معرفی سایت های برتر

7 مورد از بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیر گوشی موبایل

blank

بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیر گوشی موبایل آنهایی هستند که با کمترین زحمت سریعترین راه حل را به شما بدهند. در این میان سایت هایی که از ابتدا با عیب یابی گوشی با شما هستند و مراحل تعمیر را گام به گام توضیح می دهند، را می توان از بهترین های این سایت ها نام برد.

سایت های متعددی وجود دارند که در حوزه آموزش تعمیرات موبایل فعالیت می‌کنند. با استفاده از این سایت های تخصصی شما می‌توانید جدیدترین متدها و روش های تعمیر گوشی را دنبال کنید. در ادامه این مطلب به معرفی 7 مورد از بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل می‌پردازیم. بنابراین با کوک موبایل همراه باشید.

گوشی های موبایل روز به روز در حال پیشرفت هستند و انواع جدیدتری از آن ها با سبک های طراحی متفاوت روانه بازار می‌شود. با توجه به این مسئله و تنوعی که در طراحی گوشی های موبایل وجود دارد، یک تعمیرکار موبایل باید اطلاعات به روزی داشته باشد و همیشه سعی کند توانایی های خود را به روز یا اصطلاحا آپدیت نگه دارد، در غیر این صورت قادر به کسب موفقیت در حرفه تعمیرات موبایل نخواهد بود. اما چطور می‌توانیم اطلاعات خود را در حوزه تعمیرات موبایل به روز نگه داریم؟

با آموزش مجازی تعمیرات موبایل رایگان و دنبال کردن و مطالعه مطالب خاصی که در برخی از سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل ارائه می‌شود قادر به انجام این کار خواهید بود و می‌توانید همواره اطلاعات خودتان را به روز نگه دارید و در این حرفه موفق باشید. اما به نظر شما کدام سایت ها برای آموزش تعمیرات موبایل رایگان و به روز نگه داشتن اطلاعات یک تعمیرکار مناسب هستند؟ در ادامه این مطلب به معرفی 7 مورد از بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل می‌پردازیم. بنابراین با کوک موبایل همراه باشید.

 iFixit: بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیر گوشی موبایل

آی فیکس ایت از بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیر گوشی موبایل است

آی فیکس ایت بهترین سایت تخصصی آموزش تعمیر گوشی موبایل

سایت iFixit (آی‌فیکسیت) یکی از شناخته شده ترین، جامع ترین و بهترین سایت های تخصصی آموزش برنامه تعمیرات موبایل است. در این سایت، حتی نحوه تعمیر نرم افزار انواع گوشی ها از برند سامسونگ، هوآوی، ال جی، بلک بری و غیره گرفته تا ی اپل ارائه شده است. نمام آموزش های تخصصی تعمیر موبایل این سایت مرحله به مرحله و به صورت تصویری ارائه شده‌اند تا کاربر بهتر بتواند آموزش لازم و مد نظر خویش را درک کند. مقالات آموزش تعمیرات این سایت فقط محدود به گوشی موبایل نمی‌شوند و دیگر گجت های الکترونیکی نظیر کنسول های بازی، دوربین گجت های الکترونیکی و غیره را هم تحت پوشش قرار می‌دهد.  پس اگر به دنبال یکی از بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل هستید، سایت آی‌فیکسیت را فراموش نکنید.

 Cellphonerepairtutorials

blank

سایت بعدی که در لیست ما قرار دارد سایت Cellphonerepairtutorials است. آموزش های این سایت فقط محدود به آموزش های تعویض قطعات موبایل نمی‌شود و بلکه نحوه تست، بررسی و تعویض قطعاتی مثل خازن ها، ترانزیستورها، چیپ ها و غیره هم توسط آن شرح داده شده‌اند. مطالب این سایت برای آن دسته از افرادی مناسب خواهد بود که به دنبال تعمیرات دقیق گوشی هستند و می‌خواهند در این حرفه پیشرفت بیشتری داشته باشند و خود را محدود به تعویض قطعات نکنند. تنها مشکل آزاردهنده‌ای که سایت مذکور دارد مربوط به تبلیغات زیاد و رابط کاربری نه چندان کاربرپسندش می‌شود. وارد کانال تعمیرات موبایل شوید و آموزش های لازم را از این سایت ببینید.

Allgsmtips

بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

سایت Allgsmtips هم یکی دیگر از بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات است که البته به نظر ما در مقایسه با خیلی از سایت های دیگر لیست (از جمله دو سایت قبلی که معرفی شدند)، وضعیت بهتری ندارد. اما برخی از آموزش های تخصصی که در این سایت ارائه شده‌اند بسیار کاربردی هستند. در سیستم تولید محتوای این سایت سعی شده که علاوه بر مشکلات و تعمیرات سخت افزاری موبایل به مشکلات و تعمیرات نرم افزاری موبایل هم توجه شود و بدین صورت یک مجموعه کامل از مقالات آموزشی تعمیرات تخصصی موبایل در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

Vkrepair.com: بهترین سایت نرم افزار موبایل

بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

سایت Vkrepair هم می‌تواند یکی دیگر از سایت های خوبی باشد که در زمینه تعمیرات موبایل مطالب مناسبی تدوین و منتشر می‌کند. این سایت شاید به اندازه سایت هایی مثل آی‌فیکسیت جامع نباشد و مطالب خیلی زیادی در حوزه تعمیرات سخت افزاری موبایل در آن منتشر نشده باشند، اما مطالبی که در آن منتشر می‌شوند ارزشمند هستند و گاها مشکلات خیلی مهمی را به ویژه در حوزه نرم افزاری رفع می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در حوزه نرم افزاری هستید که مطالبش واقعا ارزش مطالعه داشته باشند، سایت Vkrepair را فراموش نکنید. دانلود رایگان نقشه های تعمیراتی موبایل را با این سایت انجام دهید. به جرات می توان گفت که این بهترین سایت نرم افزار موبایل است که می توانیم به شما معرفی کنیم.

GSM Forum

بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

سایتی که در این قسمت به عنوان یکی دیگر از بهترین سایت های تخصصی معرفی می‌کنیم در واقع یک فروم است. در این فروم که با نام GSM Forum شناخته می‌شود افراد متخصص و با تجربه زیادی فعالیت دارند و می‌توانند در حوزه تعمیرات موبایل کمک به سزایی به شما داشته باشند. طبیعتا برای استفاده از این فروم باید زبان انگلیسی شما قوی باشد. بدین ترتیب هر سوال یا مشکلی که داشته باشید از طریق این فروم قابل مطرح کردن خواهد بود و در سریع ترین زمان ممکن هم توسط متخصصین آن پاسخ داده می‌شود.

REWA Technology

بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

به دنبال بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات هستید؟ شک نداشته باشید که سایت REWA Technology یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. مطالبی که در این سایت ارائه شده‌اند بسیار دقیق، جامع و با کیفیت هستند. در این سایت علاوه بر آموزش های تعمیر سخت افزاری، آموزش های تعمیر نرم افزاری بسیار کاربردی هم برای گوشی های موبایل مختلف ارائه شده است. به نظر ما سایت REWA Technology می‌تواند یکی از بهترین و قدرتمندترین رقیب های فعلی سایت بزرگ آی‌فیکسیت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید به جدید ترین مقاله ها  آموزش تعمیرات گوشی دسترسی پیدا کنید، سایت REWA Technology را از دست ندهید.

Youtube بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل

سایت یوتیوب خارجی شاید به طور کامل بهترین سایت ترفندهای موبایل نباشد، اما از آن دسته سایت هایی است که تقریبا هر چیزی با هر موضوعی در آن پیدا می‌شود و آموزش های تخصصی تعمیرات گوشی موبایل هم یکی از این دسته ها هستند. بنابراین با مراجعه به یوتیوب و مشاهده فیلم های آموزشی این سایت هم می‌توانید تعمیر گوشی را چه در حوزه نرم افزاری و چه در حوزه سخت افزاری بیاموزید. فراموش نکنید که یوتیوب شامل جدیدترین ویدئوهای آموزشی خواهد بود و هر روز هم به تعداد ویدئوهای آن افزوده می‌شود، بنابراین این مرجع می‌تواند به راحتی اطلاعات شما را در حوزه تعمیرات گوشی هوشمند آپدیت نگه دارد. ما در کوک موبایل صفحه آموزش تعمیرات موبایل راه اندازی کرده ایم که با مراجعه به آن می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

بنابراین در این مطلب اختصاصی 7 مورد از بهترین سایت های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل را به شما عزیزان معرفی کردیم. سایت هایی که در این مطلب معرفی شدند اغلب از سوی تعمیرکاران موبایل برای آپدیت نگه داشتن اطلاعاتشان مورد استفاده قرار می‌گیرند. به نظر ما از بین 7 سایت نام برده شده به ترتیب سایت های iFixit، Youtube و REWA Technology بهترین گزینه های موجود برای آموزش تعمیرات موبایل محسوب می‌شوند.

اگر علاقه مند به این حوزه هستید می توانید از صفحه آموزش تعمیرات موبایل کوک موبایل بیشتر بهره مند شوید.

مطالب مرتبط