راهنمای خرید موبایل

مقایسه و انتخاب گوشی با اپلیکیشن Mr Phone

انتخاب گوشی با اپلیکیشن Mr Phone

برخی مواقع کاربران مایلند که مشخصات فنی دو گوشی هوشمند را با یکدیگر مقایسه کنند. این مورد در شرایطی مهم است که قصد خرید یک گوشی جدید را دارید. در این مقاله قرار است در مورد برنامه Mr Phone  به عنوان بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید صحبت کنیم. پس با همراه باشید

مقدمه‌

در صورتی که از علاقمندان به دنیای تکنولوژی و گوشی‌ های هوشمند هستید، مطمئناً می‌ دانید که برای انتخاب یک گوشی جدید باید تا چه اندازه دقیق عمل نمود. وقتی می خواهید یک گوشی جدید را تهیه کنید، باید به شکل دقیقی گزینه ‌های مورد نظرتان را با یکدیگر مقایسه نمایید. برای مثال شاید دو گوشی هوشمند را به عنوان آپشن ‌های خرید اصلی خود در نظر می گیرید و حال بین دو راهی برای انتخاب یکی از آن ‌ها مانده اید! در این صورت یکی از بهترین روش هایی که می ‌تواند شما را در انتخاب گزینه بهتر یاری کند به مقایسه مشخصات فنی دو گوشی مد نظر مربوط می گردد. بیشتر ما برای انجام این کار از سایت ‌هایی نظر سایر gsmarena  و قابلیت Compare یا مقایسه محصولات این سایت استفاده خواهیم کرد، ولی چقدر جالب می ‌شد اگر مقایسه ‌ای این چنینی توسط یک برنامه اختصاصی در گوشی اندرویدی هم ممکن بود!

در این جا می توانیم، برنامه فوق ‌العاده عالی و کاربردی Mr Phone را معرفی کنیم. برنامه Mr Phone هم اکنون محبوبیت بالایی در بین کاربران دستگاه‌ های اندرویدی دارد و به یکی از بهترین منابع موبایلی موجود برای مقایسه و انتخاب گوشی جدید تبدیل شده است. رابط کاربری این برنامه بسیار جذاب بوده و استفاده از آن به سادگی می باشد. در این مقاله قرار است برنامه Mr Phone به عنوان بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید معرفی کنیم.

اپلیکیشن یا برنامه Mr Phone یکی از بهترین منابع موجود برای مقایسه و انتخاب گوشی جدید از طریق موبایل به شمار می رود. برای استفاده از این برنامه باید ابتدا آن را از گوگل پلی استور (Google Play Store)  دانلود و در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید..

برنامه Mr Phone

بعد از اینکه برنامه Mr Phone را نصب کردید، نوبت به اجرای آن می ‌رسد. برنامه را اجرا نمایید. در فیلدی که تحت عنوان Search مشخص شده است، می ‌توانید برای یافتن گوشی ‌های مورد نظرتان جستجو کنید، ولی در بخش پایینی این صفحه دو فیلد با عنوان Model وجود دارد. شما می ‌توانید در هر یک از این دو فیلد گوشی مورد نظرتان را اضافه نمایید و بعد با لمس آیکون فلش نسبت به مقایسه مشخصات فنی آن ‌ها اقدام کنید.

مقایسه مشخصات فنی گوشی نکسوس 6 پی و گلکسی نوت 5 سامسونگ

به عنوان مثال همانطور که در عکس بالا مشاهده می ‌کنید، ما نام دو گوشی نکسوس 6 پی و گلکسی نوت 5 سامسونگ را وارد کرده ‌اید. با لمس آیکون فلش موجود در زیر صفحه به بخشی منتقل می‌ شویم که مشابه با عکس زیر می باشد.

معرفی راهنمای خرید گوشی های هوشمند را مطالعه کنید.

مقایسه رابط کاربری گوشی نکسوس 6 پی و گلکسی نوت 5 سامسونگ

در این لیست جزئیات هر دو گوشی مورد نظرتان نمایش داده می ‌شود. همانطور که در عکس می بینید رابط کاربری برنامه Mr Phone بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده است و تعامل با آن به مراتب لذت بخش است. لازم به اشاره است که نسخه ‌های جدیدترین برنامه Mr Phone از نظر منو و آیتم‌ های موجود کمی متفاوت می باشد، ولی در مجموع روند کلی مقایسه کوشی در این برنامه به همین شیوه ‌ای می باشد که شرح داده شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *