راهنمای خرید لوازم جانبی

معرفی برخی از کارآمد ترین محصولات جانبی موبایل

blank

محصولات جانبی موبایل تنوع و کارایی های زیاد و مختلفی دارد که در اینجا ما سعی داریم تا برخی از کارآمد ترین های آن را به شما معرفی نماییم.

ریموت کنترل موبایل

ریموت کنترل های موبایل با برند های مختلف و در اشکال متفاوت وجود دارند. برخی از این کنترلر ها شبیه به دسته کنسول های بازی بوده و می توان بازی های مختلف را با کیفیتی بسیار بالاتر از آن کنسول ها انجام داد. ارتباط این دسته ها از طریق بلوتوث بوده و به راحتی به تلفن همراه هوشمند شما متصل می شوند. برخی از این کنترل ها از دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می کنند. انتخاب نوع رابط کاربری تنها با تعییر وضعیت یک دکمه سوئیچ می شود.

کنترل هوشمند بازی برای موبایل

نگهدارنده کابل هندزفری

حتما شما هم بار ها با این مشکل مواجه شده اید که در زمان نیاز به استفاده از کابل هندزفری و اتصال آن به موبایل خود، کابل آن به شکل های عجیبی گره خورده و امکان بهرمندی از آن را برای شما دشوار می کند. از این پس وسیله ای در اختیار شما هست که بوسیله آن می توانید از این اتفاق جلوگیری نمایید. نحوه کارکرد آن بدین صورت است که شما کابل هندزفری خود را درون آن قرار داده و حلقه مغناطیسی آن مانع از باز شدنش می گردد. شما به سادگی توانید آن را باز نموده و مجددا آن را جمع نمایید. البته اگر از هندزفری های سیمی خسته شده اید، به شما پیشنهاد خرید هدفونی های بلوتوثی و بی سیم را می دهیم.

نگهدارنده مغناطیسی سیم هدفون

پریز هوشمند

شاید برایتان اتفاق افتاده که نیاز به قطع و وصل دستگاهی الکترونیکی از برق را داشته باشید اما این امکان برای شما فراهم نباشد یا در زمان نیاز در محل حضور نداشته باشید. یکی از راه حل های این امر استفاده پریز های هوشمندی است که از طریق wifi به شبکه اینترنت متصل شده به سادگی و با استفاده از گوشی موبایل خود می توانید برق دستگاه متصل شده به آن را قطع و یا وصل نمایید. برای اتصال تلفن همراه هوشمند خود به این دستگاه تنها کافی است تا نرم افزار موجود در جعبه آن را وصل نمایید.

پریز هوشمند

فلش ELD

گاهی اوقات در محیط تاریکی قرار میگیریم که نیاز به میزان نور زیادی هست تا کاری را بتوانیم انجام دهیم. و یا برای فیلم برداری و عکاسی در محلی تاریک به نور کافی نیاز داریم. بعضا با استفاده از فلش موبایل می توان نور مناسبی ایجاد نمود، اما گاهی میزان نور بسیار بالا تری نیاز داریم. بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از فلش های LED هست که دارای سوکتی شبیه به سوکت هندزفری دارند. کار با این فلش بسیار ساده بوده و نور زیادی نیز تولید می نماید.

فلش LED موبایل

شارژر فندکی

شارژر فندکی موبایل یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات لوازم جانبی البته در زمان سفر است. این شارژر ها که بجای فندک خودرو قرار میگیرد، با استفاده از باتری ماشین و تغییر ولتاژ آن به میزان مورد نیاز تلفن همراه، مشکل شارژ در سفر را حل می کند. این شارژر ها دارای مدل های متفاوتی بوده که گاهی اوقات آپشن های مختلفی مانند فرستنده های رادیویی که برای پخش موسیقی بصورت بی سیم در رادیو پخش خودرو استفاده می شود روی آن ها می گذارند.

مطالب مرتبط