رپورتاژ آگهی

نبرد گوشی های برتر 2022 در کیفیت دوربین، کدام بهتر است؟

blank

در حال حاضر بازار پر از گوشی های هوشمند بالا رده و میان رده مختلفی است که هرکدام به دلیل ویژگی‌ها و فاکتورهای جذابی که دارند، محبوبیت پیدا می‌کنند. اما یکی از مهم‌ترین عوامل در محبوبیت پیدا کردن گوشی‌های هوشمند، کیفیت برتر دوربین‌های آن‌ها است. همه ما علاقه داریم که تصاویر و فیلم‌هایی باکیفیت ثبت کنیم و آن را برای دوستان خود ارسال کنیم. به همین دلیل این فاکتور باعث شده که برندهای مطرح در نبردی عجیب برای به دست آوردن بهترین جایگاه در ارائه دوربین‌های باکیفیت باشند.

با توجه به اهمیت این موضوع، گوشی‌های متعددی در بازار با کیفیت مناسب در دوربین یافت می‌شوند؛ اما در ادامه این نوشتار قصد دارم چند نمونه از بهترین مدل‌های گوشی هوشمند با بهترین دوربین ها در سال 2022 را از برندهای مختلف را بررسی کنم و کیفیت دوربین آن‌ها را باهم مقایسه کنم. اگر شما هم به‌تازگی قصد خرید گوشی هوشمند دارید، پیشنهاد می‌کنم که این مطلب را تا آخر مطالعه و بعد اقدام به خرید کنید.

آیفون 13 پرو مکس

برند اپل و محصولات آیفون همیشه حرف اول را می‌زنند و محبوبیت این برند و محصولات آن در جهان ممتاز است. آیفون 13 نیز در سال 2022 با تغییرات زیادی در کیفیت از نظر دوربین، حافظه و پردازنده ارائه شده است؛ به‌طوری که تمام این موارد با ارتقای بسیار محسوسی روبرو شده است.

در این محصول از برند اپل می‌توانید روی قابلیت‌های متعددی مانند قابلیت lidar scanner اعتماد کنید که بر اساس آن امکان اسکن و نقشه برداری محیط اطراف به شکل بسیار مناسب و با کمک امواج لیزر فراهم می‌شود. قابلیت دیگر در این اسکنر این است که می‌توانید از فوکوس خودکار و عکاسی در شرایط نوری بسیار کم و یا شبیه سازی و اندازه‌گیری اشیاء استفاده کنید.

علاوه بر آن گوشی آیفون 13 پرومکس با سه دوربین عقب با لنزهای 12 مگا پیکسلی ارائه شده است. اعداد دیافراگم در لنزهای اصلی نیز با کاهش بسیار زیاد همراه شده است و درنهایت می‌توانید از سنسورهای جدیدی که روی این دوربین‌ها طراحی شده لذت ببرید.

گوشی آیفون 13 پرو مکس

گوشی آیفون 13 پرو مکس

سامسونگ گلکسی 21 اولترا S21 Ultra

برند سامسونگ نیز در تولید و طراحی گوشی های هوشمند اندرویدی امتیازات و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد و گوشی‌های میان رده و پرچمدار زیادی تولید کرده که کیفیت بسیار زیادی دارند. در این میان سامسونگ گلکسی 21 اولترا با چهار دوربین طراحی شده که شامل دوربین واید 108 مگا پیکسلی، پریسکوپ تله فوتو 10 مگا پیکسلی، تله فوتو 10 مگا و اولترا واید 12 مگا پیکسلی است.
این گوشی در دسته بهترین‌های سال 2022 قرار دارد و کیفیت ممتازی در دوربین آن طراحی شده است. علاوه بر آن لنز دوربین با کمک پردازش تراشه Exynos 2100 پیش می‌رود و به همین دلیل یکی از بهترین دوربین‌ها محسوب می‌شود.

Samsung Galaxy S22 Ultra

همه ما ا گوشی های هوشمند امکانات مختلفی را دریافت می‌کنیم و در عین حال در صورتی برای خرید یک گوشی اقدام می‌کنیم که امکانات بهتری برای ما به ارمغان بیاورد. در حال حاضر همه تلفن‌های همراه امکانات اپلیکیشن های مختلف در زمینه بازی، انتقال وجه، پرداخت جریمه و مواردی از این دست را برای ما فراهم می‌کند. به‌طور مثال فقط با در اختیار داشتن یک گوشی ساده هم می‌توانیم پرداخت جریمه خودرو را به شکل آنلاین انجام دهیم. اما در کنار تمامی این موارد همه ما به دنبال خصوصیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برتر مانند کیفیت ممتاز در دوربین در گوشی‌های هوشمند هستیم.

اولترا اس 22، مدل دیگری از برند سامسونگ است که بهترین دوربین‌های اندرویدی را به کاربران گوشی های هوشمند تقدیم کرده است. در این گوشی اندرویدی جذاب می‌توانید روی 4دوربین عقب اعتماد کنید. علاوه بر آن دوربین عریض جلو با کیفیت 40 مگا پیکسل نیز در آن طراحی شده تا همه چیز برای ثبت تصاویر و فیلم‌هایی باکیفیت فراهم باشد.

این گوشی هوشمند شیک و جذاب با صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح بسیار بالا در تصاویر، رنگ‌های زنده، روشنایی چشمگیر و وضوح 500 پیکسلی در هر اینچ به شما کمک می‌کند که تصاویر را بهتر از همیشه ثبت کنید. در کنار این طراحی منحصر به فرد در دوربین‌های گوشی، طراحی نمای ظاهری گوشی کاملا ساده و در عین حال شیک است. به همین دلیل می‌توانید زیبایی، کیفیت و جذابیت را در کنار هم دریافت کنید.

گوشی هوآووی mate 40 pro

برند هواووی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یکی از مدل‌های جذاب این برند در طراحی گوشی، مدل mate 40 pro است که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلیf/1.9، پریسکوپ 12 مگاپیکسلی f/3.4 و زوم اپتیکال تا حدود 5 برابر است. همچنین با این امکانات می‌توانید عکس‌های سلفی، پرتره، فیلم و یا عکس‌های زوم شده و سوژه نزدیک را با بهترین کیفیت ثبت کنید و از شفافیت و زیبایی آن لذت ببرید. حتی شرایط نوری بسیار کم و ناچیز هم نمی‌تواند از کیفیت ثبت تصاویر این گوشی و دوربین آن کم کند. بنابراین با خیال راحت در تاریکی شب عکس بگیرید و تصویری با وضوح کامل دریافت کنید.

در حال حاضر خرید گوشی با قیمت‌های زیاد کمی سخت شده و به همین دلیل ممکن است فقط به دنبال خرید یک گوشی میان رده با کیفیت معمولی باشید. اما در صورتی که قصد دارید از گوشی هوشمند خود برای بلاگری و عکاسی استفاده کنید، حتما به دنبال بهترین‌ها باشید. گوشی هوشمند هوآوی در رده بهترین‌ها قرار دارد و با خرید قسطی گوشی موبایل هواوویmate 40 pro می‌توانید کیفیت، جذابیت و زیبایی را با قیمت‌های به‌صرفه و اقتصادی دریافت کنید.

گوشی وان پلاس 9 پرو

در این گوشی با یک دوربین اصلی 48 مگا f/1.8 روبرو هستیم و علاوه بر آن دوربین تله فوتو 8 مگاf/2.4 با زوم اپتیکال 3.3 برابر، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی f/2.2 و همچنین یک دوربین تک رنگ 2 مگا پیکسلی طراحی شده است. بنابراین می‌توانید ثبت تصاویری با وضوح بسیار خوب در کنار تقویت عکس‌های سیاه و سفید را دریافت کنید. نکته جالب دیگر این است که دوربین فوق عریض گوشی قابل توجه است که میزان اعوجاج و کجی عکس‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. در عین حال دوربین جلو با وضوح 16 مگا پیکسلی ارائه شده که یک دوربین همه‌کاره، باکیفیت و عالی برای عکاسی و ثبت تصاویر در اختیار شما قرار می‌دهد.

کلام پایانی

اگرچه برندهای مختلفی در زمینه تولید و راحی گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار فعالیت می‌کنند؛ اما برخی از آن‌ها دارای شهرت و موفقیت بیشتری در این عرصه هستند. در عین حال برخی از گوشی‌های ممتاز تمام فاکتورها را با کیفیت و مرغوبیت ممتاز پیش می‌برند تا تمام نیازهای کاربران به یک گوشی هوشمند را برطرف کنند. در این صورت بهترین انتخاب برای کاربران محسوب می‌شود که نیاز به امکانات مختلف دارند. اما در صورتی که شما در یک گوشی فقط به دنبال یک یا چند فاکتور هستید، بهتر است به دنبال موبایلی باشید که در آن زمینه برتر است و حرفی برای گفتن دارد. امروزه همه ما به دنبال گوشی‌هایی با کیفیت ممتاز در دوربین هستیم. نمونه‌ای ارائه شده در این نوشتار نیز جزء بهترین‌های سال 2022 هستند. شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *