راهنمای خرید لوازم جانبی

مقایسه می بند 7 و می بند 6 شیائومی | xiaomi mi band 7 vs mi band 6

مقایسه می بند ۷ و می بند ۶ شیائومی

مقایسه می بند 6 و 7جذاب است و می تواند به تصمیم شما برای خرید این گجت هوشمند کمک کند. آیا صفحه نمایش بزرگتر، ردیابی سلامت هوشمندتر و رابط کاربری بازبینی شده می تواند دستبند Mi Band 7 شیائومی را برنده کند؟

مقایسه می بند 6 و 7 شیائومی می تواند بسیار جذاب باشد. شیائومی در دستبند جدید خود- می بند 7- صفحه نمایش را بزرگتر کرده است، رابط کاربری را هوشمندتر ساخته است و سعی کرده است آن را به یک ردیاب سلامتی ارزان و پر فروش تر از قبل تبدیل کند.

در این پست قصد داریم مقایسه mi band 7 vs mi band 6 شیائومی را انجام دهیم.

این مقاله به خصوص برای کاربرانی جالب است که تا بحال دستبند mi band 6 یا قدیمی تر داشته اند و اکنون می خواهند بدانند که خرید ردیاب سلامتی می بند 7 ارزش دارد یا خیر، از همان دستبند قبلی خود لذت ببرد. پس بیایید با هم mi band 7 vs mi band 6 را ببینیم

مقایسه می بند 7 و می بند 6 شیائومی

مقایسه دستبند Mi Band 7 شیائومی با دستبند Mi Band 6 شیائومی

جدیدتر لزوماً به معنای بهتر نیست، به خصوص وقتی صحبت از پوشیدنی های جدید می شود. اکنون که شیائومی بالاخره از ردیاب هوشمند می بند 7 خود رونمایی کرد، احتمالاً تعجب می کنید که چگونه در برابر می بند 6 قرار می گیرد.

سری Mi Band مدت‌هاست که در بین بهترین پوشیدنی‌ها برای کاربرانی قرار داشته است که به دنبال خرید بندهای هوشمند ارزان قیمت هستند. اما آیا Mi Band 7 می‌تواند نیازهای آنها را برآورده کند. یا بهتر است روی Mi Band 6 سرمایه گذاری کنند؟ ادامه مطلب را بخوانید.

همچنین بخوانید: ارزان ترین دستبندهای شیائومی 2021

مقایسه می بند 6 و 7 شیائومی در مشخصات

می بند 6 شیائومی می بند 7 شیائومی
صفحه نمایش آمولد 1.56 اینچ

گلس مقاوم با پوشش ضد اثر انگشت

رزولوشن 152 × 486

تراکم 326 پیکسل در هر اینچ

روشنایی تا 450 نیت

بیش از 60 واچ فیس

آمولد 1.62 اینچ

صفحه نمایش همیشه روشن با گلس نشکن 2.5D

رزولوشن 192 × 490

روشنایی تا 500 نیت

بیش از 100 واچ فیس

حسگرها سنسور ضربان قلب PPG

سنسور شتاب سنج 3 محوره

سنسور ژیروسکوپ 3 محوره

سنسور SpO2

GPS متصل به گوشی

سنسور ضربان قلب PPG

سنسور شتاب سنج 3 محوره

سنسور ژیروسکوپ 3 محوره

سنسور SpO2

GPS متصل به گوشی

باتری 125 میلی آمپر ساعت

عمر باتری 14 روز

180 میلی آمپر ساعت

15 روز عمر باتری در استفاده معمولی

9 روز با استفاده زیاد

قابلیت اتصال بلوتوث 5.0 بلوتوث 5.2
ردیابی و سایر ویژگی ها 30 حالت تناسب اندام

6 حالت تشخیص خودکار

ردیابی SpO2

ردیابی خواب

تمرینات تنفسی

نظارت بر استرس

ردیابی سلامت زنان

PAI هوش فعالیت شخصی

هشدارهای بیکاری

شاتر دوربین از راه دور

NFC(محدود به مدل چینی)

مقاومت آب 5ATM 5ATM
سازگاری برنامه اپلیکیشن  Mi Fitness

اپلیکیشن  Zepp Life

اپلیکیشن  Mi Fitness

اپلیکیشن  Zepp Life

روش شارژ شارژر مگنتی شارژر مگنتی
دستگاه های پشتیبانی شده اندروید 5.0 و بالاتر

iOS 10 و بالاتر

اندروید 6.0 و بالاتر

iOS 10 و بالاتر

ابعاد 47.4 × 18.6 × 12.7 میلی متر

بند 155- 229 میلی متر

46.5 × 20.7 × 12.25 میلی متر
رنگ ها مشکی، نارنجی، زرد، زیتونی، عاج، آبی مشکی، آبی، نارنجی، صورتی، سفید، سبز تیره، نارنجی فلورسنت، سبز فلورسنت، آبی استتاری، سبز استتاری.

طراحی و ویژگی ها

مقایسه می بند 6 و 7

مقایسه mi band 7 و mi band 6 شیائومی

  • شیائومی صفحه نمایش Mi Band 7 را تا 1.62 اینچ بدون کاهش تراکم پیکسل افزایش داد.
  • حالت نمایش همیشه روشن جدید به ارزش ردیاب جدید می‌افزاید.
  • شیائومی همچنین وعده رنگ های بیشتر، صفحه ساعت و رابط کاربری بهبود یافته را با Mi Band 7 می دهد.

شیائومی در برابر اصرار برای تغییر کامل طراحی Mi Band مقاومت کرده است و این تصمیم خوبی به حساب می آید. بزرگترین مزیت سری می بند سادگی آن است و تکرار هفتم فقط در جایی که باید، بهبود پیدا می کند.

آیا نمایشگر بزرگ‌ترین ارتقاء می بند 7 است؟

در ادامه مقایسه می بند 6 و 7 شیائومی می خواهیم ببینیم که آیا صفحه نمایش می بند 7 می تواند ارتقاء اساسی محسوب شود؟!. Mi Band 7 شیائومی اکنون دارای یک صفحه نمایش 1.62 اینچی امولد است که نسبت به صفحه نمایش 1.56 اینچی Mi Band 6 بزرگتر است. این ممکن است پیشرفت بزرگی به نظر نرسد، اما سطح مشاهده بزرگتر، برای دیدن اطلاعات مهم، همیشه خوشایند و ارزشمند است.

یعنی با یک نگاه می توانید به داده های مفید روی می بند 7 خود دست پیدا کنید. حداکثر روشنایی صفحه نمایش جدید 500 نیت است که نسبت به 450 نیت Mi Band 6 پیشرفتی جزئی دارد.

علیرغم افزایش اندازه آن، قابل توجه ترین بهبود نمایشگر می بند 7، حالت همیشه روشن آن است. ویژگی AoD، به کاربران این امکان را می دهد که بدون ضربه زدن روی صفحه نمایش، فوری، زمان و سایر اطلاعات مهم را نگاه کنند. هنوز مشخص نیست که این موضوع چگونه بر عمر باتری Mi Band 7 تأثیر می گذارد، اما نسبت به Mi Band 6 پیشرفت خوبی است.

با پیوستن به حالت همیشه روشن و صفحه نمایش ارتقا یافته، مچ بند Mi Band 7 از یک رابط کاربری بازبینی شده برخوردار می باشد. آیکون ها و انیمیشن ها به روز می شوند، در حالی که داده های ارائه شده روی صفحه از نسبت کنتراست صفحه AMOLED بهره می برند.

علاوه بر این، شما همچنین بیش از 100 صفحه ساعت قابل تنظیم اضافی با طراحی های الهام گرفته از MIUI 13 دریافت می کنید.

آیا دستبند Mi Band 7 شیائومی از NFC پشتیبانی می کند؟

شیائومی دو مدل Mi Band 7 را در چین عرضه کرد. یکی با NFC است، در حالی که دیگری، فاقد این قابلیت است. مشخص نیست که کدام مدل در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

چرا چیزی که بد نیست را تغییر دهیم؟

اختلاف بین می بند 7 و می بند 6 در چه چیزهایی می تواند باشد؟. آیا می بند 7 تغییرات دیگری دارد که تنها با یک نگاه متوجه آن شویم؟ خب نه. تشخیص Mi Band 7 و Mi Band 6 از راه دور دشوار است.

هر دو دارای یک صفحه نمایش کپسولی سوار بر یک بند از جنس TPU نرم و لطیف هستند. اولی با حداقل شش گزینه رنگی همراه با استتار و گزینه های رنگ فلورسنت جدید وارد بازار می شود. برای کسانی که به دنبال یک بند ساعت قابل تنظیم تر هستند، Mi Band 7 بسیار مناسب است.

با این حال، متوجه تغییر قابل توجهی در بخش ظرفیت باتری خواهید شد. دستبند Mi Band 7 شیائومی دارای یک باتری 180 میلی آمپر ساعتی است که در مقایسه با باتری 125 میلی آمپر ساعتی Mi Band 6 بزرگتر است.

شیائومی معتقد است که این می بند جدید معمولاً 15 روز در حالت استفاده معمولی و 9 روز برای کاربران با استفاده بیشتر، دوام خواهد داشت. اگر یادتان باشد، Mi Band 6 با عمر باتری دو هفته ای تبلیغ شد. بنابراین می بند 7 در مقابل می بند 6 شیائومی از نظر باتری و دوام شارژ نیز قابل توجه می باشد.

شایان ذکر است که دوام و عمر باتری احتمالاً ضروری است. اما طبیعتاً، ویژگی های جدید Mi Band 7 کاری می کند که مصرف باتری شما بیشتر باشد. با این پیش فرض که مصرف باتری در Mi Band 6 نسبت به Mi Band 5 بیشتر بود، این می بند جدید نیز مصرف بالاتری خواهد داشت.

با این وجود، در طول بررسی می بند 6، متوجه شدیم که این ردیاب از هدف ذکر شده عمر باتری شیائومی فاصله زیادی دارد.

mi band 7 در مقابل mi band 6 شیائومی در ردیابی تناسب اندام و سلامت

 

ردیابی تناسب اندام و سلامت در می بند ۷ شیائومی

ردیابی تناسب اندام و سلامت در می بند ۷ شیائومی

  • شیائومی می بند 6 از نظر ردیابی سلامتی و تناسب اندام، قابلیت کمتری دارد.
  • Mi Band 7 اکنون هشدارهای SpO2، معیارهای تمرینی جدید، مانند حداکثر VO2 و بار تمرینی، و حالت‌های ردیابی ورزشی اضافی را به همراه دارد.
  • با این حال، GPS داخلی یک غایب قابل توجه در ردیاب جدید است.

طراحی باید بعد از کیت سلامت ردیاب تناسب اندام در رتبه دوم قرار گیرد، بنابراین Mi Band 6 و Mi Band 7 چگونه با هم مقایسه می شوند؟ اول از همه، این دو مچ بند دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله پایش ضربان قلب، ردیابی خواب، نظارت بر سلامت زنان و ردیابی استرس هستند. PAI یا معیارهای هوش فعالیت شخصی، در هر دو دستبند، معمول هستند.

در حالی که Mi Band 6 نسبت به نسل قبلی خود شاهد تغییرات زیادی بود، از جمله افزودن حسگر SpO2، Mi Band 7 ظاهراً می‌خواهد بیشتر مورد استقبال ورزشکاران و دوندگان مشتاق، قرار بگیرد.

سنسور SpO2 برمی‌گردد اما اکنون به طور مداوم سطح اکسیژن خون کاربر را کنترل می‌کند و در صورتی که به زیر 90 درصد برسد، زنگ خطر را به صدا در می‌آورد. این یک ویژگی عالی است، به خصوص در دوران همه گیری کرونا. سنسور SpO2 شیائومی Mi Band 6 فقط به طور مداوم سطوح را در هنگام خواب نظارت می‌کند، بنابراین Mi Band 7 یک گام پیشرفت، خوشایند است.

آیا Mi Band 7 شیائومی می تواند یک مربی ورزشی خوب باشد؟

می بند 7 می تواند با ارائه و ثبت داده جدید، عملکرد ورزشی شما را تجزیه و تحلیل کند. اندازه گیری حداکثر حجم اکسیژن خون (VO2 max)، توصیه‌های تمرین هوازی/بی هوازی که به کاربران کمک می‌کند (تا بفهمید چقدر سخت به قلب خود فشار می آورید تا چربی بسوزانید یا عضله بسازید، زمان ریکاوری و بار تمرینی چهار زمینه ورزشی مهم هستند که توسط مربیان ورزشی به ورزشکاران گوشزد می شود.

دستبند هوشمند می بند 7 با اندازه گیری دقیق این آیتم ها، به شما کمک می کند برنامه تمرینی و ورزشی خود را درست و اصولی پیش ببرید.

برای دستیابی به این بینش و استفاده از تجزیه و تحلیل انجام شده، ورزشکاران معمولاً باید ساعت‌های آموزشی گران‌تری را انتخاب کنند، اما با خرید می بند 7 که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد، براحتی می توانید به این مهم دست یابید. مقایسه می بند 6 و 7 شیائومی تا اینجا به خوبی بسیاری از تفاوت ها را پوشش داده است. در ادامه به اطلاعات بیشتر دست پیدا خواهید کرد.

فراتر از این ویژگی های جدی آموزشی، مچ بند Mi Band 7 برای کاربران عادی نیز مناسب است. این دستبند هوشمند اکنون دارای 120 حالت ورزشی است که از 30 حالت ارائه شده توسط Mi Band 6 بیشتر است. آیا از همه 120 حالت استفاده خواهید کرد؟ احتمالا نه، اما تنوع، چاشنی زندگی است.

در چه بخش هایی Mi Band قدیمی تر ممکن است همچنان برتر باشد

بررسی صفحه نمایش ساعت شیائومی mi band 5

صفحه نمایش ساعت شیائومی mi band 5

شیائومی Mi Band 6 به پهلو روی یک ستون چوبی قرار گرفته است.

Mi Band 6

  • اگر استقامت و دوام شارژ باتری برای شما مهم است، می توانید از Mi Band 5 یا Mi Band 4 قدیمی خود استفاده کنید.
  • Mi Band 7 شیائومی هنوز مشکلات مهم Mi Band 6 مانند عدم وجود GPS داخلی را برطرف نمی کند.

ما به طور گسترده در مورد Mi Band 7 شیائومی در مقابل Mi Band 6 صحبت کرده ایم، اما در مورد مقایسه می بند 7 با ردیاب قدیمی تر چه؟ بحث در مورد این موضوع از حوصله این مقاله خارج است؛ فقط می توان گفت که چند ویژگی که نسل های قبلی این می بند فاقد آن بودند، هنوز در نسل جدید بکار برده نشده است.

یکی از بزرگترین کمبودها در Mi Band 7 فناوری GPS داخلی است. جی‌پی‌اس داخلی که یکی از اصلی‌ترین ردیاب‌های تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند گران‌تر است، به کاربران Mi Band 7 این امکان را می‌دهد که گوشی‌های هوشمند خود را در خانه بگذارند تا دویدن، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی خود را ردیابی کنند.

با این حال، GPS متصل ردیاب برای داده های GPS به گوشی هوشمند شما متکی است. این باعث می شود Mi Band 7 مانند می بندهای قبلی برای افراد، ناخوشایند باشد.

می بند 7 در مقابل می بند 6 شیائومی: آیا Mi Band 7 ارزش خرید دارد؟

شیائومی Mi Band 7 ارزش خرید دارد اگر به صفحه نمایش ارتقا یافته، باتری بزرگتر و ویژگی های شهودی ردیابی سلامتی آن اهمیت می دهید.

در مقایسه می بند 6 و 7 شیائومی متوجه می شویم که باتری می بند 7 با توجه به کارایی که این گجت پوشیدنی هوشمند دارد، نسبت به نسل قبلی خود عمر کمتری دارد.

بار دیگر، مصرف باتری Mi Band 7 نسبتاً خوب است و به این محصول ارزش خرید می دهد. ما هنوز Mi Band 7 را به طر دقیق بررسی نکرده‌ایم، فقط می‌توانیم ادعای مصرف بالای باتری 9 روزه شیائومی را حدس بزنیم و نقل قول کنیم.

اگرچه این در مقایسه با ساعت‌های گران‌تر قابل توجه است، اما هنوز از ادعای دو هفته‌ای Mi Band 5 و ماندگاری تقریباً یک ماهه Mi Band 4 فاصله دارد. اگر به دنبال یک می بند هستید که عمر باتری بسیار طولانی داشته باشد، از خرید Mi Band 7 انصراف دهید.

مقایسه می بند 6 و 7: کدام را باید بخرید؟

می بند 7 شیائومی

می بند 7 شیائومی

  • اگر نمی توانید برای Mi Band 7 صبر کنید یا به ویژگی های پیشرفته تر آن اهمیت نمی دهید، احتمالاً می توانید Mi Band 6 شیائومی را با قیمتی کمتر از ردیاب جدید خریداری کنید.
  • آیا به دنبال یک ردیاب با آمار آموزشی پیشرفته، صفحه نمایش بزرگتر با حالت همیشه روشن و باتری بزرگتر هستید؟ منتظر شیائومی Mi Band 7 باشید.

در حال حاضر، انتخاب کاملا واضح است. دستبند Mi Band 7 فقط در چین در دسترس است و مشخص نیست چه زمانی در سطح بین المللی به بازار عرضه خواهد شد. این به طور طبیعی Mi Band 6 را به تنها گزینه برای خریداران سایر کشورها، تبدیل می کند. اما هنگامی که Mi Band 7 اولین عرضه جهانی خود را آغاز کرد، باید به انتخاب شیائومی Mi Band برای خریداران جدید تبدیل شود.

اگر قبلاً یک Mi Band 6 یا قدیمی‌تر دارید، ممکن است بخواهید دو بار در مورد ارتقاء آن فکر کنید. ممکن است نیازی به ویژگی‌های آموزشی اضافی نداشته باشید، یا ممکن است عمر باتری بیشتر ارائه شده توسط مدل‌های قدیمی‌تر را ترجیح دهید. اگر در هر یک از این کمپ ها قرار گرفتید، بهتر است منتظر افت قیمت اجتناب ناپذیری باشید که Mi Band 7 بعداً در زندگی خود تجربه خواهد کرد.

به طور کلی، توضیح عبور از Mi Band 6 به Mi Band 7 دشوار است. آخرین مدل از Mi Band 6 با ردیابی سلامت نوآورانه تر، صفحه نمایش بزرگتر و باتری بزرگتر با تنها تقریباً 37 دلار ساخته شده است. با این قیمت، می بند 7 شیائومی رقیب زیادی حتی از خانواده خودش ندارد.

حرف آخر

در این پست، مقایسه می بند 6 و 7 شیائومی را به صورت رودررو مشخص کردیم. اما نظر شما در مورد Mi Band 7 چیست؟ آیا ارزش پشت سر گذاشتن Mi Band 6 را دارد؟ لطفا نظر خود را برای ما ارسال کنید.

همچنین اگر قصد دارید از جزئیات کامل می بند شیائومی اطلاع پیدا کنید، از صفحه رسمی دیدن فرمایدد.

همچنین برای ما بنویسید که تفاوت می بند 7 و می بند 6 واقعاً در چیست؟ ما سعی می کنیم از نوشته های شما در متن ما استفاده کنیم و دانسته های شما را به اشتراک بگذاریم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *