راهنمای خرید لوازم جانبی

بهترین دستبند هوشمند شیائومی 2021

بهترین و ارزان ترین دستبندهای هوشمند شیائومی 2021

گوشی های شیائومی مدتی است که از محبوبیت زیادی برخوردارند، اما، کم کم، در سال های اخیر، این اسمارت واچ هوشمند شیائومی است که در کانون توجه هست. دستبندهای هوشمند شیائومی واقعاً قابل توجه می باشند و گواهی واقعی بر نوآوری دارند. هر مدل از این گجت های پوشیدنی به راحتی می تواند با مارک هایی مانند اپل و سامسونگ رقابت کند. در این مقاله قصد داریم، پرفروش ترین و ارزان ترین دستبندهای هوشمند شیائومی 2021 را با تمام جزئیات بررسی کنیم. امیدوارم که این راهنما بتواند به شما در خرید بهترین و ارزان ترین دستبند و یا ساعت هوشمند شیائومی کمک کند.

علاوه بر سایر محصولات خفنی که شیائومی با برند خاص خود تولید می کند، مچ بندهای هوشمند و برخی از بهترین ساعت های هوشمند خود را با نام تجاری Huamiتولید کرده است. بسته به نیازتان، می توانید از بین ساعت های هوشمند مقرون به صرفه و درجه یک شیائومی، انتخاب کنید.

اگر به دنبال بهترین ساعت ها و دستبندهای هوشمند شیائومی 2021 هستید، جایی نروید تا به بررسی جدیدترین این گجت ها بپردازیم.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021: mi band 6 نسخه گلوبال

دستبند سلامتی شیائومی mi band 6 نسخه گلوبال

دستبند سلامتی شیائومی mi band 6 نسخه گلوبال

سری Mi Band نیازی به معرفی ندارد. می بند 6 شیائومی، پرفروش ترین دستبند سلامتی در جهان می باشد که در مقایسه با مدل قبلی ارتقاء چشمگیری داشته است. بنابراین بیایید ببینیم آخرین Mi Band 6 چه چیزی در چنته دارد.

ویژگی ها

  • صفحه نمایش 1.56 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 486 در 152 پیکسل و روشنایی حدود 450 نیت، که بسیار عالی است.
  • عمر مفید باتری Mi Band 6 به دلیل داشتن باتری 125 میلی آمپر ساعتی 14 روز است
  • ضد آب است، به این معنی که می توان از آن برای شنا در عمق 30 متر استفاده کرد.
  • 30 حالت ورزشی مختلف دارد که براحتی تمام فعالیت های جسمانی در طول روز را پایش می کند.
  • دارای اپلیکیشن پیشرفقته برای اندازه گیری و ردیابی سطح اکسیژن خون

پیشتر در مقاله ای جداگانه به معرفی کامل و جزئیات دقیق این محصول اشاره کرده ایم و اطلاعات کاملی درباره خرید و قیمت Mi band 6 شیائومی آورده ایم. پیشنهاد می کنم حتماً آن را مطالعه کنید.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021: Mi Band 5

دستبند هوشمند Mi Band 5 شیائومی

دستبند هوشمند Mi Band 5 شیائومی

اگرچه مچ بند هوشمند می بند 5 شیائومی در مقایسه با نسخه قبلی خود پیشرفت قابل توجهی نداشته است، اما برخی تغییرات دیده می شود. به عنوان مثال، Xiaomi Mi Band 5 دارای یک صفحه نمایش است که حدود 20 درصد از Mi Band 4 بزرگتر است و اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتری نمایش داده شود. مهمتر از همه، مجهز به حالت های ورزشی بیشتری نسبت به مدل قبلی است. همچنین می توانید دستبند هوشمندMi band 5 را در چند رنگ خریداری کنید.

قابلیت ها

در زیر به چند ویژگی آن اشاره کرده ایم:

  • دستبند هوشمند Mi Band 5 شیائومی دارای صفحه نمایش رنگی 1.1 اینچ با رزولوشن 126 × 296 پیکسل از نوع RGB است. البته، صفحه نمایش داینامیک، کاملاً لمسی فعال دارد. این مچ بند هوشمند همچنین دارای بیش از 100 تم و الگوی نمایش شماره دارد که می تواند سفارشی شود. این ویژگی می تواند به ایجاد یک تجربه شخصی بهتر کمک می کند.
  • می بند 5 مجهز به 5 حالت ورزشی حرفه ای جدید است تا انواع فعالیت های تناسب اندام در محیط های مختلف را پایش کند. این مچ بند را برای حالت های ورزشی دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه در منزل، پیاده روی، شنا، دستگاه اسکات، تردمیل، طناب زدن، یوگا، قایقرانی استفاده و ورزش خود را مدیریت کنید.
  • اگرچه پایش سلامتی و مانیتورنیگ تناسب اندام قابلیت اصلی ساعت های هوشمند Mi Band است، اما ویژگی های دیگری نیز اضافه شده است. اکنون می توانید رابط کاربری را سفارشی کنید و به برنامه های گوگل پلی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.
  • این ساعت هوشمند دارای باتری 125 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار فول شارژ که 2 ساعت طول می کشد، به راحتی می تواند 14 روز دوام بیاورد. این دستبند هوشمند شیائومی، روند شارژ را بهبود بخشیده است. با استفاده از کابل شارژ مغناطیسی که نیازی به جداکردن صفحه نمایش از بند ندارد (کاری که در نسخه های قبلی باید انجام می دادید)، به راحتی به دستگاه متصل می شود.شیائومی این شارژر مغناطیسی را در تمام ساعت های هوشمند خود معرفی کرده است.

  آمازفیت بند 5

دستبند آمازفیت بند 5

دستبند آمازفیت بند 5

Mi Band 5 مجهز به سنسورهای بهبود سلامت و تناسب اندام است که دقت را تا حدی غیرقابل تصور افزایش داده است. مهمتر از همه، این دستبند دارای ویژگی PAI (Personal Activity Intelligence) است که به شما می گوید برای کنترل ضربان قلب خود، چه حرکت خاص را دنبال کنید.

Band 5 پاسخ آمازفیت به دستبند Mi Band 5 شیائومی است. اگرچه، شیائومی مالک هر دو شرکت است و آنها اساساً با یکدیگر همکاری دارند، اما این محصول، نتیجه برخی رقابت های داخلی سالم است. در واقع، Amazfit در ایجاد پایش سلامتی به مراتب بهتر عمل کرده است. آمازفیت بند 5، یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند شیائومی 2021 است. برخی از ویژگی های آن به شرح زیر می باشد.

امکانات:

  • صفحه نمایش AMOLED تمام لمسی 1.1 اینچی که تصویری شفاف، روشن و یک تجربه بصری عالی را تضمین می کند.
  • دارای عمر باتری شگفت انگیز است. با یک بار شارژ به راحتی می تواند 15 تا 25 روز دوام بیاورد. این رنج، به حالتهای ذخیره باتری بستگی دارد. ماندگاری بالای شارژ باتری، یکی از چیزهای جالبی است می تواند در مورد دستبند سلامتی آمازفیت بند 5 اشاره کرد. بدون نگرانی در مورد خالی شدن شارژ، به اردو بروید و از آن لذت ببرید.
  • Amazfit همچنین دارای ویژگی ردیابی سلامت زنان است که در اکثر تلفن های جدید پشتیبانی می شود. در این محصول، ردیابی چرخه قاعدگی زنانه با امکان ارسال نوتیفیکیشن هوشمند طراحی شده است.
  • Amazfit Band 5 همچنین مجهز به سیستم ردیابی اشباع اکسیژن خون است. با فناوری اختصاصی OxygenBeats می تواند SPO2 شما را اندازه گیری کرده و وضعیت فیزیکی شما را ردیابی کند. البته می تواند ضربان قلب، الگوهای خواب، مراحل، فاصله، کالری و سایر معیارهای مهم دیگر سلامتی را به راحتی ردیابی کند.

Amazfit یک گام به جلو رفت و تصمیم گرفت Band 5 را به الکسای داخلی مجهز کند. بنابراین، تقریباً می توانید با آن صحبت کنید، از الکسا سوال بپرسید، آلارم های سایر وسایل خانگی هوشمند خود را با آن تنظیم کنید و کنترل لوازم منزل خود را روی مچ دست خود قرار دهید.

ساعت هوشمند شیائومی: آمازفیت X

ساعت هوشمند آمازفیت ایکس

ساعت هوشمند آمازفیت ایکس

آمازفیت ایکس، اسمارت واچ نسل بعدی Amazfit است. این گجت کاملاً خیره کننده است و تصور نمی شود که به زودی از مد بیفتد. دارای صفحه نمایش AMOLED و بدنه خمیده است. مهمتر از همه، این ساعت آخرین فناوری پوشیدنی هاست که با ویژگی ها و عملکردهای شگفت انگیز پر شده است. همچنین یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند شیائومی است.

ویژگی های امازفیت ایکس

برخی از ویژگی های Amazfit X به شرح زیر است:

  • بدنه و صفحه نمایش خمیده این ساعت، به صورت کاملاً راحت بر روی مچ دست شما می نشیند. علاوه بر این، انحنای 92 درجه و صفحه نمایش روشن با وضوح بالا، فضای بیشتری را برای نمایش نوتیفیکیشن و اعداد و ارقام ساعت ارائه می دهد و تجربه بصری شگفت انگیزی را فراهم می کند. این یکی از معدود دستبندهای سلامتی و تناسب اندام است که دارای صفحه نمایش 2.07 اینچی است. این دستبند  داده زیادی را به شما نمایش می دهد.
  • رابط کاربری بسیار جالب و با قابلیت سفارشی سازی بالا. یکی از زیبا ترین ساعت های شیائومی از نظر ظاهر است. همچنین از گلس خمیده سه بعدی بسیار محکم برای محافظت از آن در برابر خط و خش برخوردار است. تمام بدنه از فلز تیتانیوم محکم است که دوام بالایی دارد.
  • یکی از نوآوری های تکنولوژیکی که در این ساعت ارائه شده است، استفاده از اولین باتری های لیتیوم یون منحنی در جهان است. باتری این ساعت با یک بار فول شارژ می تواند 7 روز دوام بیاورد. ساعت هوشمند Amazfit X مجهز به نه حالت ورزشی داخلی است و از شناسایی خودکار چهار نوع ورزش مانند پیاده روی، فعالیت تردمیل، دویدن در فضای باز و دوچرخه سواری در فضای باز پشتیبانی می کند.

همچنین دارای جدیدترین BioTracker 2 است که سلامت قلب، توزیع ضربان قلب و حتی سطح اکسیژن خون را به دقت کنترل می کند. مهمتر از همه، خواب، استرس و سلامت کلی بدن را در قالب PAI score (نمودار سلامت قلب) دنبال می کند.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021: Amazfit Bip U

ساعت هوشمند Amazfit Bip U

ساعت هوشمند Amazfit Bip U

Bip U جدیدترین اسمارت واچ از سازنده محبوب پوشیدنی هوشمند Amazfit است. این ساعت هوشمند با قیمت باورنکردنی پایین، یکی از بهترین ها در زمینه طراحی و عملکرد است. اگرچه طراحی این دستبند شبیه به ساعت اپل می باشد، اما دارای طیف وسیعی از ویژگی های پایش سلامتی و تناسب اندام است. مهمتر از همه، مجهز به جدیدترین سنسورهای دقیق است که در دستبندها و ساعت های هوشمند بازار استفاده می شود. بیپ یو، یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند شیائومی است.

ویژگی های آمازفیت بیپ یو

برخی از ویزگی های این ساعت به قرار زیر است:

  • مجهز به صفحه نمایش 1.43 اینچی رنگی بزرگ با رزولوشن 320 × 302 پیکسل است. کیفیت بصری بالا باعث ایجاد تصاویری بسیار واضح و تمیز می شود. این ساعت هوشمند همچنین بسیار شیک است دارای نوارهای رنگی شگفت انگیز و بیش از 50 الگوی نمایش ساعت است. شما می توانید ساعت را متناسب با روحیه یا پوشش و لباس خود سفارشی و شخصی سازی کنید. علاوه بر این، این ساعت دارای ایموجی و تصاویر متحرک است که تجربه کاربر را بهبود می بخشد.
  • می توانید ساعت را سفارشی کرده و پارامترها یا برنامه هایی را که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشید، در صفحه اصلی، تنظیم کنید. از این محصول می توانید به عنوان یک ساعت معمولی استفاده کنید و یا می توانید برنامه های تناسب اندام تنظیم کنید، برنامه هایی مانند آب و هوا، زمان و تاریخ را در اولویت قرار دهید.
  • وقتی صحبت از عملکرد می شود، این ساعت یکی از بهترین هاست. وزن آن تنها 31 گرم است. بنابراین، نه تنها بسیار راحت است، بلکه به شما کمک می کند، همیشه در اوج خود بمانید. این ساعت، همچنین تا عمق 50 متر، ضد آب است.

ساعت هوشمند Bip U آمازفیت مجهز به بیش از 60 حالت ورزشی است. بنابراین، می توانید بین حالتهای ورزش قلب و ریه و حالتهای چربی سوزی یکی را انتخاب کنید. بعد از مدتی استفاده از آن، کاملاً عاشق این حالت های ورزشی خواهید شد. آنها بسیار دقیق هستند به ویژه، در اندازه گیری سطح اکسیژن خون عالی عمل می کند.

ساعت هوشمند Xiaomi Mi Watch

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch

شیائومی می واچ، با صفحه نمایش درخشان 1.39 اینچی، باتری 420 میلی آمپر ساعتی و بیش از 110 الگوی نمایش ساعت شخصی، که ظاهر زیبایی به دست شما می دهد، در حال حاضر یکی از بهترین ساعت های هوشمند بازار است. علاوه بر این، دارای چندین گزینه بند ساعت مختلف نیز می باشد. جدا از قابلیت های یک ساعت های هوشمند معمولی، گزینه های شگفت انگیز قابل تنظیم داخلی و قابلیت های بسیار دقیق ردیابی تناسب اندام دارد .

قابلیت ها:

Xiaomi Mi Watch یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند شیائومی 2021 است، برخی از ویژگی های آن را با هم ببینیم:

  • صفحه نمایش مدرج با الگوهای بسیار زیاد، در اندازه 1.39 اینچی. بسیار روشن است که به خاطر بزرگتر بودن از ساعت های هوشمند معمولی، می تواند اطلاعات بیشتری را نمایش دهد. اما در درجه اول به دلیل صفحه نمایش AMOLED کیفیت رابط کاربری را بسیار بالا و زیبا نشان می دهد. سبک است و وزن آن حدود 32 گرم می باشد، بنابراین، نیازی نیست نگران وزن آن در تمرینات باشید.
  • وقتی صحبت از عملکرد می شود، Xiaomi Mi Watch از کورس رقابت پیشی می گیرد. سرعت پردازش بسیار سریع دارد و به استفاده راحت و بدون لگ و تأخیر منتهی می شود. حتی عمر باتری کاملاً مناسب است زیرا با یک بار شارژ می تواند 14 روز دوام بیاورد. دستبند حاضر می تواند 22 روز روشن بماند.
  • متأسفانه در حالی که ضد آب است، اگر قصد دارید آن را به سونا ببرید یا برای غواصی در عمق زیاد، برنامه دارید، نمی توان از آن استفاده کرد. طراحی ضد آب 5ATM این ساعت اطمینان می دهد که در عمق 50 متری هیچ آبی به داخل ساعت نفوذ نخواهد کرد. بنابراین، شنا کردن با آن مشکلی ایجاد نمی کند.
  • همانطور که قبلاً گفتیم، دارای 10 حالت ورزشی مانند دویدن در فضای باز، سوارکاری، کراس کانتری، کوه نوردی، پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری داخل سالن و دویدن داخل سالن است.
  • GPS پیشرفته موجود در این ساعت از 4 حالت پشتیبانی می کند و حرکات شما را به دقت ثبت می کند. این دستگاه دارای GPS Airoha با ارتفاع 12 نانومتر است که موقعیت همزمان را ممکن می سازد. 4 حالت پشتیبانی عبارتند از GPS، GLONAS، Galileo و BDS. استفاده از این سیستم ها اطلاعات تناسب اندام شما را دقیق تر می کند

ساعت می واچ کالر شیائومی

Xiaomi Mi Watch Color مجهز به ردیاب تناسب اندام دقیق است تا تمام نیازهای روزانه سلامتی شما را برآورده کند. از یک تشخیص ضربان قلب ساده 24 ساعته تا پارامترهای مختلف مانند استرس، انرژی و خواب را انجام می دهد. این ساعت می تواند به شما در پیگیری فاکتورهای مختلف مهم در سلامت کمک کند. الگوریتم Firstbeat این دستبند می تواند بیشتر از 30 دیتا را ثبت نماید.  پس از آن، داده را  تجزیه و تحلیل می کند.

در این پست سعی کردیم، ارزان ترین و بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 را به شما معرفی کنیم. امیدوارم بتوانیم در تصمیم گیری برای خرید ارزان ترین دستبند شیائومی به شما کمک کنیم. اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید، با شماره تلفن 02167319 واحد فروش کوک موبایل تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *