راهنمای خرید لوازم جانبی

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

blank

بیشتر افراد خرید هدفون و هدست را کار آسانی می‌دانند که نیاز چندانی به تحقیق و بررسی ندارد؛ اما لازم است بدانید انواع مختلفی از این محصولات، با ویژگی‌های مختلف در بازار وجود دارد و برای انتخاب بهتر، باید اطلاعات خود را افزایش دهید.

انواع هدفون

هدفون‌ها سه نوع دارند. دستۀ اول in-ear نام دارد و به هدستهایی گفته می‌شود که داخل گوش قرار می‌گیرند. دستۀ دوم on-ear نام دارد و شامل هدستهایی است که روی گوش قرار می‌گیرند و دستۀ سوم over-ear  نام دارد که به صورت کامل گوش را می‌پوشانند. هر یک از این انواع، ویژگی‌های خاص خود را دارد. برای مثال، سایز و حجم هدستهای in-ear کمتر و حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر است یا هدفون‌های over-ear گوش را به صورت کامل می‌پوشانند و برای استفاده در محیط‌های پر سر و صدا و شلوغ مناسب تر هستند و به دلیل داشتن اندازۀ بزرگ، حجم صدایی که تحویل می‌دهند بیشتر است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و موارد استفادۀ خود، نوع هدفون مناسب را انتخاب کنید اما مرحلۀ بعد انتخاب مارک و مدل هدفون مناسب است.

بهترین تولیدکنندگان هدفون

هنگامی که صحبت از مارک‌های هدفون می‌شود، حتماً نام چند مارک را خواهیم شنید. مارک‌هایی مانند سونی sony، بیتس beats، سنهایزر sennheiser، پایونیر  pioneerو … . این نام‌ها در طول زمان برای خود اعتبار کسب کرده‌اند و محصولات باکیفیتی را به مصرف‌کنندگان ارائه داده‌اند. البته این روزها بازار رقابت در میان تولیدکنندگان بسیار داغ است و برندهای دیگر نیز محصولات متنوعی طراحی می‌کنند. در این مقاله به بررسی برخی از بهترین انواع هدستهای روز دنیا می‌پردازیم و از هر مدل، یک هدفون معرفی می‌کنیم:

1More Triple Driver

در حالی که بیشتر تولیدکنندگان بزرگ، تمرکز خود را روی هدفون‌ها و هدست‌های بلوتوثی گذاشته‌اند، شیائومی یک هدفون داخل گوشی با طراحی جدید ارائه داده است که قابلیت‌های فراوانی دارد. این هدست بسیار سبک است و حمل و نقل آن آسانتر از انواع دیگر خواهد بود. سری‌های این هدفون قابلیت تعویض و تغییر سایز دارند. به همین دلیل گوش‌ها در هنگام استفادۀ طولانی‌مدت احساس راحتی بیشتری خواهند داشت. دکمه‌های روی هدست به شما امکان تغییر آهنگ و تنظیم صدا را می‌دهند و بالانس طبیعی و کیفیت خوب صدا، نوای موزیک‌ها را با کیفیت بالا و بدون نویز به گوش شما می‌رساند.

Grado SR60e

در محدودۀ قیمت متوسط، هدفون on-ear گرادو، بهترین کیفیت صدا را ارائه می‌دهد. SR60e سیم Y شکل دارد و برای مصارف خانگی مناسب است.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

ایرپدهای این مدل 360 درجه چرخش دارند. سایز و وزن نسبتاً کم، حمل و نقل این هدست را آسان می‌کند.

Oppo PM-3

این هدفون over-ear، گوشی‌های بزرگی دارد که تمام گوش را دربرمی‌گیرند و صداهای مزاحم محیط را حذف می‌کنند. بلندگوهای مگنت دووجهی این محصول باعث افزایش دقت در صدا می‌شوند.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

با وجود قابلیت‌ها و بلندگوها، حجم و اندازۀ Oppo PM-3 چندان زیاد نیست و استفاده از آن بسیار راحت است.

Sony WH-1000XM2

اگر در محیط‌های پر سر و صدا رفت و آمد می‌کنید یا به صدای محیط حساس هستید، این هدفون روی گوشی سونی بهترین انتخاب برای شما است. این هدست بی‌سیم با قابلیت حذف نویز (noise canseling) به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد بدون حواس‌پرتی و با تمرکز کامل، موسیقی را با یک کیفیت صدای بی‌نظیر گوش دهند.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

هدفون بی‌سیم سونی با صدای High-Resolution سازگار و مجهز به سیستم Adaptive Sound Control است.

Sennheiser Momentum Wireless

هدفون on-ear مومنتوم، یک هدست بی‌سیم بی‌نظیر است که طراحی زیبا، رنگ‌های متنوع و کیفیت صدای عالی دارد.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

گوشی‌های این هدفون پوششAlcantara  دارند که باعث احساس راحتی بیشتر گوش‌ها می‌شود. از مومنتوم می‌توان همراه موبایل، تبلت و لپ تاپ استفاده کرد.

Jabra Elite Sport

ایرباد به هدفون‌های بی‌سیمی گفته می‌شود که به صورت کامل داخل گوش قرار می‌گیرند. استفاده از ایرباد الیت اسپرت، در زمان تحرک و ورزش بسیار راحت است و می‌تواند ضربان قلب را اندازه‌گیری کند. نداشتن سیم، وزن کم و کیفیت صدای خوب، الیت اسپرت را به یکی از بهترین هدست های وایرلس موجود در بازار تبدیل کرده است.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

باتری این Headphone با یک بار شارژ قابلیت استفاده برای پنج ساعت را دارد.

هدفون‌های ضد آب

یکی از بهترین راه‌های کسب انرژی و انگیزه در هنگام ورزش، گوش دادن به موسیقی است. امروزه در اکثر باشگاه‌های ورزشی، موسیقی‌های پرانرژی پخش می‌شود تا ورزشکاران کمتر خستگی را حس کنند. علم امروز برای ورزشکارانی مانند دوندگان و شناگران نیز امکان گوش دادن به موسیقی را فراهم کرده است.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

نفوذ عرق و آب در هنگام دویدن و شنا کردن مانع استفاده از هدفون‌های معمولی می‌شود اما برخی تولیدکنندگان با ارائۀ هدست های ضد آب، این مشکل را حل کرده‌اند.

همچنین برای اطلاع از  قیمت هدفون ضد آب برای شنا می توانید به سایت کوک موبایل مراجعه کرده و از فروشگاه اینترنتی ما هدفون مورد علاقه ی خود را خریداری کنید.

چند نمونه از بهترین هدفون های ضد آب را معرفی می‌کنیم:

Sony Smart Trainer

این هدفون در اصبل برای دوندگان طراحی شده بود اما با تعویض سری‌های داخل گوشی، می‌توان آن را در هنگام شنا نیز استفاده کرد. این سری‌ها مانع نفوذ آب به قسمت اصلی Headphone می‌شوند. این هدفون 16 گیگابایت حافظۀ داخلی دارد و باتری آن تا شش ساعت دوام خواهد داشت و به همین دلیل برای استفاده در هنگام شنای طولانی‌مدت مناسب است. کیفیت صدای این محصول عالی است و سیستم سنجش ضربان قلب آن به خوبی کار می‌کند.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

البته این سیستم  در اصل برای سنجش ضربان در هنگام دو طراحی شده و ممکن است در هنگام شنا، با توجه به مقاومت آب، کاملاً دقیق عمل نکند.

Exeze WMR

این هدفون به عینک شنا وصل می‌شود و در هنگام ضربه یا برخورد شدید از سر جدا نمی‌شود. کیفیت صدای خوب، هشت گیگابایت حافظۀ داخلی و شش ساعت دوام باتری، این هدست را به انتخابی بی‌نظیر برای شناگران تبدیل کرده است.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

Sony NW-WS413

طراحی ظریف و مینیمالیستی این هدفون باعث شده است کمترین مقدار سیم را داشته باشد و به راحتی روی سر قرار گیرد. در هنگام قرار گرفتن زیر آب کیفیت صدای بیس در این هدست کمی کاهش می‌یابد اما قدرت صدای بالای آن موجب می‌شود سر و صدای محیط استخر را نشنوید و به صورت کامل روی تمرینات خود تمرکز کنید. حافظۀ داخلی این Headphone چهار گیگابایت است که می‌توانید با کمی هزینۀ بیشتر، آن را به دوبرابر ارتقاء دهید. بزرگترین مزیت هدست ضد آب سونی، دوام 12 ساعتۀ باتری آن است.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

گوشی‌های این هدفون توسط یک رابط به هم وصل شده‌اند که پشت سر قرار می‌گیرد و بنابراین نیازی نیست آن را به عینک شنای خود وصل کنید.

Exeze Rider

اگر به دنبال یک هدست ضد آب نسبتاً ارزان می‌گردید، Exeze Rider بهترین انتخاب خواهد بود. کیفیت صدای خوب و داشتن کنترل‌هایی برای تغییر موزیک، از مزیت‌های این محصول محسوب می‌شود.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

 این Headphone به عینک شنا متصل می‌شود و باتری آن تا 12 ساعت دوام دارد.

i360 Waterproof MP3 Player

حافظۀ چهار گیگابایتی و دوام باتری 10 ساعته، این هدست را به یک انتخاب مناسب برای شناگران تبدیل کرده است.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

کیفیت صدای این محصول بیرون از آب خوب است؛ اما ممکن است در زیر آب کمی اکو پیدا کند. البته این مشکل با استفاده از یک کلاه شنا قابل حل است. کلاه شنا به نگه داشتن گوشی‌ها نیز کمک می‌کند.

Finis Duo

این هدست در آب‌های شور نیز قابل استفاده است؛ پس می‌توانید هنگام شنا در دریا نیز از آن استفاده کنید. Finis Duo به عینک شنا متصل می‌شود و اسپیکرهای آن روی گونه قرار می‌گیرند. این ویژگی ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد؛ اما تأثیر خوبی روی حجم صدا دارد و بیس‌ها را پوشش می‌دهد.

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

معرفی بهترین مدل‌های هدفون

ویژگی دیگر این محصول این است که گوش‌ها آزاد هستند و شما می‌توانید در هنگام شنا و در حین گوش دادن به موسیقی، از اتفاقات اطراف خود نیز آگاه باشید.

مطالب مرتبط