ترفند iOS

دانلود ویدیوهای یوتوب IOS10

blank

چگونه ویدیوهای یوتوب YouTube را در ios دانلود کنیم؟

اکثر مردم از تماشای ویدیوهای یوتوب لذت می برند، و گاهی نیز تمایل به دانلود و ذخیره ی این ویدیوها را دارند، اما همانطور که دقت کرده‌اید دانلود ویدیو های یوتوب در گوشی های هوشمند بصورت مستقیم کمی دشوار است. البته این امر ناممکن نیست و با استفاده از نرم افزارهای دانلود می توان این کار را انجام داد.

ویدیوهای یوتوب | اموزش تعمیرات تخصصی ایفون

تماشای ویدیو های یوتوب که بسیار سرگرم کننده است، نیاز به سرعت اینترنت بالا و قوی دارد؛ بنابراین تماشای آن ها ممکن است در همه زمان امکان پذیر نباشد. در نتیجه دانلود و سپس تماشای آن در همه زمان و مکان ایده ی خوبی است که معمولا به ذهن همه ی کاربران می رسد.

اگر شما نیز از وقفه های مکرر در پخش ویدیوهای یوتوب و انتظار خسته شده اید، در این بخش ما بهترین راه را برای کاربران اپل که قصد دانلود مستقیم ویدیوهای یوتوب را در آیفون خود دارند شرح خواهیم داد؛ بنابراین تا پایان با کوک موبایل همراه باشید.

دانلود رایگان ویدیوهای یوتوب در ios10

بدین منظور شما باید اپلیکیشن TagDisk را از اپ استور  App Store دانلود کنید. این اپلیکیشن دو ورژن دارد که می توانید در مرحله اول از ورژن رایگان “Lite”  آن استفاده کنید.

 [iPad Lite Version [iTunes link

زمانی که نصب آن به اتمام رسید آن را باز کرده و با صفحه “Disk” مواجه خواهید شد. روی مرورگری که در پایین نوار ابزار قرار دارد کلیک کنید و آدرس اینترنتی آن را وارد کنید. “youtube.com”

ویدیوهای یوتوب | تعمیرات تخصصی گوشی

این کار شما را به صفحه ی اصلی یوتوب می برد جایی که می توانید هر ویدیویی را جستجو و پیدا کنید. پس از پیدا کردن ویدیوی مورد نظر قصد دانلود آن را خواهید داشت، انگشت خود را روی لینک نگه دارید و یک لیست یا منویی از گزینه ها نمایان خواهد شد. گزینه ی دانلود لینک “Download Link” را انتخاب کنید و خواهید دید که ویدیو مورد نظر شما در دستگاهتان دانلود خواهد شد.

ویدیوهای یوتوب | تعمیرات تخصصی ایفون

ویدیوهای انتخابی شما یکی پس از دیگری دانلود و ذخیره می شوند. البته سرعت دانلود در اینجا زیاد نیست و حدودا  ۱۳۰KB/Sec است.

ویدیوهای یوتوب | تعمیرات موبایل

وقتی تمام دانلودها به پایان رسید؛ روی آیکون “Disk” در قسمت زیرین نوار ابزار ضربه بزنید و به بخش اسناد و مدارک Documents بروید. در این بخش تمام ویدیوهای دانلود شده خود را خواهید یافت، که می توانید بدون نیاز به اتصال اینترنت با کلیک روی هر کدام، آن ها را اجرا و مشاهده کنید.

ویدیوهای یوتوب | تعمیرات تخصصی ایفون

دانلود ویدیوهای یوتوب IOS10

با انجام این مراحل دانلود شما با موفقیت به انجام خواهید رسید، همچنین می توانید از این روش در Vimeo نیز استفاده کنید. البته اپلیکیشن های متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد، که شما می توانید از هر کدام که تمایل داشتید استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط