ترفند iOS

بهترین اپلیکیشن های گردشگری برای اندروید و iOS

blank

کم‌کم با گرم شدن هوا و فراهم شدن شرایط مناسب، زمان سفر نیز از راه می‌رسد. در این مطلب قصد داریم بهترین اپلیکیشن های گردشگری برای اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم که نصب آن‌ها در سفر کاربردی است.

گردشگری یا صنعت توریست یکی از صنایع پول‌ساز دنیا است؛ چرا که کاملا با علایق و جنبه‌های روانی هر فرد آمیخته شده است. هر گردشگر، در طول سفر خود چه در داخل کشور و چه در سفرهای خارجی، نیاز به ملزوماتی دارد که همراه داشتن آنها در طول سفر ضروری است.

شاید تا دیروز نیازهای یک گردشگر به لوازمی چون چمدان، لباس، مدارک شناسایی، پول، دوربین عکاسی، لوازم بهداشتی، گوشی موبایل، شارژر و مواردی از این دست خلاصه می‌شد، اما امروز گردشگران نیاز به اپلیکیشن‌های گردشگری دارند که در بسیار از لحظات می‌تواند به آنها کمک کند.

در این مطلب قصد داریم بهترین اپلیکیش‌های گردشگری برای اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم تا با نصب آنها پیش از مسافرت، سفری راحت و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

اولین اپ گردشگری: دانرو11

حتما تا حالا برای‌تان پیش آمده است که به یکی از شهرهای ایران سفر کنید و مکان‌های زیادی باشد که بخواهید دنبال آنها بگردید. دانرو یکی از بهترین اپلیکیشن‌های گردشگری برای اندروید و iOS است که نصب آن می‌تواند از جنبه‌های مختلف به شما کمک کند.

در واقع دانرو یک شبکهٔ اجتماعی مبتنی بر مکان و معرفی کسب و کارها است که کمک می‌کند در شهر غریب درمانده نشوید. حتما بارها پیش آمده بخواهید در طول سفر رستوران یا فست فود، شعبه بانک یا دستگاه خودپرداز، فروشندگان سوغاتی، پمپ بنزین یا پمپ گاز و دیگر کسب و کارهای نزدیک به موقعیت مکانی خود یا موارد مشهور و شناخته شده در آن شهر را پیدا کنید؛ بی‌شک بانک اطلاعات دانرو و عملکرد خوب این نرم‌افزار در مکان‌یابی به شما کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

بهترین اپلیکیشن های گردشگری برای اندروید و iOS

دانرو نه تنها یک اپلیکیشن مکان محور است، بلکه یک شبکه‌ی اجتماعی است که می‌توانید از نظرات دیگران نسبت به مکان‌های هر شهر مطلع شده و نظرات خود را نیز اضافه کنید. ضمن اینکه امکان مشاهده‌ی تصاویر و ویدیو‌های مربوط به کسب و کار مورد نظر یا  استفاده از منو نیز وجود دارد. علاوه بر این امکان جستجو و پیدا کردن تخفیف‌های سطح شهر و اماکن عمومی نیز در اپلیکیشن دانرو فراهم شده است. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید روی لینک های زیر تپ کنید.

دانلود دانرو از بازار

دانلود دانرو از پلی‌استور

دانلود دانرو از سیب اپ

دومین اپ گردشگری: همگردی

همگردی یک سایت جامع در زمینهٔ گردشگری است که نه تنها یک اپلیکیشن جامع در این زمینه دارد، بلکه برای بسیاری از شهرهای ایران نیز به صورت جداگانه اپلیکیشن طراحی کرده است. در همگردی اطلاعات بسیار خوب و جامعی درباره‌ی ایرانگردی و جهانگردی و هر آنچه که در سفر نیاز دارید وجود دارد.

شما در اپلیکیشن همگردی نه تنها امکان مطالعهٔ مطالب مفید و جذاب درباره‌ی جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان را دارید، بلکه می‌توانید از دیگر امکانات این سایت و اپلیکیشن مانند خرید بلیط، رزرو هتل، اخذ ویزا، استفاده از تورهای داخلی و خارجی، کسب اطلاعات درباره‌ی اماکن عمومی، تفریحی، زیارتی، سیاحتی و… نیز بهره ببرید.

blank

همگردی یکی از کامل‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های گردشگری برای اندروید و iOS است.

دانلود از اپ استور

سومین اپ گردشگری: لست سکند

اپلیکیشن لست سکند یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های گردشگری برای اندروید و iOS که به معرفی اجمالی آن می‌پردازیم. سایت و اپلیکیشن لست سکند که نام قبلی آن تورهای لحظهٔ آخری بود، در واقع همان ابتدا برای معرفی و رزور تورهای ایرانگردی و جهانگردی معرفی شد، حالا یکی از کامل‌ترین مراجع گردشگری در ایران است که اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

blank

شما می‌توانید پیش از سفر اطلاعات مفیدی از هتل‌های ایران و جهان به دست آورید، نقد و بررسی هتل‌ها و اماکن دیدنی و اقامتی را توسط کارشناسان و مسافران بخوانید، از جدیدترین اخبار گردشگری باخبر شوید، با جاذبه‌های گردشگری نقاط مختلف ایران و جهان آشنا شوید و از امکانات آژانس‌های مسافرتی معتبر و تورهای متنوع استفاده کنید.

چهارمین اپ گردشگری: اپلیکیشن نشان

اپلیکیشن نشان را باید پلی‌استور یا بهتر بگوییم Waze ایرانی بدانیم که یک ابزار بسیار کاربردی در سفر است. حتما بارها برای‌تان پیش آمده که هنگام سفر نام جایی را می‌دانید یا شاید هم نمی‌دانید، ولی در نهایت قصد دارید به مقصد خود برسید. اپلیکیشن نشان در این بخش می‌تواند یکی از بهترین اپلیکیشن‌های گردشگری برای اندروید باشد.

این اپلیکیشن قدرتمند امکانات قابل توجهی دارد و تنها کافی است به او بگویید کجا می‌خواهید بروید، تا در سریع‌ترین مسیر ممکن تا رسیدن به مقصد شما را همراهی کند. اپلیکیشن نشان نه تنها تمامی مسیرهای موجود به سمت مقصد را به شما نشان می دهد، بلکه می‌توانید مسیر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

blank

دستیار صوتی فارسی یکی از بهترین ویژگی‌های اپلیکیشن نشان است که با راهنمایی‌های به موقع خود هنگام سفر به شما کمک می‌کند تا در شهر غریب سردگم و دستپاچه نشوید. ضمن این که می‌توانید از امکانات دیگری چون اطلاع از طرح ترافیک، اطلاع از آدرس دقیق محل مورد نظر، جزئیات و اطلاعات موجود در نقشه‌ی حرفه‌ای و… لذت ببرید. برای دانلود این اپلیکیشن روی لینک دانلود برنامه نشان از پلی‌استور تپ کنید.

پنجمین اپ گردشگری: علی بابا

اگر قصد دارید پیش از سفر و گردشگری خیال خودتان را از رزرو بلیط و محل اقامت راحت کنید، بهترین گزینه اپلیکیشن علی بابا است. علی بابا یکی از بهترین اپلیکیشن‌های گردشگری برای اندروید و iOS که در آن می‌توانید بلیط‌های مختلف هوایپما و قطار را به صورت یک طرفه یا دو طرفه یا چارتر رزرو کنید، به صورت آنلاین هتل محل اقامت خود را رزرو کنید، بین هتل‌ها مقایسه کنید و مطالب مفید و کاربردی درباره‌ٔ حوزه‌ی گردشگری بخوانید.

blank

از دیگر امکانات جالب اپلیکیشن علی بابا می‌توان به امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما و قطار، استرداد آنلاین هتل رزرو شده و اضافه کردن مشخصات بلیط به تقویم اشاره کرد. از نمونه‌ اپلیکیشن های مشابه علی بابا می‌توان به اسنپ‌تریپ اشاره کرد. برای دانلود این اپ روی لینک های زیر تپ نمایید.

دانلود از بازار

دانلود از اپ‌استور

ششمین اپ گردشگری: گوگل مپ

بدون شک گوگل مپ یکی از بهترین اپلیکیشن‌های گردشگری برای اندروی و iOS در دنیا است که کامل‌ترین نقشه را با امکانات فوق‌العاده در اختیار شما می گذارد. نقشه‌های به‌روز و اطلاعات مفید و دقیقی که روی نقشه‌های گوگل وجود دارد در هر مرحله‌ای از سفر می‌تواند یک همراه خوب و جامع برای شما باشد.

شما می‌توانید از سیستم مسیریابی قدرتمند نقشه‌های گوگل برای رسیدن به هر مقصدی استفاده کنید. ضمن اینکه امکان دسترسی به نزدیک‌ترین محل‌های مورد نظر به مکان فعلی شما، مشاهدهٔ نظرات و بررسی‌های کاربران نسبت به یک مکان عمومی یا خصوصی، گالری تصاویر محل مورد نظر، اطلاعات دسترسی و… نیز وجود دارد. برای دانلود این اپلیکشن روی لینک های زیر تپ کنید.

blank

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ استور

هفتمین اپ گردشگری: گوگل ترنسلیت

بی‌شک خیلی‌ها فارغ از قیمت دلار و ارز به دلایل مختلف به سفرهای خارجی می‌روند. بنابراین یکی از نیازهای مبرم این افراد یا دیگر گردشگرانی که به دلایل تفریحی به کشورهای خارجی سفر می‌کنند، دانستن زبان مقصد یا زبان انگلیسی است. اما اگر خیلی زبان شما به ویژه زبان انگلیسی خوب نیست، نگران نباشید. می‌توانید گوگل ترنسلیت که این روزها خیلی‌ها به کمک آن ادعای مترجمی می‌کنند همراه خود داشته باشید.

blank

شاید این اپلیکیشن خیلی نیازی به معرفی نداشته باشد. به کمک اپلیکیشن گوگل ترنسلیت می‌توانید از زبان‌های مختلف به زبان فارسی ترجمه کنید. علاوه بر امکان ترجمهٔ همزمان بین ۵۰ زبان مختلف، استفاده از سیستم تبدیل متن به صوت نیز می‌تواند یک ویژگی جذاب و کاربردی برای شما باشد. برای دانلود این اپلیکیشن روی لینک های زیر تپ کنید.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ استور

اگر چنانچه احتیاج به مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط برقرار نمایید.

مطالب مرتبط