشته باشید و تبلیغات کانال خود را قرار دهید و هر فردی تمایل به ورود به کانال شما را داشته باشد فقط کافیست بر روی لینک آبی رنگ بزند. این امکان نیز وجود دارد که زیر یک عکس یا ویدئو، متن لینک دار یا چند آدرس قرار دهید و مانند بسیاری از سایت ها با لمس لینک به راحتی به سایت هدف تان بروید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *