معرفی سایت های برتر

بهترين سايت هاي خريد و فروش جمعي در دنيا

blank

در دنیای امروز به دلیل پیچیدگی‌های رخ داده در زندگی انسان‌ها، فرصت کافی برای بسیاری از اموری که در گذشته بخشی از زندگی روزمره ما بودند وجود ندارد. عوامل بسیار زیادی در این خصوص دخیل هستند. آلودگی هوا، ترافیک، شرایط اقتصادی و بسیاری عوامل دیگر که در مجموع سبک زندگی انسان‌ها را تغییر داده‌اند. در این بین تجارت‌های به وجود آمده‌اند که از این فرصت بیشترین استفاده را کرده‌اند. خرید و فروش اینترنتی یکی از تجارت‌هایی است که توانسته است بسیاری از مشکلات موجود را حل کرده و ایده‌های اقتصادی جدیدی را برای افراد مختلف به وجود بیاورد.

بهترين سايت هاي خريد و فروش جمعي در دنيا

بهترين سايت هاي خريد و فروش جمعي در دنيا

برترین وب‌سایت‌های خرید و فروش جمعی در دنیا

گسترش کارآفرینی از طریق اینترنت به هر فردی اجازه می‌دهد تا با موقعیت‌های جغرافیایی مختلف به بازارهای جهانی دسترسی داشته باشند و این امر موجب تشویق خریداران و فروشندگان شده و اطلاعات و منابع ارزشمندی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. وب‌سایت‌های اینترنتی با ایجاد فروشگاه‌های مجازی، امکان خرید و فروش را در تمام دنیا ایجاد کرده‌اند.

از جمله بهترین سایت‌های خرید و فروش جمعی در دنیا می‌توان به «Ebay»، « commerce-e»، «classified-e»، و «storefronts-e» اشاره کرد. با وجود وب‌سایت‌های اینترنتی شما می‌توانید بدون اینکه از محل کار یا خانه خود خارج شوید، هر محصولی را از سرتاسر جهان با کمترین قیمت خریداری کنید.

bay-e

بهترين سايت هاي خريد و فروش جمعي در دنيا

بهترين سايت هاي خريد و فروش جمعي در دنيا

این شرکت در سال 1995 توسط فردی ایرانی-آمریکایی تاسیس شد. «پییر امیدیار» موسس و مدیر عامل این وب‌سایت اینترنتی است که بیشترین حجم از معاملات خرید و فروش اینترنتی را در سرتاسر دنیا به خود اختصاص داده است. در سال‌های اخیر وب‌سایت‌های دیگری نیز در حال گسترش بوده‌اند که در ادامه به برترین‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم.

Amazon

بهترين سايت هاي خريد و فروش جمعي در دنيا

بهترين سايت هاي خريد و فروش جمعي در دنيا

آمازون همانند «Bay-e» سایت خرید و فروش مجازی بسیار بزرگی است که خدمات ارزان قیمت را در مقایسه با دیگر وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهد. این وب‌سایت بزرگترین فروشگاه مجازی است که کار خود را با فروش کتاب آغاز کرد و در حال حاضر تنوع محصولات خود را به میلیو‌ن‌ها محصول رسانده است. این وب‌سایت اینترنتی از الگوریتم جالبی استفاده می‌کند که می‌تواند کالاهای مورد علاقه هر فرد را، که مبتنی بر تاریخچه جستجوی آن فرد در وب‌سایت به دست آمده، در اختیار آن‌‌ها قرار دهد. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که آمازون در آن‌ها نسبت به « Bay-e» برتری دارد.

  • « Bay-e» بیشترمحصولات خود را به حراج می‌گذارد و اگر شما قیمت مناسبی را برای محصول خود انتخاب نکنید قادر به فروش آن نخواهید بود. اما آمازون یک خرده‌فروشی اینترنتی است و با تعیین قیمت می‌توانید به سرعت محصول خود را به فروش رسانید.
  • « Bay-e» مبلغی را به عنوان تبلیغ محصول از کاربران خود، بدون توجه به اینکه آن‌ها موفق به فروش محصول شده‌اند یا نه، دریافت می‌کند. در صورتیکه ثبت محصول در آمازون رایگان است و شما بدون نگرانی می‌توانید محصول خود را برای فروش به آمازون بسپارید.
  • « Bay-e» هیچ گونه خدماتی را برای کاربران خود در نظر نگرفته است. در حالیکه آمازون پیشنهادات ویژه ای را برای کاربرانش، متناسب با محصول و میزان استفاده آن‌ها از وب‌سایت، ارائه می‌دهد.

ystE

این وب‌سایت یکی از بزرگترین زیرساخت‌های فروش آنلاین است. این وب‌سایت کار خود را در سال 2005 آغاز کرده است و بیشتر محصولات دست‌ساز را در سرتاسر دنیا ارائه می‌دهد. در مقایسه با « Bay-e» شما به دسته‌بندی کوچک‌تری از محصولات دسترسی دارید زیرا « Bay-e» هر نوع محصولی را برای فروش ارائه می‌دهد.

« Bay-e» محصولاتی با برند‌های بسیار مشهور را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، درحالیکه «ystE» محصولاتی که حتی شاید در جهان شناخته‌ شده نیستند را نیز در فروشگاه اینترنتی خود ارائه می‌دهد. «ystE» در مقایسه با «Bay-e» مالیات کمتری را از مشتریان خود دریافت می‌کند.

aznanoB

«aznanoB» یکی از رو به رشدترین سایت‌های خرید و فروش در جهان است. این فروشگاه اینترنتی بالغ بر 22 میلیون محصول را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این فروشگاه شباهت‌های بسیار زیادی به « Bay-e» دارد. تفاوت «aznanoB» با « Bay-e» در این است که «aznanoB» تا زمانی که خرید و فروشی نداشته باشد هیچ سودی دریافت نمی‌کند. قیمت‌ها در این سایت ثابت بوده و تغییر نمی‌کنند.

tsilsgiarC

این سایت نیز همانند « Bay-e» قابلیت خرید و فروش هر محصولی را دارد. این سایت هزینه‌‌ای را برای ارائه خدمات از مشتریان خود دریافت می‌کند و دخالتی درخرید و فروش محصولات ندارد، در حالیکه «Bay-e» در معاملات وارد شده و این امر در برخی از موارد مشکل‌ساز می‌شود. فروش محصولات در این وب‌سایت به موقعیت‌های مکانی خاص محدود می‌شود و همانند « Bay-e» نمی‌توانید در هر موقعیتیخرید و فروش کنید.

diBe

این فروشگاه اینترنتی نیز همانند « Bay-e» و «nozmaA» است و زیرساخت‌هایی را برای فروش تمامی محصولات موجود ایجاد کرده است. قیمت‌ اجناس در این فروشگاه در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر کمتر است. این فروشگاه 3 درصد از فروش را به عنوان حق‌الزحمه برای خود نگه می‌دارد و همین امر باعث شده تا قیمت اجناس در این فروشگاه در مقایسه با دیگر فروشگاه‌های مجازی کمتر باشد.

این فروشگاه در نوع فروش شباهت‌های بسیار زیادی با « Bay-e» دارد. « Bay-e» حجم ترافیکخرید و فروش بیشتری داشته و زیرساخت ‌های آن بسیار گسترده‌تر هستند.خرید و فروش در «diB-e» بسیار ارزان‌تر از « Bay-e» است و شما با ریسک کمتری مواجه هستید. هر دو این فروشگا‌ه‌ها در جهان قابل اعتماد بوده و خرید از آن‌ها با حجم بالایی در حال انجام است.

جمع‌بندی

  • آمازون همانند «Bay-e» سایتخرید و فروش مجازی بسیار بزرگی است که خدمات ارزان قیمت را در مقایسه با دیگر وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهد.
  • « Bay-e» بیشترمحصولات خود را به حراج می‌گذارد و اگر شما قیمت مناسبی را برای محصول خود انتخاب نکنید قادر به فروش آن نخواهید بود.

مطالب مرتبط