ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از استیکرهای تلگرام در واتساپ

نحوه استفاده از استیکرهای تلگرام در واتس اپ

نحوه استفاده استیکر تلگرام در واتساپ ترفندی است که از طریق آن می توانید استیکرهای محبوب تلگرام خود را به واتساپ انتقال بدهید و با آن خودنمایی کنید. اضافه كردن استيكر به واتس اپ برای بسیاری از کاربران لذت بخش است. خیلی از آنها نیز از این موضوع بی اطلاع هستند. بنابراین در اینجا می خواهید در مورد این روش جالب توضیح دهیم.

تلگرام برنامه پیام رسان مبتنی برای بازارهای اندروید و iOS است. این برنامه به دلیل برخی از قابلیت ها مانند فضای ذخیره سازی، امنیت و سایر ویژگی مانند ارسال استیکرهای جالب محبوب شده است.

واتس اپ نیز یکی دیگر از برنامه های پیام رسان شبکه اجتماعی است که مخصوصاً در کشور ما ایران کاربران زیادی دارد و با توجه به اینکه تلگرام در کشور ما به دلایل خاص خود فیلتر شده است افراد زیادی به استفاده از واتس اپ روی آورده اند و امروزه تقریباً هر کاربری ایرانی برای برقراری ارتباط سریع در شبکه اجتماعی از نرم افزار واتس اپ استفاده می کند.

هر دو برنامه های فوق خوبی ها و امکانات خاص خود را دارند. مدتی است که تلگرام بسته های استیکر متنوعی ارائه می دهد و با توجه به محدودیت های فعلی واتس اپ در حوزه استیکرها، محبوبیت خود را بیشتر کرده است.

با این حال برنامه های شخص ثالث و متعددی ساخته شده اند تا کاربر بتواند از بهترین های هر دو برنامه لذت برد. شما می توانید با بردن استیکر تلگرام به واتساپ از قابلیت های بیشتر این اپ استفاده کنید.

در واتس اپ گفتگو کنید و استیکرهای جالب را برای مخاطبین خود که از تلگرام دانلود کرده اید، ارسال کنید. سیو استیکر تلگرام در واتساپ را انجام دهید و از کار با این رسانه اجتماعی لذت ببرید.

با کوک موبایل همراه باشید تا در این مقاله نحوه انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ و ارسال بهترین استیکرها از تلگرام به واتس اپ را به شما دوستان آموزش دهیم. مطالب زیر را با دقت بخوانید و مراحل آن را گام به گام رعایت کنید:

استیکر های تلگرام در واتساپ می توانند جذاب باشند و با یادگیری این روش از قابلیت ها و جذابیت های بیشتر آن لذت ببرید. با ما آموزش انتقال استیکر تلگرام به واتساپ را تجربه کنید. انتقال استیکر تلگرام به واتساپ در آیفون با اندروید تقریباً مشابه است و شاید در تعداد مراحل متفاوت باشد.

نحوه استفاده استیکر تلگرام در واتساپ

در زیر نحوه بردن استیکر تلگرام به واتساپ در چند مرحله تصویری شرح داده شده است. این مراحل را یکی یکی دنبال کنید تا به هدف خود برسید. با دنبال کردن این روش می توانید از استیکر متحرک تلگرام برای واتساپ استفاده کنید.

1-برنامه تلگرام را باز کنید

برنامه تلگرام را باز کنید و بر روی آیکون 3 خط که در گوشه بالا سمت چپ برنامه دیده می شود، ضربه بزنید.

نحوه استفاده استیکر تلگرام در واتساپ

بر روی آیکون 3 خط در سمت چپ برنامه تلگرام ضربه بزنید

2- گزینه Settings را انتخاب کنید (انتقال استیکر تلگرام به واتساپ).

در این منو گزینه های مختلفی نشان داده می شود، شما گزینه «تنظیمات» (Setting) را انتخاب کنید.

گزینه «تنظیمات» (Setting) را انتخاب کنید.

گزینه «تنظیمات» (Setting) را انتخاب کنید.

3- به سمت پایین اسکرول کنید و روی «Chat Setting ضربه بزنید.

در منو تنظیمات، گزینه های مختلفی وجود دارد، به سمت پایین اسکرول کنید و روی «Chat Setting» که به تنظیمات گفتگو مربوط می شود ضربه بزنید.

در منو تنظیمات روی «Chat Setting» ضربه بزنید.

در منو تنظیمات روی «Chat Setting» ضربه بزنید.

4- روی گزینه «Stickers and Masks» ضربه بزنید.

با باز شدن پنجره تنظیمات گفتگو، به پایین اسکرول کنید و بر روی گزینه «Stickers and Masks» (استیکرها و ماسک ها) ضربه بزنید.

در پنجره تنظیمات گفتگو بر روی گزینه «Stickers and Masks» ضربه بزنید.

در پنجره تنظیمات گفتگو بر روی گزینه «Stickers and Masks» ضربه بزنید.

5- گزینه «Trending Stickers» را انتخاب کنید.

در گزینه مربوط به استیکرها و ماسک ها، به سراغ استیکرهای پرطرفدار بروید و روی گزینه « Trending Stickers» را در زیر قسمت پیشنهادات ضربه بزنید.

در منوی استیکرها و ماسک ها روی گزینه « Trending Stickers» ضربه بزنید

در منوی استیکرها و ماسک ها روی گزینه « Trending Stickers» ضربه بزنید

اکنون یک پنجره حاوی پر طرفدارترین استیکرها را مشاهده خواهید که در کنار آن گزینه Add دیده می شود. با ضربه روی دکمه Add می توانید بسته استیکرها را اضافه کنید.

6- لینک بسته استیکرها را کپی کنید.

با کپی کردن لینک بسته های استیکر، می توانید از میان استیکرهای پرطرفدار، استیکرهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای کپی کردن لینک بسته استیکرها، روی منو سه نقطه در سمت راست بسته استیکر ضربه بزنید.

برای کپی کردن لینک بسته استیکرها، روی سه نقطه در سمت راست ضربه بزنید.

برای کپی کردن لینک بسته استیکرها، روی سه نقطه در سمت راست ضربه بزنید.

7- روی گزینه Copy Link ضربه بزنید.

اکنون روی گزینه کپی لینک ضربه بزنید و لینک بسته استیکرها را در کلیپ برد دستگاه خود کپی کنید.

روی گزینه کپی لینک ضربه بزنید

روی گزینه کپی لینک ضربه بزنید

به پنجره اصلی تلگرام برگردید.

ربات دانلود استیکر برای تلگرام

برای استفاده از استیکر تلگرام در واتساپ می توانید ابتدا از ربات استیکر برای تلگرام استفاده کنید. استیکرهای مورد نظر خود را دانلود کنید و سپس انها را به واتساپ منتقل کنید. جهت اضافه كردن استيكر به واتس اپ نیز مراحل شرح داده شده در بالا را انجام دهید.

همانطور که می دانید برای ساخت استیکر باید آن را با فرمت webp ذخیره کنیم. راه های زیادی برای این کار وجود دارد که یکی از ساده ترین آن ها استفاده از ربات تلگرام است.

برای این کار ابتدا وارد ربات تلگرامی Stickerdownloadbot شده و پک استیکری که مد نظر دارید را به ربات ارسال کنید. بدین منظور وارد تنظیمات و بخش استیکر شده و سپس لینک پک استیکر خود را کپی کرده و به ربات ارسال کنید.

این ربات استیکرها را به فایل webp جهت ساخت استیکر در واتساپ تبدیل کرده و برای ما ارسال می کند.

1- در برنامه تلگرام روی آیکن Search ضربه بزنید.

بر روی آیکون «Search» ضربه بزنید و عبارت «Sticker Downloader» را تایپ کنید.

بر روی آیکون «Search» ضربه بزنید و عبارت «Sticker Downloader» را تایپ کنید

بر روی آیکون «Search» ضربه بزنید و عبارت «Sticker Downloader» را تایپ کنید

2- روی Sticker Downloader Bot ضربه بزنید.

ربات دانلود استیکر ظاهر می شود، بر روی آن کلیک کنید و پنجره گفتگو Sticker Downloader Bot باز می شود.

بر روی ربات دانلود استیکر کلیک کنید

بر روی ربات دانلود استیکر کلیک کنید

3- مطابق با دستورالعمل پیش بروید و کلمه «setting» را تایپ کنید.

در پنجره گفتگو، دستورالعمل و راهنمایی کامل دانلود استیکرها ارائه می شود، در صورت تمایل می توانید آن را دنبال کنید، اما مهمترین نکته ای که باید رعایت کنید این است که کلمه کلیدی «setting» را تایپ کنید.

با تایپ این کلمه، ربات را در پاسخ به شما 3 گزینه و فرمت ذخیره عکس را به شما معرفی می کند. فرمت Webp را انتخاب کنید.

با تایپ کردن کلمه setting در پنجره گفتگو، فرمت Webp را انتخاب کنید.

با تایپ کردن کلمه setting در پنجره گفتگو، فرمت Webp را انتخاب کنید.

4- لینک را بچسبانید و پیام را برای ربات ارسال کنید.

اکنون می توانید، لینک کپی شده (لینک دانلود بسته استیکر) را پیست کرده و پیام را برای ربات ارسال کنید.

لینک دانلود بسته استیکر را پیست کرده و پیام را برای ربات ارسال کنید.

لینک دانلود بسته استیکر را پیست کرده و پیام را برای ربات ارسال کنید.

5- فایل Zip دریافتی را دانلود و از حالت زیپ خارج کنید.

ربات با یک فایل zip حاوی بسته استیکرهای مورد علاقه شما، پاسخ شما را می دهد. پس از دریافت فایل، کافی است آن را دانلود کنید.

هر نرم افزار مدیریت فایل که روی دستگاه خود دارید را باز کرده و فایل زیپ را در حافظه داخلی تلفن خود از حالت فشرده خارج کنید (آنزیپ کنید).

فایل zip دریافت شده از ربات را دانلود کنید

فایل zip دریافت شده از ربات را دانلود کنید

دانلود استیکرهای شخصی WhatsApp

در تلفن خود برنامه ای به اسم Personal Stickers را برای واتس اپ دانلود کنید. پس از دانلود، برنامه را باز کرده و در صفحه اصلی کوک موبایل آن می توانید پوشه استیکر را مشاهده کنید.

اگر پوشه استیکر را پیدا نکردید، بر روی آیکن تصویر کلیک کنید و مسیر (مسیری که در آن Sticker Pack را ذخیره کرده اید) را به صورت دستی جستجو کنید.

تمام برچسب های موجود را در آن پوشه پیدا خواهید کرد. آنها را یک به یک انتخاب کرده و پس از اتمام، روی علامت تیک ضربه بزنید. در صورت تمایل می توانید برای آن متناسب با سلیقه خود نام بگذارید.

همچنین بخوانید: ساده ترین روش دیدن پیام حذف شده واتساپ با اپ Notisave

از بسته استیکر خود در برنامه WhatsApp استفاده کنید

پس از اتمام همه اینها، اکنون می توانید برنامه واتس اپ را باز کرده و مخاطبی را که می خواهید برچسب های جدید خود را برای او ارسال کنید، انتخاب کنید. زبانه برچسب ها را باز کنید و بسته جدید در آنجا نمایش داده می شود.

برنامه Personal Sticker برای واتس اپ در تمام اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و واتس اپ کار می کند. این برنامه به شما امکان می دهد به راحتی استیکرهای شخص ثالث را در قسمت زبانه استیکرهای واتس اپ جستجو کنید.

بنابراین، هنگامی که استیکرهای شخصی خود را تهیه کردید، آنرا برای همیشه در زبانه برچسب واتس اپ در دسترس خواهید داشت.

امیدواریم دانستن این مطالب تا اینجا مفید بوده باشد. تا زمانی که برنامه واتس اپ با گزینه های بهتر و بیشتری برای استیکرها به روزرسانی نشود، می توانید از این روش استفاده کنید و با دوستان و اعضای خانواده خود به گفتگو و ارسال استیکرهای جالب ادامه دهید.

در زیر نحوه حذف استیکرهای دانلود شده در واتساپ نیز شرح داده شده است.

حذف استیکر های دانلود شده در واتساپ

گاهی اوقات ممکن است استیکری را اشتباهی دانلود کرده و آن را به لیست استیکرهای خود در واتساپ افزوده باشید. نگران نباشید به راحتی می توانید آن را حذف نموده و از لیست استیکر های خود خارج کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید.

۱. ابتدا برنامه واتساپ را اجرا کنید و وارد صفحه چت یکی از مخاطبین خود شوید.

۲. سپس بر روی آیکون صورت در گوشه سمت چپ پایین صفحه کلیک نمایید تا استیکر های شما ظاهر شوند.

۳. در این مرحله باید بر روی علامت + در انتهای نوار ابزار استیکرها کلیک کنید تا به صفحه استیکرهای جدید هدایت شوید.

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود باید وارد بخش My Stickers شوید تا استیکرهای خودتان را مشاهده کنید.

۵. سپس استیکر مورد نظر حود را پیدا کنید و بر روی آیکون سطل آشغال اقدام به حذف کردن استیکر در واتساپ نمایید.

بدین ترتیب شما می توانید با استفاده از روش بالا، می توانید نسبت به پاک کردن کردن استیکر در واتساپ اقدام نمایید و استیکرهایی که مورد علاقه تان نیستند را از لیست استیکرهای واتساپ خارج نمایید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

یادتان باشد انتقال استیکر معمولی و متحرک تلگرام به واتساپ تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند و فقط برنامه‌ای که به آن نیاز دارید، متفاوت است.

در این پست نحوه انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ شرح داده شد. امیدوارم این مطلب به کار شما آمده باشد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید و برای ما بنویسید که دوست دارید در مورد چه ترفند و یا مطلبی برای شما بنویسیم.

سوالات متداول در مورد نحوه انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ

1- انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ چگونه انجام می‌شود؟

از منون تنظیمات به گزینه چت بروید و روی گزینه استیکر و ماسک ضربه بزنید، استیکر مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی کپی لینک ضربه بزنید. توضیحات دقیق تر در متن آورده شده است.

2- آیا انتقال استیکر متحرک تلگرام به واتساپ قابل انجام است؟

بله به روشی که در بالا توضیح داده شد می توانید استیکرهای متحرک تلگرام را به واتساپ منتقل کنید.

3- چگونه می توانم استیکر ارسال شده خود در واتساپ را حذف کنم؟

انگشت خود را روی استکیر نگه داشته و گزینه Delete For everyone را انتخاب کنید.

4- هرچند وقت یکبار یک گروه استیکر جدید به واتساپم اضافه می شود. علت چیست؟

با هر آپدیت واتساپ استیکر های برنامه نیز آپدیت و به تعداد آنها اضافه می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *