معرفی سایت های برتر

بهترین سایت‌های خرید آنلاین عطر

بهترین سایت‌های خرید آنلاین عطر

تاکنون تجربۀ خرید عطر ازسایت های خرید آنلاین عطر را داشته‌اید؟ بله سلیقه‌ها بسیار متفاوت است و هر عطری را البته نمی‌توان به صورت آنلاین و بدون تست خرید. به هر صورت عطر با بویایی و احساس سر و کار دارد و فضای دیجیتال قابلیت و توانایی ایجاد تجربۀ کامل عطر را نخواهد داشت.

بنابراین سایت‌هایی که در این لیست می‌آیند، بیشتر از جنبه‌های دیجیتال، سادگی خرید، خدمات بهتر و تجربۀ کاربری خوب رده‌بندی می‌شوند.

بهترین سایت‌های خرید آنلاین عطر

بهترین سایت‌های خرید آنلاین عطر

معمولا زمانی به سراغ اینترنت می‌رویم که عطر کمیاب خاصی را جستجو می‌کنیم، یا به دنبال جدیدترین عطرها هستیم. این کار زمان‌بر، وقت‌گیر و سخت است و ممکن است در نهایت همان نتیجه‌ای نباشد که به دنبالش بوده‌ایم. به همین دلیل ما لیستی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین عطر را برای شما گرد‍آوری کرده‌ایم. تقریبا همۀ سایت‌هایی که معرفی می‌کنیم از منظر تجربۀ کاربری، سیاست‌های مشتری مدارانه و انواع عطرها رتبۀ خوبی دارند.

  • Sephora یکی از پیشروان آنلاین صنعت عطر است که برندهای معروف جهان را در خودش جای داده‌است. این فروشگاه به صورت آفلاین از 1970 برای جهانیان شناخته شده‌است. عطرهای این فروشگاه اگر چه تعداد محدودی از برندها را در بر می‌گیرند، اما کیفیت و اصالت عطرهایش بی‌بدیل است.

خرید بالای 50 دلار شامل «حمل‌ و نقل رایگان» است.

پس از خرید با عضویت در باشگاه مشتریان از تخفیف‌های ویژه و فروش اختصاصی برخوردار شوید.

قبل از خرید محصول، حتما نظرات دیگران در مورد آن را مطالعه کنید.

  • StrawberryNET یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است که عاشقان زیبایی طبیعی را به خود جذب می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه تخفیف‌های ویژه، برندهای مشهور و ارسال رایگان به سراسر جهان است. علاوه بر آن کلکسیونی از هزاران عطر مشهور و ناب به همراه ضمانت سی روزۀ بازگشت کالا، خرید آنلاین عطر از این فروشگاه آنلاین را دوچندان لذت‌بخش می‌کند.
  • Macy’s فروشگاه مشهوری که یکی از بزرگترین کلکسیون‌های محصولات زیبایی در جهان را دارد. در این فروشگاه، علاوه بر ارسال رایگان همۀ اجناس، در صورت بازگشت و ارجاع محصول هیچ هزینه‌ای از مشتری دریافت نمی‌شود و مشتری همواره می‌تواند از میان مجموعۀ بزرگ برندهای موجود این فروشگاه انتخاب کند.
  • Walmart نام والمارت یادآور فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در سراسر دنیاست که در واقع یکی از غول‌های بزرگ این صنعت در جهان به شمار می‌رود. علاوه بر این‌ها والمارت محلی است که علی‌رغم نداشتن کلکسیون بزرگی از همۀ برندها، صرفا برندهای برتر را با ضمانت کیفیت به شما عرضه می‌کند. در فروشگاه والمارت همیشه امکان «مقایسۀ محصولات» با همدیگر وجود دارد و علاوه بر این‌ها والمارت تقریبا تنها فروشگاه آنلاینی‌ است که ارسال کالاهایش حالت «بین‌المللی» دارد و البته شرایط ارسال رایگان آن نیز متنوع و جالب‌توجه است.
  • Nordstorm فروشگاهی است که به صورت اختصاصی بیشتر به «عطر» اختصاص یافته‌است و داشتن کلکسیون بزرگ از عطرها ویژگی خاص و منحصربفرد این فروشگاه است. ارسال رایگان و ارجاع رایگان و تنوع بالای برندهای آن، از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که این فروشگاه را به یکی از دل‌پذیرترین تجربه‌های کاربری تبدیل می‌کند.

از میان این فروشگاه‌ها StrawberryNET در اولین سفارش، محصولات را به صورت رایگان ارسال می‌کند و بقیه سیاست‌های متنوعی برای ارسال رایگان دارند.

مطالب مرتبط