ترفند شبکه های اجتماعی

برنامه ی ساخت شماره مجازی رایگان و آنلاین برای تلگرام

شماره مجازی رایگان و آنلاین برای تلگرام

بسیاری از کاربران دوست دارند بتوانند شماره مجازی و جعلی داشته باشند که با آن وارد تلگرام شوند ولی روش سخت آن را نمی دانند ما در اینجا روش ساخت شماره های مجازی را به شما می دهیم، این شماره های مجازی می تواند مربوط به کشورهای مختلفی مثل انگلیس، آلمان، آمریکا و حتی ایران باشند.

در بسیاری از پیامرسان ها مانند تلگرام، واتس آپ و … برای ورود حتما باید با شماره وارد شویم و برای همان شماره کد ورود ارسال می شود. در برخی مواقع کاربرانی، به دلایل مختلف مثل متوجه نشدن مخاطبین شان از حضورش آنها در تلگرام یا مسائل حریم خصوصی یا مزاحمت شخصی و..دوست ندارند که با شماره خود وارد شوند و می خواهند شماره ای مجازی برای ورودشان داشته باشند.

شماره ی مجازی چیست؟

در اصل، شماره ی مجازی، شماره ای الکی و بدون سیم کارت است که توسط برنامه هایی ساخته می شوند و این شماره جعلی می باشد. و با این شماره ها می توان وارد تلگرام شده و هیچ کس از فعالیت شخص در تلگرام مطلع نیست و حتی می توان با این شماره ها با دوستان خود شوخی کرده و سر به سرشان بگذارید. در حال حاضر شماره های مجازی کشورهایی مانند امریکا ، چین ، هند ، انگلستان ، فیلیپین ، اندونزی و … موجود است که می توانید با نصب برنامه مربوط به آن ها یک شماره مجازی مخصوص به خود بسازید.

فقط مشکلی که وجود دارد این شماره ها بیشتر مربوط به شماره هایی است که قبلا توسط تلگرام ریپورت شده اند و اگر آنها را داشته باشید معمولا برنامه کدی نمی دهد و اگر هم کد را دریافت کنید باید تلاش کنید تا از ریپورت خارج شوند و فقط یک برنامه وجود دارد که هنوز، شماره مجازی آمریکا را می دهد و آن شماره مسدود و ریپورت نیست. پس از آن استفاده کنید و شماره مجازی خود را داشته باشید.

ساخت این شماره، هیچ هزینه ای ندارد، فقط تنها موردی که باید توسط شما رعایت شود این است که در آن عکس های خصوصی خود را ارسال نکنید، زیرا ممکن است این شماره ها توسط شخص دیگری استفاده شود و او بتواند به اکانت شما نفوذ کرده و حریم خصوصی تان به خطر بیفتد. اگر شماره ای را ساختید و بعد از مدتی دیگر نیاز به آن نداشتید حتما دیلیت اکانت کنید.

توجه کنید در حالتی که با شماره ی مجازی وارد شدید و از شما نام نخواست بدانید که از این شماره ممکن است شخصی قبلا یا در حال حاضر استفاده کرده یا می کند.

جهت آموزش Jingo ساخت شماره ی مجازی در تلگرام کلیک کنید.

پنل شماره مجازی رایگان

وقت آن رسیده که شما را با چند برنامه ی امن و مشهور در این حوزه آشنا کنیم تا به راحتی بتوانید برای خود شماره ای مجازی ساخته و از آن استفاده کنید. برنامه textnow , smartcall  مربوط به شماره مجازی رایگان هستند.

blank

برنامه شماره ی مجازی آمریکا با کد ۱+

blank

شماره ی مجازی کشور لتونی با کد ۳۷۱+

blank

برنامه شماره ی مجازی انگلستان با کد ۴۴+

blank

برنامه شماره ی مجازی فیلیپین با کد ۶۳+

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *