ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی پرینت گرفتن از تلگرام

پرینت گرفتن از تلگرام

در برخی مواقع لازم است که از تلگرام پرینت بگیریم و نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید. در صورت نیاز داشتن به پرینت مطالب و چت های گفتگوی تان یا تبدیل کردن آن به PDF ، به مطالب آورده شده در مورد این موضوع توجه کنید.

در ابتدای توضیحات لازم است اعلام کنیم امکان گرفتن پرینت تلگرام از مخابرات یا دستگاه قضا وجود ندارد، مگر در صورت مساله ای بسیار مهم، که هرگز شامل شکایت های عادی و معمولی نمی شود. اگر چت ها در قسمت گفتگو یا کانال تان حذف شده است، کاری نمی توان انجام داد ولی اگر پاک نشده است و درخواست پرینت گفتگو را دارید تا به عنوان مدرکی در جایی ارائه دهید باید به کامپیوتری دسترسی پیدا کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید.

در ابتدا بر روی کامپیوتر، تلگرام ویندوز را دانلود و نصب کنید و به اکانت خود وارد شوید. به صفحه گفتگوی مورد نظر رفته و در قسمت بالا بر روی سه نقطه بزنید و Export chat History  را انتخاب کنید.

blank

جهت آموزش پرینت مستقیم از گوشی اندروید اینجا کلیک کنید.

در این قسمت همه ی گزینه های روبروی خود را تیک زده و Size limit را به انتها برسانید و گزینه ی EXPORT را انتخاب کنید تا شروع به ذخیره اطلاعات کند. اگر تمایلی به این کار ندارید می توانید ویدیو و عکس را انتخاب کنید.

blank

وقتی عملیات دانلود محتوا انجام شد در آخر روی گزینه SHOW MY DATA بزنید تا فولدر ذخیره فایل ها باز شود.

blank

وقتی وارد پوشه شوید، مشاهده می کنید که  تمام فایل های فرستاده یا دریافت شده در این قسمت وجود دارد و همچنین فایلی به نام messages.html موجود می باشد که شامل همه ی مکالمات شما است. همچنین زمان و تاریخ ارسال و دریافت نیز درج شده است.

حالا در صورت وصل بودن کامپیوترتان به پرینتر، فایل messages.html را به داخل مرورگر موزیلا بیندازید و پس از زدن بر روی کلیدهای Ctrl+P  از آن پرینت بگیرید. و در صورت دسترسی نداشتن به پرینتر، کل پوشه را در فلش خود ذخیره کنید تا بتوانید در جایی دیگر پرینت آن را دریافت کنید.

این قابلیت برای ذخیره ی مطالب مفید و ارزشمند بدون نیاز به اینترنت، می تواند کاربرد داشته باشد

پرینت در تلگرام های غیر رسمی

این را بدانید که پرینت مطالب و چت ها با تلگرام ویندوز انچام پذیر است و اینکه چه تلگرامی (موبوگرام، طلایی و …) روی گوشی شما نصب است، اصلا مهم نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *