ترفند iOS

جلوگیری از باز شدن سایت های مستهجن در آیفون

جلوگیری از باز شدن سایت های مستهجن در آیفون

جلوگیری از باز شدن سایت های مستهجن در آیفون در این مقاله به صورت تصویری بررسی می شود.

دلایل زیادی وجود دارد که از باز شدن وب سایت های مستهجن در دستگاه iOS خود و فرزندانمان جلوگیری کنیم. آنها می توانند حداقل در لحظه و به طور تصادفی در قالب وب سایت های پاپ اپ ظاهر شوند، می توانند به بدافزار دستگاه شما بیایند و در منزل وقتی در کنار خانواده و بچه ها در حال استفاده از آیفون خود هستید روی صفحه، نمایش داده شوند.

بعلاوه، این احتمال وجود دارد که عادات کردن به مشاهده فیلم ها و تصاویر مستهجن شما، روزی عادی شود، بنابراین بهتر است همین حالا ازمنبع اعتیاد دور شوید، البته همانطور که گفتیم این ممکن است در قالب یک بدافزار، شما، فرزند شما و دستگاه شما را جهت هر گونه هک و یا سوء استفاده، مورد هدف قرار دهد.

همچنین آیا تابحال به دلیل تبلیغات زننده خجالت را تجربه کرده اید؟ مطمئناً برای شما هم اتفاق می افتد که در حال باز کردن لینک های مورد نظر خود هستیم که ما را به سمت تبلیغات دیگری سوق می دهد. این تبلیغات می تواند حاوی لینک برخی از وب سایت های مستهجن با محتوای جنسی و موارد دیگر باشد.

اکثر کاربران آیفون نمی دانند چگونه می توانند این نوع تبلیغات را مسدود کنند، و به همین دلیل آخر سر در مقابل خانواده و دوستانشان خجالت می کشند. چگونه می توان تصاویر مستهجن را در آیفون مسدود کرد؟ این مقاله به شما کمک می کند تا داده های پورنو را بدون ایجاد مزاحمت در تنظیمات فعلی خود مسدود کنید، بنابراین مقاله را با دقت بخوانید.

جلوگیری از باز شدن سایت های مستهجن در آیفون

اگر در خانه بچه دارید و یا شخص دیگری به غیر از خودتان از آیفون استفاده می کند ، مسدود کردن وب سایت ها و تبلیغات صریح باعث می شود تا شما و سایر کاربران از دیدن تصاویر مستهجن محافظت شوید. محدود کردن محتوای بزرگسالان همچنین می تواند آیفون شما را از بدافزارها و ویروس هایی که در این نوع وب سایت ها شایع هستند، رها کند.

محدود کردن دسترسی به این نوع محتوا تجربه مرور بسیار ایمن تری را برای هر کسی که از تلفن شما استفاده می کند فراهم می کند. برای جلوگیری از نمایش تصاویر و فیلم های مستهجن و سایر سایت هایی که برای بزرگسالان محدودیتی ندارد، در سافاری در آیپد، آیفون یا آیپاد تاچ خود، باید محدودیت های خاص خود را اعمال کنید. در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا به صورت تصویری مراحل آن را توضیح دهیم.

1- به تنظیمات آیفون خود بروید.

از صفحه اصلی گوشی خود روی آیکون چرخ دنده تنظیمات ضربه بزنید و منو تنظیمات کلی آیفون را باز کنید. در اینجا، می توانید تمام گزینه های قابل تنظیم و سفارشی برای دستگاه iOS خود را پیدا کنید.

جلوگیری از باز شدن سایت های مستهجن در آیفون

به تنظیمات آیفون خود بروید

2- تنظیمات کلی گوشی خود را باز کنید.

از منو تنظیمات تا اواسط صفحه پایین بروید و روی گزینه «General» ضربه بزنید تا تمام گزینه های عمومی گوشی شما، مثل جزئیات دستگاه، شبکه و تنظیمات امنیت نمایش داده شود.

تنظیمات کلی گوشی خود را باز کنید

تنظیمات کلی گوشی خود را باز کنید

3- محدودیت ها را اعمال کنید.

از تنظیمات عمومی، روی گزینه «Restrictions» ضربه بزنید تا گزینه های مختلف دسترسی دستگاه آیفون شما باز شود.

روی گزینه «Enable Restrictions» در بالای صفحه ضربه بزنید و کد پین 4 رقمی را وارد کنید. این کد همان کلمه عبور شما برای تنظیم گزینه های محدودیت آیفون شماست. به این ترتیب، می توانید محدودیت های روی دستگاه خود را تنظیم کنید.

محدودیت ها را اعمال کنید

محدودیت ها را اعمال کنید

4- وب سایت های مستهجن را در آیفون خود مسدود کنید.

از صفحه تنظیمات محدودیت ها پایین بروید و روی گزینه «Websites» زیر قسمت Allowed Contents ضربه بزنید تا مشخص کنید که به چه نوع وب سایت هایی مجاز به دسترسی هستید.

در بخش وب سایت ها، روی گزینه «Limit Adult Content» ضربه بزنید، اکنون آیفون شما باید وب سایت های مستهجن را از مرور بر روی دستگاه شما مسدود کند.

وب سایت های مستهجن را در آیفون خود مسدود کنید

وب سایت های مستهجن را در آیفون خود مسدود کنید

5- برخی از وب سایت های مستهجن خاص را مسدود کنید.

اگر وب سایت مستهجن خاصی مد نظرتان است که می خواهید آن را مسدود کنید، از صفحه تنظیمات وب سایت پایین بروید و روی گزینه «Add a Website» زیر قسمت هرگز اجازه نده (Never Allow) ضربه بزنید.

آدرس وب و یا URL مورد نظر خود را که قصد دارید آن را از روی منو پاپ اپ مسدود کنید را تایپ کنید، از این پس هیچ کسی نمی تواند با آیفون شما به این وب سایت ها دسترسی داشته و از آنها بازدید کند.

برخی از وب سایت های مستهجن خاص را مسدود کنید

برخی از وب سایت های مستهجن خاص را مسدود کنید

چنانچه احتیاج به مشاوره بیشتر در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط بر قرار نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *