راهنمای خرید

بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید

blank

امروزه به لطف اپلیکیشن های موبایلی، اطلاع از وضعیت آب و هوا به راحتی و تنها از طریق گوشی های موبایل امکان پذیر است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید بپردازیم و لینک دانلود این برنامه ها را خدمتتان ارائه کنیم. بنابراین با کوک موبایل همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید

اطلاع از وضعیت آب و هوا روزهای آینده برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بررسی وضعیت آب و هوا کار دشواری نبوده و به راحتی از طریق اپلیکیشن های موبایلی امکان پذیر خواهد بود. اپلیکیشن های هواشناسی در طول سال‌ها پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و امروزه  اطلاعات دقیق‌تر با جزییات بیشتر در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید خواهیم پرداخت.

برنامه 1Weather

یکی از بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید، اپلیکیشن 1Weather است. این برنامه از اپلیکیشن های پرطرفدار هواشناسی محسوب می‌شود و امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده است. برنامه 1Weather از قابلیت پیش بینی روزانه و ساعتی وضعیت آب و هوا بهره می‌برد و شامل ویجت هم می‌شود. از دیگر نقاط قوت این اپلیکیشن می‌توان به رابط کاربری آن اشاره کرد. برنامه 1Weather با سیستم عامل اندروید ویر سازگاری دارد و قابلیت‌هایی نظیر امکان پیگیری همزمان وضعیت آب و هوایی 12 شهر و پشتیبانی از 25 زبان را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. این قابلیت‌ها در نسخه رایگان برنامه 1Weather قابل دسترسی بوده با این وجود این برنامه شامل تبلیغات درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود برنامه 1Weather :

 

blank

 

برنامه Accuweather

اپلیکیشن Accuweather یکی دیگر از بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید محسوب می‌شود. این برنامه قابلیت‌های پایه نظیر پیش بینی ساعتی و روزانه آب و هوا، سازگاری با اندروید ویر و بسیاری دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برنامه مذکر شامل قابلیتی تحت عنوان MinuteCast می‌شود که به موجب آن وضعیت بارش باران را به صورت دقیقه به دقیقه پیش بینی و اعلام می‌کند.

دانلود برنامه Accuweather :

blank

 

برنامه YoWindow

اگر به دنبال یک برنامه منحصر به فرد و خاص برای پیش بینی وضعیت آب و هوا هستید، اپلیکیشن YoWindow گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. کاربران این برنامه می‌توانند با حرکت دادن انگشت خود روی صفحه اپلیکیشن، از وضعیت آب و هوا در یک ساعت خاص مطلع شوند. رابط کاربری اپلیکیشن YoWindow بسیار ساده بوده و ممکن است این برنامه به اندازه سایر اپلیکیشن های ارائه شده در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا قدرتمند نباشد. با این وجود برای کاربرانی که به دنبال یک اپلیکیشن ساده با ظاهر زیبا هستند، بسیار مناسب است.

 دانلود اپلیکیشن YoWindow :

 

blank

 

برنامه Carrot Weather

 

بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید

برنامه Carrot Weather به تازگی در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا ارائه شده است و می‌توان آن را یکی از بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید دانست. در نسخه رایگان قابلیت‌های اساسی نظیر پیش بینی روزانه و ساعتی آب و هوا توسط این اپلیکیشن ارائه می‌شوند. از سوی دیگر نسخه پریمیوم این اپلیکیشن قابلیت‌های جالب و منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به عنوان مثال اپلیکیشن Carrot Weather قابلیتی دارد که به موجب آن می‌توان به وضعیت آب و هوا تا 70 سال گذشته دسترسی داشت!

دانلود اپلیکیشن Carrot Weather :

 

blank

 

اپلیکیشن Dark Sky

 

بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید

 

برنامه Dark Sky هم در دسته بندی بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید قرار می‌گیرد. در واقع این برنامه از یکی از بهترین رادارها بهره می‌برد که به موجب آن پیش بینی‌ وضعیت آب و هوا به صورت دقیقه‌ای آپدیت می‌شود. اپلیکیشن مذکور دارای یک ویجت اختصاصی بوده و در دو نسخه رایگان و پریمیوم ارائه شده است.

دانلود برنامه Dark Sky :

blank

 

برنامه Google Assistant

برنامه Google Assistant به صورت اختصاصی برای پیش بینی وضعیت آب و هوا ارائه نشده است. با این وجود شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن از وضعیت آب و هوای شهر مورد نظر خود مطلع شوید. لازم به ذکر است که این برنامه همانند اپلیکیشن های اختصاصی آب و هوا شامل قابلیت‌های متنوع نشود. با این حال برای بررسی اجمالی و سریع وضعیت آب و هوا مناسب است. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده و امروزه به صورت پیش فرض بر روی اکثر گوشی های اندرویدی نصب است.

دانلود اپلیکیشن Google Assistant :

 

blank

اپلیکیشن MyRadar

برنامه MyRadar یکی از اپلیکیشن های ساده هواشناسی محسوب می‌شود که به دو صورت رایگان و غیر رایگان ارائه شده است. با نسخه رایگان این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت‌های پایه دسترسی داشت در حالی که با خرید درون برنامه‌ای از این اپلیکیشن می‌توانید از قابلیت‌های نظیر پیش بینی طوفان و غیره بهره‌مند شوید.

دانلود برنامه MyRadar :

 

blank

 

برنامه National Weather Service

 

بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید

 

برنامه National Weather Service یکی از بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید به حساب می‌آید. این برنامه شامل قابلیت بررسی ساعتی، روزانه و هفتگی آب و هوای مکان مورد نظر شما می‌شود. همچنین دارای رادار، هشدارهای هواشناسی و ویجت است. این برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن ها از منابع و حجم اینترنت کمتری استفاده می‌کند. به طور کلی بیشتر قابلیت‌های اپلیکیشن  National Weather Service رایگان بوده با این وجود شامل پرداخت درون برنامه ای هم می‌شود.

دانلود اپلیکیشن National Weather Service :

 

blank

اپلیکیشن NOAA Weather

اپلیکیشن NOAA Weather را می‌توان یکی از بهترین برنامه های هواشناسی برای اندروید دانست. شما می‌توانید توسط این برنامه از جدیدترین وضعیت آب و هوایی شهر خود مطلع شوید. از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن مذکور می‌توان به ارائه ویجت و امکان پیگیری وضعیت آب و هوای چندین شهر به صورت همزمان اشاره کرد. این اپلیکیشن شامل دو نسخه رایگان و پریمیوم می‌شود.

دانلود برنامه NOAA Weather :

 

blank

 

اپلیکیشن Today Weather

اگر به دنبال یک برنامه کامل و کاربردی برای اطلاع از وضعیت آب و هوا هستید، برنامه Today Weather گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این برنامه تقریبا شامل تمام قابلیت‌هایی می‌شود که اکثر کاربران به آن نیاز دارند. این موضوع برنامه Today Weather را به یکی از بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید تبدیل کرده است. پیش بینی وضعیت آب و هوا، میزان رطوبت، میزان دما و هشدارهای آب و هوا از قابلیت‌های این اپلیکیشن کاربردی به شمار می‌روند. موارد دیگری همچون شاخص کیفیت هوا، چرخه ماه، زمان طلوع و غروب خورشید هم در این اپلیکیشن قابل مشاهده است.

دانلود برنامه Today Weather :

 

blank

برنامه Weather Channel

اپلیکیشن Weather Channel شامل تمام قابلیت‌های ضروری یک برنامه هواشناسی از جمله نمایش دمای فعلی، پیش بینی وضعیت آب و هوای روزهای آینده، هشدارهای هواشناسی، رادار و بسیاری دیگر می‌شود. برنامه مذکور از ویجت های مختلفی بهره می‌برد و برای رابط کاربری جداگانه‌ای برای تبلت دارد. خوشبختانه برنامه Weather Channel به صورت کاملا رایگان قابل دانلود و استفاده است.

دانلود اپلیکیشن Weather Channel :

 

blank

اپلیکیشن Weather Underground

 

بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید

 

برنامه Weather Underground یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن های هواشناسی محسوب می‌شود. علاوه برای ارائه قابلیتی‌های ضروری، اطلاعاتی نظیر خطر UV، شیوع آنفولانزا و غیره را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. نسخه رایگان این برنامه تمام این قابلیت‌ها را ارائه می‌کند با این وجود شامل تبلیغات درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود برنامه Weather Underground :

 

blank

 

اپلیکیشن What The Forecast

 

بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید

 

برنامه What The Forecast به تازگی عرضه شده است. از قابلیت‌های ارائه شده توسط این اپلیکیشن می‌توان به پیش بینی وضعیت آب و هوایی 7 روز آینده، نمایش دمای فعلی و غیره اشاره کرد. این برنامه برای کاربرانی که به دنبال یک اپلیکیشن هواشناسی ساده و در عین حال منحصر به فرد هستند، کاربردی خواهد بود.

دانلود برنامه What The Forecast :

 

blank

 

برنامه Yahoo weather

 

بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید

 

برنامه هواشناسی یاهو یکی از بهترین اپلیکیشن های ارائه شده توسط این کمپانی محسوب می‌شود. این برنامه از یک رابط کاربری زیبا بهره می‌برد و اطلاعات هواشناسی ضروری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید توسط این اپلیکیشن به صورت همزمان از وضعیت آب و هوای 20 شهر مختلف مطلع شوید. برنامه Yahoo weather به صورت کاملا رایگان قابل دانلود و استفاده است. با این وجود شامل تبلیغات درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود اپلیکیشن Yahoo weather :

 

blank

 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین برنامه هواشناسی برای اندروید پرداختیم. شما می‌توانید با نصب هر یک از این اپلیکیشن های معرفی شده، به راحتی از وضعیت دقیق آب و هوای شهر مورد نظر خود مطلع شوید.

مطالب مرتبط