معرفی سایت های برتر

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

فناوری خیلی از چیزها را برای ما ساده کرده است و باعث شده که ما زندگی ساده‌تر و فراتر از تصور داشته باشیم. در گذشته برای اینکه محصولات مورد نیاز خود را بخرید باید به مغازه و بازار می‌رفتید و خریدهای خود را انجام داده و به خانه باز می‌گشتید. اما حالا این کار ساده شده است و شما نیاز نیست برای خرید از خانه خود خارج شوید در خانه با چند کلیک می‌توان خریدهای خود را انجام داد و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه آن را در خانه دریافت کنید. امروزه سایت‌های فروشگاهی زیادی برای خرید آنلاین در جهان راه اندازی شده است و روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. ما در این مطلب کوک موبایل قصد داریم بهترین سایت‌های خرید آنلاین در جهان را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت خرید آنلاین Amazon

محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه برای خرده فروشی در جهان سایت آمازون (Amazon) است و رتبه نخست در خرده فروشی آنلاین را به خود اختصاص داده است. این سایت در سال 1994 میلادی توسط شخصی به نام Jeff Bezos تأسیس شد که در حال حاضر جزو ثروتمندترین افراد جهان است. دفتر مرکزی این فروشگاه اینترنتی در ایالات متحده، واشنگتن و سیاتل مستقر است. نمونه داخلی Amazon فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد و همه در سراسر کشور می‌توان از آن خرید آنلاین داشته باشند.

این فروشگاه ابتدا کار خود را از کتاب فروشی آنلاین شروع کرد و رفته‌رفته کالاهای متنوعی را به آن اضافه کرد به طوری که حالا طیف وسیعی از کالاها را پوشش می‌دهد. کل دنیا از سایت آمازون به دلیل روش‌های مختلف پرداخت سریع، ارائه تخفیف و تحویل سریع خریدهای خود را انجام می‌دهند.

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت حراجی و خرید  آنلاین eBay

رتبه دوم در بین سایت‌های خرید آنلاین متعلق به سایت eBay است. این فروشگاه حراجی و خرید آنلاین توسط آقای پیر امیدیار ( Pierre Omidyar)که ایرانی‌تبار هم هستند در سال 1994 تأسیس شد. دفتر مرکزی این سایت در سن خوزه، کالیفرنیا و ایالات متحده است.

eBay یک سایت مزایده آنلاین است که کاربران می‌توانند در آن اقدام به خرید و فروش محصولات خود کنند و باعث شده که محصولاتی متنوعی در آن قرار بگیرد. در حالت کلی استفاده از این سایت رایگان است و کاربران می‌توانند در آن اقدام به خرید و فروش محصولات به صورت حراجی و مزایده کنند. نمونه داخلی eBay سایت ایسام است که در آن امکان خرید و فروش آنلاین وسایل دست دوم و تازه است.

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت محصولات مد و زیبایی asos

یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های خرده فروشی در جهان در زمینه مد و زیبایی asos است که دفتر مرکزی آن در انگلستان است که به سراسر جهان از جمله ایران محصولات خود را ارسال می‌کند. محصولات این فروشگاه دارای کالاهای مانند لباس مردانه و زنانه و کالاهای مرتبط است. کاربران در این سایت علاوه بر خرید از محصولات بیش از 85000 برند مختلف، می‌توانند اقدام به خرید و فروش لباس‌های دست دوم کنند.

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت خرده فروشی  walamart

از دیگر سایت‌های خرید آنلاین در جهان فروشگاه وال مارت است که جزء خرده فروش‌های آمریکای است و دارای محصولات متنوعی از جمله جواهرات، لباس، محصولات خانگی، اتومبیل، وسایل الکترونیکی و … با قیمت مناسب است.

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت خرید محصولات دست سازEsty

فروشگاه Esty یک بازار برای محصولاتی است که در خانه تهیه شده و دست ساز هستند. این سایت در سال 2005 تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در بروکلی، نیویورک و ایالات متحده واقع شده است.  Esty با داشتن 50 میلیون کاربر و 2 میلیون فروشنده از برترین‌های سایت‌های جهان است.

فروشگاه Esty در زمینه خرید و فروش محصولات دست ساز خانگی، جواهرات و بدلیجات و لوازم مختلف فعالیت می‌کند. کاربران این سایت علاوه بر خرید هزاران محصول واقع شده در آن و مشاهده محصولات موجود در آن، با ایجاد حساب کاربری می‌توانند محصولات دست ساز خود را در آن به فروش برسانند.

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت خرید  آنلاین آقایان شیک پوش Mr Porter

فروشگاه Mr porter مخصوص مردان شیک پوش در سراسر جهان است. این سایت که در سال 2011 تأسیس شده است محصولات مربوط به آقایان مانند لباس، شلوار، کفش و … ارائه می‌کند. بنابراین اگر از مردان شیک پوش هستید می‌توانید از محصولات این فروشگاه دیدن کنید. این محصولات توسط برندهای جهانی تهیه شده است و از نظر کارشناسان مد و لباس مورد تأیید قرار گرفته است. شرکت‌های مختلف در سراسر جهان محصولات خود را برای فروش به این وب سایت می‌فرستند و بعد از تأیید کارشناسان Mr Porter برای فروش در سایت قرار می‌گیرد.

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت علی بابا (alibaba) بزرگترین پلتفرم معاملاتی

سایت علی بابا در سال 1999 توسط آقای جک ما (jack Ma) تأسیس شد. این سایت یک شرکت تجارت  آنلاین چینی و از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی آنلاین در جهان بخصوص برای کسب و کارهای کوچک به‌شمار می‌آید.

این فروشگاه محصولات و خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود که اکثراً در چین و آسیا بوده فراهم می‌کند.در سایت علی بابا کاربران می توانند محصولات را با هم مقایسه کنند و از طریق درگاه‌های پرداخت امن و سریع اقدام به خرید محصولات کرده  و با ویژگی تحویل سریع در منزل آن را دریافت کنند.

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت مخصوص خرید خانم ها  Nasty Gal

از برترین فروشگاه‌های مخصوص خانم‌ها در سراسر جهان سایت Nasty Gal است که در سال 2006 توسط Sophia Amoruso تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در لس‌آنجلس، ایالات متحده واقع شده است.در این فروشگاه تمام محصولات خانم‌ها مانند لباس مد، کفش و محصولات دیگر مرتبط با خانم‌ها قرار گرفته است.

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت خرید  آنلاین کفش zappos

فروشگاه آنلاین zappos بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کفش در سراسر جهان است و محصولاتی مرتبط همچون لباس را هم ارائه می کند. این فروشگاه در سال 1999 در کشور آمریکا شروع به کار کرد و دفتر مرکزی آن در در لاس وگاس، نوادا و ایالات متحده قرار دارد.

بهترین سایت های خرید آنلاین

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت خرید  آنلاین ModCloth

یکی دیگر از سایت‌های خرده فروشی در کشور آمریکا فروشگاه modcloth است که در آن لباس و محصولات مرتبط با مدهای متفاوت و جالب ارائه می شود و موجب شده طرفداران زیادی در سراسر جهان را به خود جذب کند. این فروشگاه در سال 2002 راه‌اندازی شده است.

مطالب مرتبط