اخبار فناوری

مدل های جدیدی از گوشی شیائومی در راه است

مدل های جدیدی از گوشی شیائومی در راه است

شیائومی در سال 2021 چند مدل جدید از گوشی شیائومی را به بازار روانه خواهد کرد. با روی کار آمدن گوشی های تاشو از برندهایی مثل هوآوی، سامسونگ و ال جی باقی شرکت های تولید کننده گوشی موبایل هم به فکر طراحی و تولید گوشی تاشو افتادند.

در این میان در سال 2020 بیشترین میزان فروش گوشی های تاشو به سامسونگ تعلق داشت. هوآوی هم با وجود تمام محدودیت هایی که داشت مدل های متنوعی از گوشی موبایل را به بازار رساند. حالا بر اساس اخباری که منتشر شده است این بار نوبت به شیائومی است که گوشی تاشوی خود را بسازد.

شیائومی با مدل های متنوعی از گوشی های موبایل با کیفیتی که به بازار روانه کرده اعتماد کاربران را هم جلب نموده تا بتواند جایگاه خوبی برای گوشی تاشوی شیائومی را هم ایجاد کند.

رونمایی از چند مدل گوشی شیائومی در 2021

شیائومی از چند مدل گوشی شیائومی در 2021 رونمایی خواهد کرد.

سه مدل گوشی تاشوی شیائومی در 2021 رونمایی می شوند

یک افشاگر در حوزه فناوری اعلام کرده است که شیائومی قصد دارد سه مدل گوشی تاشو را به بازار روانه کند. این طور که به نظر می رسد یکی از این مدل ها به بیرون باز می شود، مانند گوشی هوآوی میت ایکس. ابعاد در نظر گرفته شده برای گوشی شیائومی تاشو که به بیرون باز می شود حدودا 8 اینچ خواهد بود. مدل دیگر به سمت داخل تا می شود چیزی شبیه به گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد و از مدل سوم اطلاعات بیشتری به بیرون درز نکرده است ولی احتمالا طراحی عمودی داشته باشد.

این شایعات از چند ماه پیش به وجود آمدند. از زمانی که در سایت XDA Developers اعلام شد که ظاهرا گوشی با نام مستعار Cetus با رابط کاربری MIUI 12 به ثبت رسیده است. بر همین اساس گوشی Cetus از تراشه اسنپدراگون و دوربین اصلی 108 مگاپیکسل پشتیبانی خواهد کرد. هرچند اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست ولی با احتمال خیلی زیاد این اطلاعات مربوط به یکی از گوشی های تاشوی شیائومی خواهد بود.

در سال 2020 شیائومی چندین پتنت مربوط به گوشی های تاشو را ثبت کرده است که امیدواریم این مدل ها در سال 2021 به بازار گوشی موبایل عرضه شود.

سه مدل گوشی تاشوی شیائومی در 2021 رونمایی می شوند

سه مدل گوشی تاشوی شیائومی در 2021 رونمایی می شوند

گوشی شیائومی Mi 10i 5G

چند روز پیش بود که شیائومی اعلام کرد به زودی و تا پیش از پایان سال 2020 از گوشی شیائومی می 10 آی با پشتیبانی از اینترنت 5 جی رونمایی خواهد کرد. گوشی Xiaomi Mi 10i 5G ظاهرا نسخه دیگری از گوشی های ردمی نوت 9 شیائومی بودند که به تازگی رونمایی شده بودند. به نظر می رسد این نسخه برای بازار هند که یکی از بزگترین بازار های فروش شیائومی است، ساخته شده است.

از ویژگی های این محصول می توان به نمایشگر 120 هرتزی از نوع IPS LCD اشاره کرد. دوربین این گوشی شیائومی 108 مگاپیکسل و از پردازنده اسنپدراگون 750 پشتیبانی خواهد کرد. باتری این محصول 4820 میلی آمپر و با شارژر 33 واتی عرضه می شود. از این نظر این مشخصات تفاوتی با گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو ندارد. همچون دیگر گوشی های اقتصادی شیائومی این مدل هم با قیمتی بین 300 تا 350 دلار به بازار عرضه خواهد شد هرچند از کیفیت هایی چون اینترنت 5G و مشخصات یک پرچمدار برخوردار است.

گوشی شیائومی می 10 5 جی

گوشی شیائومی می 10 5 جی به زودی عرضه خواهد شد.

گوشی شیائومی Mi 11 به زودی رونمایی می شود

گوشی شیائومی می 11 که قرار بود تا پیش از پایان سال 2020 رونمایی شود در خبری که شیائومی به طور رسمی منتشر کرده است در تاریخ 28 دسامبر رونمایی خواهد شد. به نظر می رسد اولین عرضه این گوشی در بازار چین خواهد بود و چند هفته بعد به بازار دیگر کشورها خواهد رسید. هرچند اخبار و اطلاعات زیادی حول و حوش این گوشی منتشر نشده است اما اطلاعاتی از ویژگی های این گوشی موبایل به همراه چند عکس از آن منتشر شده است.

معرفی رسمی گوشی شیائومی می 11 به زودی

گوشی شیائومی می 11 به طور رسمی به زودی معرفی می شود.

مشخصات گوشی شیائومی می 11

گوشی پرچم دار شیائومی می 11 در دو مدل استاندارد و پرو رونمایی خواهد شد که احتمال آن می رود مدل دیگری نیز به آنها اضافه شود. همان طور که شیائومی پیشتر اعلام کرده بود اولین گوشی موبایل با تراشه اسنپدراگون 888 خود را عرضه خواهد کرد. باید گفت سامسونگ گلکس اس 21 را کمی بعدتر از شیائومی با این تراشه به بازار  خواهد رساند. تراشه اسنپدراگون 888 مبتنی بر لیتوگرافی 5 نانومتری، در اول دسامبر 2020 توسط کوالکام به طور رسمی معرفی شد.

مشخصات رسمی گوشی شیائومی می 11

بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده است مدل پرو در این گوشی شیائومی از نمایشگر 120 هرتزی با وضوح QHD+ بهره خواهد برد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود. بر عکس دیگر کمپانی ها که اطلاعات مختصری را از گوشی های خود پیش از رونمایی منتشر می کنند، شیائومی هیچ گونه اطلاعاتی را از پرچمداران جدید خود منتشر نکرده است. هرچند زمان زیادی تا رسیدن به اطلاعات تکمیلی و رونمایی رسمی این مدل باقی نمانده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *