معرفی سایت های برتر

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

blank

سرعت بالای تولید و پخش محتوای موسیقی در جهان، باعث می‌شود همیشه هم نتوان آلبوم‌های اصلی خرید. اما همیشه در دانلود موسیقی مسائلی نظیر حق کپی‌رایت و حمایت از هنرمند با خرید قطعات اصلی هم پیش می‌آیند. اما همیشه هم وضعیت این‌گونه نیست. برخی از سایت‌ها اجازۀ دانلود «قانونی» به شما می‌دهند. به این ترتیب هم از موسیقی لذت می‌برید و هم از خوانندۀ محبوبتان حمایت کرده‌اید.در ادامه ی مطلب با بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی آشنا شوید.

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

ده سایت مهم برای دانلود موسیقی رایگان و قانونی:

1- Jamendo Music

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

سال‌های سال است که این سایت موسیقی رایگان برای دانلود در اختیار کاربران قرار داده‌است. همۀ دانلود‌های این سایت قانونی بوده و توسط مجوزهای کریتیو کامنز به رسمیت شناخته شده‌اند. به این معنی که سازندگان و هنرمندان این آثار اجازۀ دانلود رایگان از این سایت را صادر کرده‌اند.

نکتۀ مهم در این است که این سایت مخصوص دانلود آهنگ‌های تکی می‌باشد و اگر به دنبال آلبوم خاصی هستید، بهتر است وقتتان را در آن تلف نکنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این سایت در «جستجوگر موسیقی» آن است که با استفاده از آن می‌توانید به ایستگاه‌های رایگان رادیو هم دسترسی پیدا کنید. پس از دانلود موسیقی به صورت آنلاین، دسترسی به آن از طریق اپ این سایت روی گوشی هوشمند شما امکان‌پذیر است.

2- Pure Volume

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

در این سایت گسترۀ وسیعی از سلیقه‌های موسیقی را پوشش می‌دهد. از Kayne West تا Mariah Carey و البته خواننده‌های نوظهور نیز جایگاه ویژۀ خود را در این سایت دارند و می‌توانید آهنگ‌های آن‌ها را هم دانلود کنید.

قدمت این سایت حدود ده سال است و به صورت ماهانه حدود نیم میلیون بازدیدکنندۀ فعال دارد. جستجوگر این سایت می‌تواند بر مبنای «بالاترین بازدید از یک آهنگ، خواننده، سال تولید، آهنگ‌های پیشنهادی» و در کل هر پارامتر دیگری که مدنظرتان باشد، برایتان جستجو انجام دهد.

در این سایت نیز امکان دانلود «آلبوم» وجود ندارد.

3- Amazon Music

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

مجموعۀ بزرگ آمازون نیز به جمع ارائه‌دهندگان آنلاین موسیقی پیوسته‌ است. همانند سیاست کتاب‌های آمازون، بخش‌هایی از هر آلبوم به صورت رایگان برای دانلود ارائه می‌شوند: از موسیقی‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند تا ارکستر سمفونی فیلارمونیک براتیسلاوا. تقسیم‌بندی‌های بسیار مختلف و متنوعی در آمازون موجود است: ورزشی، آرامش‌بخش تا موسیقی مخصوص مطالعۀ متمرکز.

هدف آمازون از این کار آزمایش سیستم جدید پخش زندۀ خود با استفاده از تجربۀ کاربران ذکر شده‌است.

بر خلاف Pure Music اگر بخواهید موسیقی‌هایتان را دانلود کنید، باید از یک نرم‌افزار دانلود موسیقی کمک بگیرید.

4- Sound Click

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

این سایت موسیقی رایگان را از سایت‌های هزاران خواننده در اختیار شما قرار می‌دهد. همه نوع موسیقی اعم از آلبوم، تِرَک و هر چیزی که فکرش را بکنید. در واقع هر جای جهان که خواننده یا هنرمندی بخواهد اثرش را به رایگان در اختیار دیگران بگذارد، Soundclick حضور فعال دارد.

جستجو در این سایت ساده‌تر از بقیه است: نام خواننده، ژانر یا جدول موجود. و البته «رادیوی» سایت هم مخصوص کسانی است که انتخاب را به سایت واگذار می‌کنند یا دوست دارند بدون دانلود، صرفا به موسیقی مورد علاقه‌شان گوش دهند.

در این سایت برخی از آهنگ‌ها رایگان نیست و باید در هنگام ثبت‌نام و جستجو دقت کنید که آهنگ موردنظر شما رایگان باشد.

5- Soundcloud

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی

سرویس محبوبی که مانند آمازون به ارائۀ موسیقی می‌پردازد، اما برای کار با آن اندکی تجربه نیاز دارید.

در واقع این سرویس بیشتر «پخش و استریمینگ» است تا دانلود موسیقی. البته اگر هنرمندی اجازۀ دانلود رایگان اثرش را داده‌باشد، گزینۀ دانلود در آن فعال می‌شود.

6- MP3Juices.cc

این سایت یک‌بار توسط پلیس لندن (سال 2014) بسته شد. امروزه این سایت فعالیت خود را از سر گرفته‌است و هم سرویس استریمینگ و هم سرویس دانلود در اختیار کاربرانش گذاشته‌است. خدمت بزرگ این سایت «تبدیل» همۀ فرمت ها به MP3 است؛ حتی می‌توانید ویدئویی از یوتیوب دانلود کرده و با استفاده از خدمات این سایت آن را به MP3 تبدیل کنید.

خدمت ویژۀ این سایت MP3 Cutter است که از آن می‌توان برای دست‌کاری و تنظیم کیفیت قطعات موسیقی و از بین بردن نویز سفید آن استفاده کرد.

7- MP3 Music Download Hunter

این سایت به صورت «اپ» بیشتر مورد استفاده‌است. در واقع این اپ در دنیای اندروید یک بازیگر جدید است. تخصص اصلی این اپ در یافتن موسیقی‌های آزاد برای دانلود است که طبق حقوق کپی‌رایت هنرمند اجازۀ دانلود اثر را به شما داده‌است. تمامی موزیک‌های این اپ دارای مجوز کریتیو کامنز هستند.

این اپ هم‌اکنون در فروشگاه Google Play موجود است.

8- Wynk Music: MP3 & Hindi Songs

اگر از طرفداران موسیقی «هند» هستید این اپ مخصوص شماست. این اپ تنها اپ دانلود موسیقی رایگان نیست، بلکه یک دستیار بسیار عالی در زمینۀ مدیریت و طبقه‌بندی آن‌ها هم محسوب می‌شود.

پس از موسیقی هندی که رتبۀ اول در خدمات این سایت را دارد، موسیقی جهانی و موسیقی‌های پرفروش جهانی رده‌های بعدی در لیست این اپ هستند. در مجموع بیش از 6/2 میلیون آهنگ هندی در این اپ موجود است.

9- Spinrilla

که هم سایت و هم اپ مخصوص خودش را دارد و اخیرا به خاطر ارائۀ موسیقی رایگان غیرقانونی دادگاهی شده‌بود.

این اپ مخصوص دوست‌داران و طرف‌داران سبک «هیپ‌هاپ» است. این اپ تا کنون حدود 5 میلیون بار از Google Play دانلود شده‌است.

10- My Mixtapez Music

این اپ موسیقی بعد از Spinrilla مختص موزیک «هیپ‌هاپ» است. تفاوت این دو در امکانات جستجو و طبقه‌بندی بهتر این اپ نسبت به Spinirilla است. و البته این سایت به معرفی رپرهایی که نخستین آهنگ‌هایشان را منتشر کرده‌اند و جویای‌نام هستند کمک فراوانی می‌کند.

در آخربرای اینکه به موسیقی هایی که به صورت قانونی دانلود کرده اید، با کیفیت بسیار بالا گوش دهید و از آن لذت کافی را ببرید، خرید هدفون بلوتوث پیشنهاد بسیار خوبی برای شما خواهد بود. شما می توانید به مراجعه به بخش فروشگاه لوازم جانبی ما، از قیمت روز هندزفری بلوتوث T15 هایلو که از جمله پرفروش ترین محصولات موجود در فروشگاه ما است، مطلع شوید و در صورت تمایل، نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

مطالب مرتبط