تست و بررسی سامسونگ

مروری بر گلکسی +S10

مروری گسترده بر گلکسی +S10

مروری بر سامسونگ گلکسی +S10  (مقدمه)

واقعا گلکسی +S10 چیست؟ این دستگاه قطعا یکی از گوشی های بالا رده است، اما آیا بهترین تلفن هوشمند است که سامسونگ تاکنون تولید کرده است؟ یا صرفا همان دستگاه ارتقاء یافته + S9 سال گذشته است؟ اگر در تلاشید تا به این سؤالات پاسخ دهید، یک چشم انداز جالب وجود دارد: آیا واقعا هر دو متفاوت هستند؟

نه سال پس از تولید گلکسی S اصلی از سری گوشی های هوشمند پرچمدار سامسونگ، +S10 دارای صفحه نمایش با پانل اینفینیتی و حفره برای دوربین سلفی بجای بریدگی، دور قاب کوچکتر، سه دوربین عقب و زبان طراحی سخت افزار در حال تکامل که هنوز هم کاملا آشنا به نظر می رسد، بار دیگر اوضاع را در دنیای تلفن همراه تکان داد. این گوشی را روشن کنید و یک رابط کاربری کاملا بازسازی شده که تقریبا در بالای اندروید قرار دارد را مشاهده کنید، بنابراین آیا  +S10واقعا یک وسیله محوری برای سامسونگ است یا فقط مشابه دیگر گوش های این شرکت است؟

چیزی که هست، بدون شک این دستگاه هنوز هم گوشی برتر این شرکت است. وقتی گلکسی نوت 10 می تواند طرح چراغ قوه +S10 را بدزد، این گوشی هم به زودی تغییر خواهد کرد و ما را به فکر فرو می برد. اگر پس از چند ماه رونمایی از این گوشی، اکنون یک +S10 خریداری کنید، این تلفن شبیه چیست؟ آیا چیزی شبیه به گوشی های سری نوت خواهد بود؟ یا آیا افرادی که لزوما به گوشی های S-Pen اهمیت نمی دهند، در نیمه دوم سال نیز از سوی +S10 شگفت زده خواهند شد؟

سامسونگ، +S10

سامسونگ، +S10

مدت زمان طولانی است که در زندگی روزمره خود از تلفن استفاده کرده ایم و این بررسی عمیق قصد دارد تا گوشی های هوشمند مخصوصا +S10 برای اواسط سال 2019 را بررسی و معرفی کند. در این بررسی از آنچه که این تلفن را منحصر به فرد می کند صحبت به میان خواهیم آورد و به شما خواهیم گفت که آیا در این مقطع زمانی، تجربه داشتن این گوشی با برچسب قیمت بالایی که ارزش یا دارد و یا برای آن پول اضافی پرداخت کرده اید. بنابراین با ما همراه باشید و در ادامه، مطالب ما را دنبال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *