ترفند شبکه های اجتماعی

آنلاین بودن افراد در حالت Last seen recently

فراد در حالت Last seen recently

چطور متوجه آنلاین بودن شخصی در تلگرام در حالت Last seen recently شویم؟ و چگونه متوجه حضور او در تلگرام شویم؟ در موبوگرام در حالت عادی متوجه آنلاین بودن شخص در حالت last seen recently ممکن نیست ولی راه حلی عالی برای شما داریم که به آسانی بتوانید پی به آنلاین بودن و حضور شخص مورد نظرتان در موبوگرام و تلگرام شوید.

در تلگرام در حالت پیش فرض کنار نام کاربر آنلاین یا آخرین زمانی که فرد از تلگرام استفاده کرده است را می زند اما امکان و قابلیتی در تلگرام وجود دارد که می توان حضور خود را از دیگران پنهان کنیم که اکثر کاربران از این موضوع مطلع هستند و بجای زمان آخرین بازید جمله ی last seen recently زده می شود در برخی از برنامه های غیر رسمی ممکن است شخص حتی آنلاین باشد ولی آنجا زده نشده و پیام ما را دریافت کند و به دلیل نخوردن تیک دوم ما متوجه آنلاین بودن طرف مقابلمان نشویم حال به شما می گوییم که چه کنید تا بتوانید متوجه آنلاین شدن شخص مورد نظرتان در موبوگرام یا هر برنامه ی غیر رسمی دیگری شوید.

نحوه ی فهمیدن آنلاین بودن شخصی در تلگرام

برای متوجه شدن آنلاین بودن و دور زدن شخصی که آخرین بازدیدش مشخص نیست، باید کانالی با هر اسمی که دوست دارید بسازید سپس پیام تان رو می نویسید یا استیکری یا هرچیزی برای شخص مورد نظر فوروارد می کنید و اگر پیام seen خورده یعنی دو تیک شده است، مطمئن باشید طرف آنلاین بوده و پیامتان را دیده است. حتما پیام را از طرف و داخل کانال ارسال نمایید که وقتی ارسال شد اگر عدد ۱ باشد و عدد یک باقی بماند به معنی این است که پیام شما را ندیده است ولی اگر 2 شد بدین معنی است که پیام را مشاهده کرده است.

جهت چگونگی مخفی کردن Laste Seen در تلگرام دسکتاپ اینجا کلیک کنید.

در این حالت اگر 24 ساعت طول کشید و همچنان عدد یک باقی مانده است یعنی پیام شما را واقعا ندیده است ولی امکان دارد فرد مورد نظر شما از این ترفند شما مطلع است و خود را به دام نیندازد . اگر دوست دارید می توانید او را در کانال یا گروهی عضو کنید و اگر لفت داد آنلاین است و پیام شما را پاسخ نمی دهد.

چگونگی فعال کردن Last seen recently و پنهان کردن حضور خود در تلگرام

در صورتی که دوست ندارید شخصی متوجه ی حضور شما در تلگرام شود این دستورالعمل را انجام دهید. در ابتدا به قسمت تنظیمات تلگرام بروید و وارد بخش Privacy and Security بروید و گزینه ی Last Seen & online را انتخاب کنید . با این سه مورد مواجه می شوید: Everybody به معنی نمایش آنلاین بودن برای همه، My Contacts به معنی نمایش آنلاین بودن شما برای مخاطبین و Nobody به معنی پنهان کردن وضعیت آنلاین بودن شما از همه.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *