ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه نصب تلگرام بدون اطلاع مخاطبین

نصب تلگرام بدون اطلاع مخاطبین

نحوه نصب تلگرام بدون اطلاع مخاطبین می تواند بسیار کاربردی باشد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

هر وقت کاربری تلگرام را نصب می کند و با اکانت خود وارد می شود، به محض ورود برای تمام افرادی که شماره ی کاربر را لیست مخاطبین خود ذخیره کرده اند، پیامی جهت اطلاع آنها، مبنی بر ورود او برای آنها فرستاده می شود و در این حالت است که همه ی آنها متوجه ورودش به تلگرام می شوند. حال خیلی از کاربران خواهان این هستند که بتوانند با ترفندی ورودشان را به تلگرام از مخاطبین خود پنهان کنند، اگر شما هم جزء این مخاطبین هستید، در آموزش زیر با ما همراه شوید.

نحوه نصب تلگرام بدون اطلاع مخاطبین

اپ تلگرام را باز کنید و به قسمت منوی تلگرام رفته، بعد بر روی تنظیمات بزنید و حالا به قسمت Notifications and Sounds بروید و Evens را لمس کنید و گزینه ی  Contacts Joined Telegram را غیرفعال کنید.

نحوه نصب تلگرام بدون اطلاع مخاطبین

نصب تلگرام بدون اطلاع مخاطبین

برای این کار باید اول با شماره ای دیگر به تلگرام خود وارد شوید، شماره ای که مخاطبین شما آن را ندارند یا با شماره مجازی که نحوه ساخت آن را قبلا توضیح داده ایم. با این حالت کسی متوجه ی حضور شما به تلگرام نشده و به راحتی می توانید با روش تغییر شماره، شماره اصلی خود را جایگزین شماره ای که با آن وارد شده اید، کنید. با این ترفند وارد تلگرام شده اید و شخصی متوجه ی ورود شما نشده است. ولی خیلی خوشحال نشوید چون هر کسی مخاطبین تلگرام خود را ببیند، نام و پروفایل شما را در لیست خود دارد.

برای چگونگی ساخت اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین اینجا کلیک کنید.

ولی اگر می خواهید هیچ وقت متوجه حضور شما در تلگرام نشوند و مطمئن باشید که از حضور شما در تلگرام بی خبر هستند باید یا با شماره ای دیگر یا از روش ورود به تلگرام بدون شماره وارد شوید که در راه دوم توسط برنامه ای شما شماره ای مجازی می سازید و با آن وارد می شوید و دیگر حضور شما در تلگرام برای کسی مشخص نیست. برای اینکه بتوانید شماره مجازی بسازید به مطالب ما در این مورد مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *