راهنمای خرید لوازم جانبی

بهترین هدفون های بی سیم برای آیفون و آیپد 2021

بهترین هدفون های بی سیم برای iPhone و iPad در سال 2021

اپل در سپتامبر 2016، جک هدفون 3.5 میلی متری را از آیفون حذف کرد و از ایرپادهای خود رونمایی کرد. اما AirPods تنها گزینه هدفون بی سیم برای iPhone یا iPad نیست. با کوک موبایل همراه باشید تا بهترین گزینه های خرید هدفون های بی سیم که کاملاً با دستگاه های اپل جفت می شوند را معرفی کنیم.

راهنمای خرید ایرپاد برای آیفون و آیپد در سال 2021

هدفون های بی سیم در سال های پس از تصمیم اپل برای حذف جک هدفون در گوشی آیفون 7، رایج شده است. در این مدت، ما چندین مورد از ایرپاد ها و خیل هدفون های بی سیم مقرون به صرفه را بررسی کرده ایم، بسیاری از آنها، طراحی طوطی واری از ایرپاد ها هستند.

حقیقت این است که ایرپاد، وقتی با دستگاه های اپل جفت می شود همیشه تجربه کاربری برتر را نسبت به هدفون های بلوتوث با برندهای غیر اپل ارائه می دهد. همین امر در مورد هدفون بی سیم Beats که اپل در سال 2014 خریداری کرده است نیز صدق می کند. این هدفون به راحتی به iPhone یا iPad متصل می شود و می تواند بدون دردسر در همه دستگاه ها استفاده شود. این امکان نیز وجود دارد که در صورت گم شدن می توانید از طریق قابلیت Find My آنها را پیدا کنید.

ایرپاد ها کمی گران قیمت هستند. هزینه ای که برای خرید یک هدفون بی سیم اپل پرداخت می کنید، بیشتر به خاطر تجربه کاربری است که در واقع هیچ یک از هندزفری های بی سیم دیگری نمی تواند ارائه دهند، زیرا اپل همه جوانب را در نظر گرفته است، اما به هر حال، فروش آن برای افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی کنند و یا بودجه کافی برای خرید آن ندارند، دشوار است. خوشبختانه گزینه های خوب و ایرپاد های قیمت مناسب زیادی وجود دارند.

ویژگی هایی مانند کاهش نویز فعال، که در آن صداهای محیط با استفاده از میکروفون و نرم افزار، حذف می شوند، اکنون بسیار رایج تر است و در هدفون های برندهای دیگر موجود است. بسیاری از مدل های ایرباد از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کنند و برخی دیگر می توانند از شارژ سریع استفاده کنند، بنابراین می توانید با چند دقیقه شارژ سریع، حدود یک ساعت از این هدفون بی سیم استفاده کنید و به موسیقی گوش دهید.

اگر گوش دادن به موسیقی با بالاترین کیفیت دغدغه اصلی شما است، ممکن است، هدفون های بی سیم بهترین گزینه نباشد. یا بهتر بگویم، موسیقی در iPhone به طور کلی بهترین گزینه نیست. در حال حاضر، آیفون از کدک های صوتی با وضوح بالا مانند LDAC پشتیبانی نمی کند، به این معنی که تمام صدا و موسیقی را نخواهید شنید و برخی از نت ها را از دست خواهید داد.

به همین دلیل، هدفون های سیمی هنوز بهترین تجربه گوش دادن را برای شنوندگان موسیقی و آهنگ یا هر کسی که علاقه مند به پخش موسیقی بدون از دست دادن ذره ای از صدا هستند، ارائه می دهند.

تصمیم نهایی با شماست، بیایید ببینیم کدام هدفون بی سیم می تواند بهترین تجربه استفاده از آیفون و آیپد را به شما ارائه دهد.

بهترین هدفون بی سیم AirPods Pro

مزایا:

برخی از مزایای ایرپاد پرو به شرح زیر می باشند:

  • تقریباً از هر نظر بهتر از ایرپاد های معمولی است.
  • یکی از بهترین های بازار برای کاهش نویز
  • دارای قابلیت حالت شفافیت صدا
  • پشتیبانی از صدای فضایی با انتقال تقریباً بیش از 90 درصد صدای موسیقی
  • عمر باتری مناسب با محفظه قابل شارژ بی سیم
  • به طور خاص برای استفاده با دستگاه های اپل طراحی شده است
airpods pro در پس زمینه خاکستری

هدفون بی سیم AirPods Pro

معایب:

برخی از معایب ایرپاد پرو به قرار زیر است:

  • قیمت نسبتاً گران برای آنچه دریافت می کنید
  • فقط رنگ سفید آن موجود است

اگر آیفون دارید، هدفون های بی سیم اپل یک انتخاب واضح است. برقراری اتصال Apple AirPods Pro به دستگاه های اپل به مراتب راحت تر از اتصال به ایرپاد های معمولی است و این بار ویژگی فوق العاده کاهش نویز فعال و نوک های سیلیکونی که باعث کیپ شدن ایرفون ها در مجرای گوش می شود نیز اضافه شده اند.

کیفیت صدا در این هدفون بی سیم خوب است، اگرچه در این محدوده قیمت، انتظار بیشتری می رود. در این هدفون بلوتوث، از ویژگی «Adaptive EQ» میکروفون داخلی برای تنظیم صدای در مجرای گوش شما استفاده می شود. AirPods Pro همچنین آمادگی استفاده و شنیدن آهنگ های با منابع صوتی حرفه ای را دارد و صدا را طوری در گوش پخش می کند، انگار در فضای بالای سر شما موسیقی پخش می شود، این تجربه ای لذت بخش برای هر کاربری خواهد بود.

در این هدفون از تراشه H1 پیشرفته برای جفت شدن با محصولات اپل بدون درد و بی صدا استفاده شده است. فقط کافی است یکبار ایرپاد را وصل کنید تا بتواند با همه دستگاه های شما کار کند. آنها از استاندارد IPX4 برای محافظت در برابر نفوذ آب و عرق گوش پشتیبانی می کنند و با داشتن باتری لیتیوم یونی، حدود 5 ساعت برای گوش دادن و بیش از 24 ساعت همراه با قاب شارژ بی سیم، قابل استفاده می باشد.

بدترین چیز در مورد AirPods Pro این است که آنها بسیار گران هستند و شاید حتی خیلی گران باشند. با این حال، همانطور که کوک موبایل در بررسی خود استدلال می کند، مطمئناً هدفون های گران قیمت تر از این نیز وجود دارند و اگر شما پول اضافی دارید، می توانید آن را خریداری کنید.

برای خرید اپل ایرپاد پرو با قیمت مناسب و ارزان تر از هر فروشگاه دیگری در تهران می توانید به فروشگاه کوک موبایل مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. این هدفون بی سیم بهترین قابلیت لغو نویز فعال را دارد و مطمئن باشید که خرید لذت بخشی خواهید داشت و به شما کمک می کند از دیگران متمایز شوید.

ارزان ترین هدفون بی سیم Skullcandy Sesh Evo

مزایا:

اگر بخواهیم چند مزیت این هدفون بی سیم را برای شما نام ببریم می توان گفت:

  • کیفیت صدای مناسب، البته با بیس پایین
  • تراشه داخلی و یکپارچه برای پیدا کردن درایورهای گم شده
  • باتری قابل شارژ با طول عمر بالا و قابلیت شارژ با USB-C و امکان شارژ سریع

skullcandy sesh evo در زمینه صورتیمعایب:

برخی از معایب هدفون بی سیم Skullcandy Sesh Evo به قرار زیر هستند:

  • کیفیت صدا پایین تر از مدل های گران تر
  • کیفیت محصول برای برخی از داوران تایید نشده است

هدفون های بی سیم ارزان اغلب با مشکلاتی مانند عمر کم باتری و افت صدا روبرو هستند، چه رسد به کیفیت ناامید کننده در پخش آهنگ. هندزفری بلوتوث Skullcandy Sesh Evo قادر است عملکرد خوب و کیفیت صدای مناسب را در حدود یک چهارم قیمت یک جفت ایرپاد ارائه دهد.

ایربادهای Skullcandy ساده هستند، اما در مقایسه با گزینه های هدفون های بی سیم اپل، ارزش و قیمت خوبی را نشان می دهند. با یکبار فول شارژ شدن، شما پنج ساعت گوش می کنید و 19 ساعت دیگر از عمر باتری قاب که با شارژر USB-C شارژ می شود استفاده می کنید. شما می توانید هر درایور را به تنهایی استفاده کنید و هر کدام دارای یک میکروفون برای برقراری تماس تلفنی و صحبت با Siri هستند.

آنچه که ما دیدیم این است که گوشی های Sesh Evo کمی سنگین هستند، اما این برای مارک Skullcandy و قیمت های مشابه بسیار طبیعی است. ویژگی هایی مانند کاهش نویز در این محدوده قیمت وجود ندارد، و با این برچسب قیمت پایین، چیز زیادی برای شکایت وجود ندارد.

یک ویژگی خوب که معمولاً در این محدوده قیمت دیده نمی شود، قابلیت ردیابی این هدفون بی سیم از طریق ادغام کاشی است، بنابراین اگر درایورهای خود را گم کردید، نگران نباشید، می توانید براحتی آن را پیدا کنید.

بهترین هدفون بی سیم برای مسافرت Jabra Elite 75t

مزایا:

برخی از مزایای این هدفون بی سیم مسافرتی به شرح زیر است:

  • کاهش نویز فعال با حالت شفافیت صدا
  • عمر باتری مناسب با قابلیت شارژ USB-C
  • قابلیت شخصی سازی صدای خود با برنامه Jabra iOS
  • ضد آب IP55 و دو سال ضمانت مقاومت در برابر آب و عرق
Jabra Elite در زمینه صورتی و زرد

هدفون بی سیم برای مسافرت Jabra Elite 75t

معایب:

شاید تنها عیب این هدست این است که نمی توانید از آنها به صورت تکی استفاده شود و حتماً باید جفت، استفده شوند.

همانطور که خودتان بهتر می دانید، شرایط و کیفیت هیچ دو مسافرتی یکسان نیستند و هیچ دو هدفون نیز به یک اندازه مناسب نیست. با توجه به این موضوع، هدفون های بی سیم واقعی Jabra Elite 75t تعادل مناسبی از ویژگی ها و قیمت مناسب را پیدا می کنند و طول عمر باتری کافی دارند تا شما را از یک شهر شمالی به یک شهر جنوب کشور برساند.

طبق بررسی کارشناسان کوک موبایل، هدفون Jabra Elite 75t کیفیت صدای فوق العاده ای را که از یک جفت هدفون بی سیم در این برچسب قیمت، انتظار دارید، ارائه می دهد. نوک های سیلیکونی که به صورت کیپ در کانال گوشی قرار می گیرند باعث می شود که صدای بیرون کمتر با آهنگ ترکیب شود و براحتی بتوانید از اکولایزر در برنامه Jabra Sound+ که در گوشی های آیفون و آیپدهای اپل قابل تنظیم است به خوبی استفاده کنید.

هندزفری بلوتوثی جبرا الیت 75 تی دارای قابلیت حذف نویز فعال است که نویز پس زمینه (مانند صدای همهمه هواپیما) را برای گوش دادن بی وقفه، مهار می کند. آنها همچنین یک حالت شفافیت صدا مانند آنچه در AirPods Pro می بینید ارائه می دهند، بنابراین می توانید صدای اطراف را بدون برداشتن هدفون بشنوید.

عمر باتری هدفون Jabra Elite 75t به قدری مناسب است که می توانید با یک بار شارژ کردن حدود 7 ساعت موسیقی گوش دهید و در با چهار بار شارژ اضافی از کیس شارژ این هندزفری، در مجموع 24 ساعت قابل استفاده می باشد. شما حتی می توانید از انواع ترکیب رنگ ها، از دسته های تمام مشکی کم رنگ گرفته تا بژ طلایی چشمگیر را انتخاب کنید. در کل، می تواند یک یار همیشگی برای مسافران باشد.

هدست بلوتوثی تمام بی سیم Jabra Elite 75t با داشتن کیفیت صدا و عمر باتری مناسب نسبت به قیمتی که دارد به گزینه ای مناسب برای سفر تبدیل شده است. ویژگی لغو نویز فعال در این هدفون وایرلس لذت گوش دادن به موسیقی حین مسافرت را صد چندان می کند.

بهترین هدفون بی سیم برای ورزش کردن Powerbeats Pro

مزایا:

از مزایای این هدفون ورزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به گیره قابل تنظیم که در حین ورزش هندزفری Powerbeats Pro را به طور محکم در گوش و در جای خود نگه می دارد
  • عمر باتری بهتر از AirPods Pro
  • ضد عرق و ضد آب
  • موجود در رنگهای متنوع
powerbeats pro در پس زمینه آبی

هدفون بی سیم برای ورزش کردن Powerbeats Pro

معایب:

عیب این هندزفری وایرلس مناسب برای ورزشکاران عبارتند از:

  • عدم پشتیبانی از لغو نویز فعال
  • بدنه به دلیل طراحی و داشتن گیره نگهدارنده نسبت به رقبا بسیار بزرگتر است
  • قیمت آن نسبت به ویژگی هایی که دارد گران است

بیتس از سال 2004 زیرمجموعه اپل بوده است، بدین معنا که Powerbeats Pro عملاً هدفون اپل است، و قابلیتی مشترک وجود تراشه H1. مانند AirPods است که کافی است یکبار Powerbeats Pro را وصل کنید تا با تمام دستگاه های Apple خود کار کنید.

هدفون Powerbeats Pro برای ورزش و استفاده حین فعالیت های ورزشی طراحی شده است، گیره های غیر قابل جابجایی دارد که باعث می شود ایرفون ها به طور ایمن حتی در هنگام استفاده داخل گوش قرار گیرند. کاربرد آنها با توجه به تعریق در حین ورزش کردن و بارش باران در فضای باز در نظر گرفته شده اند و دارای استاندارد IPX4 ضد آب هستند که از این منظر با AirPods Pro مطابقت دارد.

طراحی گیره بزرگتر به این معنی است Powerbeats Proمی تواند باتری بزرگتری نسبت به همتایان اپل را در خود جای دهد، با 9 ساعت گوش دادن مداوم و ماندگاری شارژ تا 24 ساعت با استفاده از قاب شارژ این هدست می تواند یکی از بهترین ها باشد. مانند AirPods ، Powerbeats Pro نیز برای برقراری تماس یا صحبت با Siri خوب عمل می کند.

متأسفانه هیچ حالت لغو نویز فعال یا شفافیت صدا وجود ندارد، اما در صورت تمایل می توانید حداقل از هر گوشی به طور مستقل استفاده کنید. وقتی صحبت از صدا به میان می آید، هدفون های Beats تمایل دارد صداهای باس را به طور کامل تر به گوش کاربر برسانند.

در کل هدست Powerbeats Pro بیتز از فناوری مشترک با Apple AirPods بهره می برد، اما با مقاومت در برابر آب و عرق و داشتن گیره های گوشی، بهترین گزینه برای استفاده حین ورزش می باشد. چنانچه مایل به خرید این هندزفری بی سیم و بلوتوث هستید می توانید با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید و سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما با قیمت مناسب خریداری شود.

بهترین هندزفری بلوتوث با نویز کنسلینگ Sony WF-1000XM4

مزایا:

از مزیت های قابل توجه هندزفری سونی XM4s می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احتمالاً بهترین هدست با قابلیت حذف نویز فعال در این محدوده قیمت
  • عمر باتری خوب، حتی اگر ANC فعال باشد
  • کیفیت صدای خوب قابل تنظیم با برنامه سونی
  • مقاومت در برابر نفوذ عرق و آب مشابه با AirPods Pro
Sony XM4s در پس زمینه سبز

هندزفری بلوتوث با نویز کنسلینگ Sony WF-1000XM4

معایب

  • با وجود پشتیبانی از LDAC ، کاربران iPhone نمی توانند از این هدفون استفاده کنند
  • قیمت آن گرانتر از AirPods Pro می باشد
  • بدون جفت شدن یا ادغام راحت با iOS

سونی WF-1000XM4 بهترین هندزفری با لغو نویز فعال در کلاس با قیمت مناسب می باشد. سونی با هدفون بی سیم WF-1000XM4، پردازنده V1 یکپارچه خود را با هدفونی که محکم به گوش می چسبد، ترکیب می کند تا صدای خارجی را به حداقل برساند.

این هدفون از کدک بلوتوث LDAC با وضوح بالا پشتیبانی می کند ، اگرچه تا زمانی که اپل پشتیبانی از این فرمت را اضافه نکند، کاربران آیفون مجبور به بازگشت به aptX می شوند. یکی از قابلیت های این هدفون این است که حتی در محیط های پر سر و صدا، همانطور که در حال گوش دادن به موسیقی دلخواه خود هستید می توانید صدای فرد مجاور خود را به خوبی بشنوید.

سونی وعده 8 ساعت عمر باتری را با ANC فعال و 16 ساعت دیگر در کیس شارژ می دهد. این کیس به صورت بی سیم از طریق USB-C و با شارژ سریع ها شارژ می شود (5 دقیقه برای یک ساعت گوش دادن). پشتیبانی از استاندارد IPX4 برای ضد آب بودن آنها را با AirPods Pro در یک رده قرار داده است و حتی می توانید مشخصات صوتی را با برنامه رایگان Headphones Connect سونی در iPad یا iPhone سفارشی سازی کنید. در مقایسه با AirPods Pro ، هدفون سونی با کاهش تجربه کاربری، لغو نویز فوق العاده ای را ارائه می دهد.

طبق بررسی کارشناسان تحقیق و توسعه کوک موبایل، هندزفری Sony WF-1000XM4s در تمام جوانب امتیاز 9.5 از 10 را دریافت کرده و کیفیت صدای باورنکردنی ایرفون ها، بهترین ANC در کلاس خود را نشان داده است.

اگر برای خرید یک هندزفری بلوتوثی، ویژگی لغو نویز فعال برای شما مهم است، با ما تماس بگیرید تا هدفون وایرلس WF-1000XM4 سونی را با قیمت ارزان تر از سایر فروشگاه ها به شما تحویل دهیم.

در این مقاله بهترین هدفون های بلوتوث و بی سیم سال 2021 که می توانید از آنها با دستگاه آیفون و آیپد خود استفاده کنید را به شما معرفی کردیم. تیم فروش کوک موبایل با ورود مستقیم انواع هندزفری ها و هدست های بلوتوث از کشورهای همسایه اقدام به فروش فوق العاده این لوازم جانبی گوشی خود کرده است. توصیه می کنیم از سرویس فروش ارزان قیمت این فروشگاه استفاده کنید. برای سفارش سایر هدفون های بی سیم با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *