ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش ارسال استیکرها در واتساپ

آموزش ارسال استیکرها در واتساپ

آموزش ارسال استیکرها در واتساپ در این مقاله به صورت تصویری بررسی می شود.

استیکرها یا برچسب ها تصاویری هستند که می توانید به پیام های متنی خود اضافه کنید. استیکرها نسبت به شکلک های سنتی یا ایموجی ها، انتخاب ها و گزینه های بیشتری به کاربر می دهد. واتس اپ در واقع سیستم پشتیبانی از استیکرها ندارد اما می تواند از تصاویر به عنوان استیکر استفاده کند. در اپ استور، صدها برنامه استیکر وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. اما واتس اپ این امکان را فراهم کرده است که به تصویری که بخواهید می توانید را به استیکر اضافه کنید. این به این معنی است که هر تصویری که انتخاب کنید می تواند به طور بالقوه به عنوان استیکر استفاده شود.

آموزش ارسال استیکرها در واتساپ

دو روش برای استفاده از استیکرها در واتس اپ وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

1- بدانید استیکرها در واتس اپ چگونه کار می کنند.

واتس اپ در واقع از استیکرها پشتیبانی نمی کند. در عوض، شما می توانید تصاویر را به پیام های واتس اپ خود پیوست کنید. چندین برنامه وجود دارد که شامل مجموعه تصاویری است که مانند برچسب های سنتی به نظر می رسند. می توانید این برنامه ها را به پیام های خود اضافه کنید تا گیرنده آنها را ببیند.

متأسفانه، چون واتس اپ در واقع استیکر ندارد، شما نمی توانید از استیکرهای متحرک در واتس اپ استفاده کنید. با این وجود می توانید کلیپ های ویدیویی کوتاه ارسال کنید.

آموزش ارسال استیکرها در واتساپ

بدانید استیکرها در واتس اپ چگونه کار می کنند

2- اپ استور دستگاه خود را باز کنید.

در آیفون روی آیکون اپ استور ضربه بزنید و آن را باز کنید. تعداد زیادی برنامه وجود دارد که هزاران برچسب مختلف را برای استفاده در واتس اپ و انواع برنامه های خدمات پیام رسانی دیگر ارائه می دهند. برنامه های استیکر برای iOS و Android نیز در دسترس هستند.

اپ استور دستگاه خود را باز کنید

اپ استور دستگاه خود را باز کنید

3- یک برنامه استیکر را جستجو کنید.

هنگام مرور و بررسی برنامه های استیکر در اپ استور و یا فروشگاه های دیگر، اطمینان حاصل کنید که برنامه هایی که به مجوزهای زیادی نیاز دارند را نصب نکنید. بررسی ها را بخوانید تا ببینید آیا این برنامه برای سایر کاربران واتس اپ کار می کند یا خیر. در بسیاری از برنامه های استیکر فقط می توانید تعداد کمی از برچسب های رایگان را انتخاب کنید. برخی از محبوب ترین برنامه ها عبارتند از:

  • Emojidom (اندورید)
  • شکلک ها و یادداشت ها برای چت و گفتگو (اندروید)
  • فری استیکر (iOS)
  • ChatStickerz استیکرهای خنده دار ایموجی (iOS)
یک برنامه استیکر را جستجو کنید

یک برنامه استیکر را جستجو کنید

4- برای پیدا کردن استیکر برنامه استیکر را باز کنید.

بیشتر برنامه های استیکر دارای چندین دسته از استیکرها هستند. بسیاری از برنامه ها، استیکرهای رایگان دارند که نیازی به پرداخت دارد. استیکرهای متناسب با پیام خود را پیدا کنید.

برای پیدا کردن استیکر برنامه استیکر را باز کنید

برای پیدا کردن استیکر برنامه استیکر را باز کنید

5- روی استیکری که می خواهید استفاد کنید، ضربه بزنید.

استیکرهای دلخواه خود را به واتس اپ اضافه کنید.

روی استیکری که می خواهید استفاد کنید، ضربه بزنید

روی استیکری که می خواهید استفاد کنید، ضربه بزنید

6- استیکر انتخابی خود را به واتس اپ اضافه کنید.

بسته به برنامه ای که از آن استفاده می کنید فرایند متفاوت خواهد بود.

  • Emojidom – برنامه Emojidom حاوی صفحه کلید و صفحه متنی است. پیام خود را تایپ کنید و هر کدام از استیکرهای مورد نظر خود را وارد کنید. پس از پایان دکمه «Share» ضربه بزنید و سپس «WhatsApp» را انتخاب کنید. همچنین می توانید بر روی دکمه «Attach» در واتس اپ ضربه بزنید و Emojidom را به عنوان آلبوم خود انتخاب کنید تا هرکدام از استیکر را انتخاب کنید.
  • شکلک ها و یادداشت ها برای گپ – بر روی برچسب موردنظر برای ارسال به واتس اپ ضربه بزنید. پس از انتخاب برچسب، روی واتس اپ در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید. ویرایش هایی را که می خواهید انجام دهید ، سپس روی دکمه «Done» ضربه بزنید. واتس اپ باز خواهد شد و می توانید مکالمه مورد نظر خود را برای اضافه کردن آن انتخاب کنید.
  • Free Stickers – بر روی استیکری که می خواهید به مکالمه واتس اپ خود اضافه کنید ضربه بزنید. واتس اپ را از لیست برنامه های پیام رسانی انتخاب کنید. برای راه اندازی برنامه واتس اپ، روی “Open in WhatsApp” ضربه بزنید. مکالمه ای را که می خواهید استیکر را در آن بچسبانید ، انتخاب کنید.
  • ChatStickerz – استیکر موردنظر برای افزودن به واتس اپ را پیدا کرده و به آن ضربه بزنید. واتس اپ را از لیست برنامه ها انتخاب کنید. اگر واتس اپ را نمی بینید ، روی “بیشتر” ضربه بزنید و سپس واتس اپ را فعال کنید. گفتگویی را که می خواهید برچسب به آن اضافه کنید را انتخاب کنید.
استیکر انتخابی خود را به واتس اپ اضافه کنید

استیکر انتخابی خود را به واتس اپ اضافه کنید

7- بدانید که واتس اپ با استیکرها مانند تصاویر رفتار می کند.

از آنجایی که واتس اپ از استیکر پشتیبانی نمی کند، در واقع شما به جای آن ، به طور منظم فایل های تصویری می فرستید. می توانید فایل های تصویری برای استیکرها را بصورت آنلاین پیدا کنید و سپس آنها را ذخیره کرده به عنوان استیکر در واتس اپ ارسال کنید.

واتس اپ دارای برچسب متحرک است. تصویر ارسال خواهد شد، اما فقط اولین قاب نشان داده می شود.

بدانید که واتس اپ با استیکرها مانند تصاویر رفتار می کند

بدانید که واتس اپ با استیکرها مانند تصاویر رفتار می کند

8- تصویری را که می خواهید به عنوان برچسب ارسال کنید، پیدا کنید.

می توانید با استفاده از واتس اپ هر تصویری ارسال کنید ، بنابراین اگر تصویری آنلاین پیدا کردید که فکر می کنید از آن یک استیکر خوب درست می شود، از آن استفاده کنید. اگر احساس می کنید این استیکر خوب است، می توانید تصاویر را از هر وب سایت دیگری ذخیره کنید.

تصویری را که می خواهید به عنوان برچسب ارسال کنید، پیدا کنید

تصویری را که می خواهید به عنوان برچسب ارسال کنید، پیدا کنید

9- تصویر را در دستگاه خود ذخیره کنید.

پس از یافتن تصویری که می خواهید از آن استفاده کنید ، با انگشت روی آن بزنید و نگه دارید تا منوی تصویر باز شود. در این منو، گزینه «ذخیره تصویر» را انتخاب کنید تا تصویر در برنامه عکس یا گالری دستگاه شما ذخیره شود.

تصویر را در دستگاه خود ذخیره کنید

تصویر را در دستگاه خود ذخیره کنید

10- عکس را به پیام واتس اپ خود وصل کنید.

بر روی دکمه “Attach” در صفحه مکالمه ضربه بزنید و تصاویر موجود در دستگاه خود را مرور کنید. تصویری که شما ذخیره کرده اید ممکن است در آلبومی به نام «Downloads» باشد.

عکس را به پیام واتس اپ خود وصل کنید

عکس را به پیام واتس اپ خود وصل کنید

11- تصویری را که می خواهید به عنوان استیکر استفاده کنید را انتخاب نمایید.

هر چه تصویر کوچکتر باشد، تصویر بیشتر شبیه به استیکر می شود.

تصویری را که می خواهید به عنوان استیکر استفاده کنید را انتخاب نمایید

تصویری را که می خواهید به عنوان استیکر استفاده کنید را انتخاب نمایید

چنانچه احتیاج به مشاوره بیشتر در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط بر قرار نمایید.

مطالب مرتبط