ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه نصب پیام رسان سیگنال بر روی دسکتاپ کامپیوتر

نحوه نصب پیام رسان سیگنال بر روی دسکتاپ کامپیوتر

در این مقاله قصد داریم تا نحوه نصب پیام رسالن سیگنال بر روی دسکتاپ کامپیوتر را توضیح دهیم. سیگنال مسنجری است که روز به روز به میزان محبوبیت آن افزوده می شود. این برنامه به جایگزین امنی برای واتساپ، تلگرام و مسنجر فیسبوک تبدیل شده است. این برنامه خیلی از خدماتی را که از یک پیام رسان انتظار دارید برآورده می کند. از جمله نصب نسخه دسکتاپی این برنامه می تواند خیلی کمک کننده باشد.

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت برنامه پیام رسان سیگنال، بدون واسطه بودن یا end-to-end-encryption بودن این برنامه است. این یعنی به جز فرستنده و گیرنده پیام هیچ فرد دیگری حتی کمپانی سازنده به پیام ها دسترسی نخواهد داشت. اگر میزان امنیت بالا و موارد دیگر استفاده از سیگنال برای شما مورد توجه است، بهتر است تا نحوه نصب نسخه دسکتاپ سیگنال را هم یاد بگیرید تا این برنامه در همه جا برای شما قابل استفاده باشد. تمام جزئیات امنیتی سیگنال برای نسخه دسکتاپ هم اجرا می شود.

روش استفاده از نسخه دسکتاپ برنامه سیگنال

برای استفاده از برنامه سیگنال باید این برنامه را بر روی گوشی موبایل اندروید، گوشی آیفون یا آیپد خود نصب کنید. نسخه دسکتاپ سیگنال برای ویندوز، مک و لینوکس قابل دسترسی می باشد. بعد از نصب برنامه سیگنال برای دسکتاپ (Signal For Desktop) بر روی کامپیوتر خود، برنامه را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود باز کنید. در همان ابتدا شما یک QR کد می بینید. این مربوط می شود به نحوه استفاده از برنامه دسکتاپی سیگنال و اتصال آن با اپ این پیام رسان در گوشی موبایل.

روش استفاده از نسخه دسکتاپ برنامه سیگنال

روش استفاده از نسخه دسکتاپ برنامه سیگنال وشروع با نصب برنامه بر روی دسکتاپ

مرحله اول: برنامه سیگنال را در گوشی یا تبلت خود باز کنید

برای شروع برنامه سیگنال را در گوشی موبایل یا تبلت خود باز کنید. سپس در گوشی اندروید بر روی منو که در قسمت سه نقطه که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد بروید و سپس به قسمت Setting و بعد از آن به قسمت Linked Devices بروید. حالا بر روی علامت + بزنید. در آیفون و آیپد در قسمت عکس پروفایل در بالای سمت چپ تصویر منوی Setting  را باز کنید. سپس گزینه Linked Devices را انتخاب کنید و پس از آن Link New Device را انتخاب کنید.

برنامه سیگنال را در گوشی یا تبلت خود باز کنید

برنامه سیگنال را در گوشی یا تبلت خود باز کنید و از منوی Setting به Linked Devices بروید

مرحله دوم: به سیگنال دسترسی استفاده از دوربین را بدهید

در این مرحله سیگنال از شما اجازه می خواهد که با استفاده از دوربین QR کد را اسکن کند و بخواند.

به سیگنال دسترسی استفاده از دوربین را بدهید

به سیگنال دسترسی استفاده از دوربین را بدهید

مرحله سوم: کیو آر کد را اسکن کنید

دوربین را بالا بیاورید تا در مقابل مربع کد QR قرار بگیرد و بتواند این کد را اسکن کند.

کیو آر کد را اسکن کنید

کیو آر کد را با موبایل اسکن کنید

مرحله چهارم: در گوشی اجازه لینک اپ سیگنال را برای لینک شدن به دسکتاپ بدهید

در این مرحله اپلیکیشن سیگنال از شما می پرسد که برای اینکه به نسخه دسکتاپ لینک شوید اطمینان دارید. شما باید بر روی گزینه Link Device بزنید.

در گوشی اجازه لینک اپ سیگنال را برای لینک شدن به دسکتاپ بدهید

در گوشی اجازه لینک اپ سیگنال را برای لینک شدن به دسکتاپ بدهید

مرحله پنجم: برای نسخه دسکتاپ سیگنال در کامپیوتر یک نام انتخاب کنید

تنظیمات برنامه سیگنال بر روی نسخه دسکتاپ را انجام دهید. در این مرحله مجددا به برنامه سیگنال بر روی دسکتاپ بر می گردیم. اینجا از ما می خواهد که یک نام برای کامپیوتر خود انتخاب کنیم. نامی را که که می خواهید وارد کنید و سپس بر روی گزینه Finish Linking Phone کلیک کنید.

برای نسخه دسکتاپ سیگنال در کامپیوتر یک نام انتخاب کنید

برای نسخه دسکتاپ سیگنال در کامپیوتر یک نام انتخاب کنید

مرحله ششم: سینک شدن اطلاعات در نسخه موبایل و نسخه کامپیوتر سیگنال

در این مرحله نسخه دسکتاپ سیگنال اطلاعات مخاطبان و گروه ها را با گوشی موبایل سینک می کند. این مرحله ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

سینک شدن اطلاعات در نسخه موبایل و نسخه کامپیوتر سیگنال

در این مرحله سینک شدن اطلاعات در نسخه موبایل و نسخه کامپیوتر سیگنال اتفاق می افتد

مرحله هفتم: مشاهده مخاطبان و گروه ها در نسخه دسکتاپ سیگنال

بعد از پایان این مرحله، شما لیست مکالمات را در منوی کناری سمت راست تصویر خواهید دید. توجه داشته باشید که پیام هایی را که تا پیش از این در چت ها داشتید در نسخه دسکتاپ قابل مشاهده نیستند. این موضوع یکی از موارد امنیتی پیام رسان سیگنال است. پیام هایی را که از این پس ارسال می کنید چه در نسخه موبایل و چه در نسخه کامپیوتر، در سیگنال برای هر دو برنامه قابل مشاهده هستند.

مشاهده مخاطبان و گروه ها در نسخه دسکتاپ سیگنال

مشاهده مخاطبان و گروه ها در نسخه دسکتاپ سیگنال

مرحله هشتم: بررسی جزئیات نسخه دسکتاپ برنامه سیگنال

شکل ظاهری برنامه سیگنال در نسخه دسکتاپ بسیار شبیه نسخه موبایلی آن است. شما می توانید از طریق نسخه کامپیوتر هم تماس های تصویری و صوتی ایجاد کنید، پیام های صوتی و متنی ارسال کنید، عکس، ویدئو و یا اسناد را از کامپیوتر و از طریق پیوست برای دیگران ارسال کنید.

بررسی جزئیات نسخه دسکتاپ برنامه سیگنال

بررسی جزئیات نسخه دسکتاپ برنامه سیگنال

مرحله نهم: استفاده از استیکرهای نسخه موبایلی سیگنال در نسخه دسکتاپ

همه استیکرهایی که در موبایل و در پیام رسان سیگنال دانلود کرده بودید به طور اتوماتیک به نسخه دسکتاپ  و کامپیوتر شما منتقل می شوند.

استفاده از استیکرهای نسخه موبایلی سیگنال در نسخه دسکتاپ

استفاده از استیکرهای نسخه موبایلی سیگنال در نسخه دسکتاپ

و کار در این مرحله به اتمام می رسد. پیام رسان سیگنال و محبوبیت زیاد این برنامه باعث شده نسخه دسکتاپ هم بسیار کاربردی باشد. بعد از اتمام این مراحل شما می توانید از برنامه سیگنال بر روی موبایل و کامپیوتر خود به طور همزمان استفاده کنید. توجه داشت باشید که اگر پیام رسان سیگنال را به عنوان برنامه پیش فرض بر روی موبایل خود برای دریافت اس ام اس تنظیم کرده باشید، مکالمات شما در اس ام اس در نسخه دسکتاپ دیده نخواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *