ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه مشاهده لینک های بازدید شده در اینستاگرام

مشاهده لیست تمام لینک هایی که در اینستاگرام دیده اید

در این مطلب نحوه مشاهده لینک های بازدید شده در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد. وقتی یک مطلب را از طریق یک لینک در اینستاگرام دنبال می کنیم، این لینک اغلب در مرورگر داخلی باز می شود. به این معنی که در تاریخچه مرورگر باقی نمی ماند. اما در مواردی می خواهید این لینک را دوباره بازدید کنید. خوشبختانه در خود اینستاگرام لیست کاملی از تمام لینک هایی که مشاهده کرده اید وجود دارد و از طریق مراحل زیر می توانید لینک های بازدید شده را مشاهده کنید و به آنها دسترسی پیدا کنید.

مراحل مشاهده لیست تمام لینک هایی که در اینستاگرام دیده اید

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های معروف است که این روزها علاوه بر سرگرمی جنبه های دیگری نیز پیدا کرده. خیلی از موارد مطالب یا آدرس یک سایت یا صفحه به صورت لینک قرار داده می شود. برای مشاهده و خواندن این لینک ها از مرورگر داخلی استفاده می شود اما لیست لینک های مشاهده شده در خود اپ اینستاگرام وجود دارد.

مرحله اول: برنامه اینستاگرام را در گوشی آیفون یا آیپد خود باز کنید

در گوشی موبایل آیفون یا گوشی های موبایل دیگر، با زدن بر روی عکس خود در گوشه پایین سمت راست تصویر، به قسمت پروفایل خود بروید.

نحوه مشاهده لینک های بازدید شده در اینستاگرام

برنامه اینستاگرام را در گوشی آیفون یا آیپد خود باز کنید

مرحله دوم: از منو به قسمت Your Activity بروید

در این مرحله از طریق منو که به شکل علامت سه خط کوتاه موازی است، و در گوشه بالای سمت راست تصویر قرار دارد بر روی گزینه Your Activity بزنید.

از منو به قسمت Your Activity بروید

از منو به قسمت Your Activity بروید

مرحله سوم: مشاهده قسمت Links در بخش Your Activity اینستاگرام

در زیر تب Links شما می توانید لیست تمامی لینک هایی را که در اینستاگرام مشاهده کرده بودید را ببینید. با کلیک بر روی هر کدام از آنها می توان مجدد آن لینک را مشاهده کرد.

مشاهده قسمت Links در بخش Your Activity اینستاگرام

مشاهده قسمت Links در بخش Your Activity اینستاگرام

مرحله چهارم: پنهان کردن لینک از لیست در اینستاگرام

اگر تمایل دارید که هر کدام از این لینک ها را در بخش Your Activity پنهان کنید، انگشت خود را بر روی آن چند ثانیه نگه دارید تا یک پیام برای شما پدیدار شود. سپس بر روی گزینه Hide بزنید تا لینک از لیست پنهان شود.

پنهان کردن لینک از لیست در اینستاگرام

پنهان کردن لینک از لیست در اینستاگرام

توجه داشته باشید که پنهان کردن لینک آن را حذف نمی کند و اطلاعات آن از تاریخچه سرور اینستاگرام پاک نمی شود. این موضوع فقط باعث می شود که لینک از پروفایل پنهان شود. فیس بوک از این لینک ها برای شخصی سازی کردن تبلیغات شما در گروه اپلیکیشن های فضای مجازی بهره می برد.

مرحله پنجم: پنهان کردن کل لینک ها از تاریخچه فعالیت ها در اینستاگرام

در بالای صفحه گزینه ای به نام Hide History وجود دارد. هنگامی که شما آن را انتخاب می کنید، این گزینه کل تاریخچه را از بخش Your Activity شما پنهان خواهد کرد. اما حتی زمانی که کل این لینک در این قسمت غیر قابل مشاهده می شوند شما می توانید در بخش Downloading a copy of your Instagram data تاریخچه لینک های مشاهده شده را ببینید.

پنهان کردن کل لینک ها از تاریخچه فعالیت ها در اینستاگرام

پنهان کردن کل لینک ها از تاریخچه فعالیت ها در اینستاگرام

باید توجه داشته باشید که دکمه Hide History مانع نمی شود که اگر بعدا خواستید از طریق لینکی به مرورگر در اینستاگرام وارد شوید، این لینک های جدید در بخش Your Activity نشان داده نشوند. لینک های جدید وارد شده، در این بخش برای شما نمایش داده می شود تا اینکه دوباره بخواهید آنها را هاید یا پنهان نمایید.

مرحله ششم: پاک کردن Cache در براوزر اینستاگرام

شما می توانید کش براوزر را در اپلیکیشن اینستاگرام خود برای گوشی موبایل یا دیگر دیوایس های اندرویدی حذف کنید. برای انجام این کار مجددا به قسمت منو بروید و بر روی علامت سه خط کلیک کنید. این بار روی گزینه Setting بزنید. از آنجا به قیمت Account و سپس Browser Setting بروید.

پاک کردن Cache در براوزر اینستاگرام

پاک کردن Cache در براوزر اینستاگرام

مرحله هفتم: بر روی گزینه Clear بزنید تا اطلاعات از مرورگر اینستاگرام پاک شود

بعد از باز کردن قسمت Browser Setting در اینستاگرام، گزینه Clear را در گوشه سمت راست تصویر می بینید. با ضربه بر روی آن Cache تمام سرچ ها و مشاهده لینک ها و غیره از اینستاگرام شما پاک می شود.

بر روی گزینه Clear بزنید تا اطلاعات از مرورگر اینستاگرام پاک شود

بر روی گزینه Clear بزنید تا اطلاعات از مرورگر اینستاگرام پاک شود

شما می توانید از صفر تا صد اینستاگرام را در مطالب مربوط در کوک موبایل مشاهده کنید. این برنامه تنظیمات زیادی دارد و می توانید همانگونه که می خواهید آن را تا حد زیادی برای خودتان شخصی سازی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *