ترفند شبکه های اجتماعی

دلیل ارسال نشدن پیام در پی وی تلگرام

ارسال نشدن پیام در پی وی تلگرام

آیا می دانید دلیل ارسال نشدن پیام در پی وی تلگرام چیست؟ گاهی اوقات بعضی کاربران می گویند با اینکه ریپورت نیستم نمی توانم در پی وی شخصی پیام دهم و وقتی برای شخصی پیام می دهم ارسال نمی شود و اخطاری کنار پیام نمایان می شود. حتی این اخطار در هنگامی که می خواهم فردی را در گروهی عضو کنم اتفاق می افتد و این خطا نمایش داده می شود (Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment به این معنی است که شما فقط می توانید به مخاطبینی که در تلگرام شما هستند، پیام ارسال کنید)

شرکت تلگرام در پاسخ به سوالات بالا، می گوید اگر فردی بیشتر از حد مجاز به دیگران پیام دهد و خیلی از آن افراد او را بلاک کنند، آن شخص به عنوان مزاحم شناخته شده و کاربر تا مدتی به جز به مخاطبینش نمی تواند به کسی پیام دهد و پی وی شخص دیگری برود.

جهت آموزش صفحه اشتراک گذاری آیدی تلگرام اینجا کلیک کنید.

دلیل ارسال نشدن پیام در پی وی تلگرام: مراحل

اگر شما مدعی هستید که این اتفاق برای شما به اشتباه رخ داده و شما جزء آن کاربران نیستید می توانید به پشتیبانی تلگرام، درخواست خود را ارسال کنید تا مشکل شما برطرف شود.

ایمیل خود را به این آدرس spam@telegram.org ارسال کنید، امکان دارد تلگرام به شما پاسخی ندهد ولی ارزش امتحان را دارد.

اگر تلگرام جوابی نداد و مشکل شما حل نشد، می توانید به فردی که شماره ی او را ندارید در گروه اعلام کنید که ریپورت هستید و ایشان به پی وی شما بیاید و با ارسال چند پیام و چند استیکر توسط شخص مقابل، شما می توانید به او پیام دهید.

ولی به شما اطمینان خاطر می دهیم که بعد از 30 تا 45 روز که شما برای غیر مخاطبین تان، پیامی نمی فرستید، مشکل حساب کاربری شما حل می شود و به حالت اول خود برمی گردد و می توانید به اکانت های دیگر پیام دهید. اگر مجددا این کار تکرار شود و توسط کاربران دیگران ریپورت شوید، امکان این وجود دارد که اکانت شما برای همیشه مسدود گردد و دیگر هیچ وقت نتوانید از حساب کاربری خود استفاده کنید.

در صورتی که ریپورت هستید نرم افزاری برای خروج از ریپورت وجود ندارد گول تبلیغات را نخورید و فقط از طریق ربات و یا ارسال گزارش با ایمیل برای تلگرام مشکل تان را حل کنید؛ مطالب ما را در مورد خروج از بلاک و ریپورت تلگرام در همین سایت مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *