ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ارسال پیام های ناپدید شونده در پیام رسان سیگنال

نحوه ارسال پیام های ناپدید شونده در پیام رسان سیگنال

ارسال پیام های ناپدید شونده در پیام رسان سیگنال یکی از ویژگی های خوب در این پیام رسان است. این ویژگی زمانی که شما در حال گفتگوی خصوصی هستید برای حفظ بیشتر حریم شخصی کاربرد خواهد داشت. این ویژگی در پیام رسان سیگنال به این گونه است که شما حتی زمان حذف شدن پیام را هم می توانید انتخاب کنید. سیگنال پیام رسانی است که بعد از قوانین ایجاد شده برای واتساپ، عده زیادی را به خود جذب کرد. ایده اولیه این پیام رسان بر حفظ حریم شخصی و امنیت بسیار بالا است.

با وجود اینکه این برنامه نفر سومی در دریافت پیام ها ندارد و ارسال کننده و دریافت کننده تنها افرادی هستند که دسترسی به پیام دارند اما ممکن است بخواهید میزن این حریم شخصی را بیشتر کنید. همچنین زمان ناپدید شدن یا حذف این پیام هم به خود شما بستگی دارد و شما می توانید این زمان را در یک دوره از بین چند ثانیه تا یک هفته انتخاب کنید.

مراحل ارسال پیام های ناپدید شونده در سیگنال

سیستم ارسال پیام های ناپدید شونده در سیگنال به راحتی صورت می گیرد. مراحل انجام این کار هم بسیار ساده است. علاوه بر آن ویژگی های مفید و کاربردی دیگری در سیگنال وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. علاوه بذ انتخاب زمان ناپدید شدن پیام، اگر بعد از دریافت پیام از روی آن اسکرین شات گرفته شود این موضوع به اطلاع شما می رسد. موضوع مهم این است که هر دو طرف ارسال کننده و دریافت کننده می توانند این پیام ها را کنترل نمایند. بنابراین اگر شما تصمیم گرفتید که پیام های ناپدید شونده ارسال کنید دریافت کننده می تواند بدون اینکه این تنظیمات را در پیام رسان سیگنال خود انجام داده باشد، چت های خود را به صورت معمول انجام دهید.

نکته: توجه داشته باشید که اسکرین شات هایی که در زیر مشاهده می کنید از روی یک گوشی اندرویدی گرفته شده است.

مرحله اول: وارد مکالمه ای که می خواهید در آن پیام ناپدید شونده ارسال کنید شوید

در گوشی موبایل خود وارد گفتگو یا چتی که می خواهید در آن پیام ناپدید شونده ارسال کنید، شوید. بر روی منو که به شکل علامت سه نقطه در گوشه بالای سمت راست تصویر است بشوید. منویی برای شما نمایش داده می شود که اولین گزینه آن Disappearing messages است. بر روی آن بزنید.

ارسال پیام های ناپدید شونده در پیام رسان سیگنال

وارد مکالمه ای که می خواهید در آن پیام ناپدید شونده ارسال کنید شوید

مرحله دوم: زمان ناپدید شدن پیام را در Disappearing messages انتخاب کنید

بعد از باز شدن گزینه Disappearing messages یک صفحه کامل برای شما باز می شود که در آن شما می توانید زمان ناپدید شدن پیام را انتخاب کنید. هر مدت زمانی را که فکر می کنید برای گفتگوی شما مناسب است را انتخاب کنید. این دوره زمانی بین 5 ثانیه ( اگر نیاز است که پیام شما فورا بعد از خوانده شدن پاک شود) تا یک هفته است. در انتخاب دوره های زمانی طولانی تر شما می توانید به تاریخچه پیام ها برگردید.

در گوشی آیفون و آیپد و کلا در سیستم عامل iOS وقتی شما می خواهید این ویژگی را فعال کنید یک سوال از شما پرسیده می شود که تایید کنید برای این مخاطب ویژگی Disappearing messages را فعال می کنید.

زمان ناپدید شدن پیام را در Disappearing messages انتخاب کنید

زمان ناپدید شدن پیام را در Disappearing messages انتخاب کنید

مرحله سوم: مشاهده زمان باقیمانده تا ناپدید شدن پیام

بعد از فعال شدن این آپشن، شما در کنار پیام ارسالی خود آیکون یک تایمر را می بینید که نشان میدهد تا زمان ناپدید شدن این پیام چه میزان زمان باقی مانده است.

مشاهده زمان باقیمانده تا ناپدید شدن پیام

مشاهده زمان باقیمانده تا ناپدید شدن پیام

مشاهه این تایمر برای فرستنده از زمان ارسال پیام قابل مشاهده است اما برای گیرنده از زمان خوانده شدن پیام این تایمر فعال می شود. اگر خواستید این آپشن را برای این چت غیرفعال کنید کافیست به Disappearing messages در منو بروید و آن را روی Off قرار بدهید.از آن پس پیام ها به صورت معمولی ارسال می شوند. در گوشی آیفون کافیست بر روی نام مخاطب بزنید و Disappearing messages را روی حالت Off قرار دهید.

نحوه نصب پیام رسان سیگنال بر روی دسکتاپ هم مراحل پیچده ای ندارد و می توانید به راحتی از ویژگی های خوب این پیام رسان بر روی دسکتاپ هم بهره بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *