راهنمای خرید موبایل

کدام تلفن همراه هوشمند مناسب چه شغلی است

blank

تلفن های همراه هوشمند به دلیل حساسیت های بالایی که دارند چه از لحاظ ضربه پذیری و چه موارد دیگر، هر کدام برای افرادی که دارای شغلی خاص هستند مناسب است.

ضربه پذیری تلفن همراه

ضربه پذیری یکی از مهمترین ملاک های انتخاب تلفن همراه در برخی از مشاغل است. به طور مثال این موضوع برای افرادی که مشغول انجام کار های فنی مانند مکانیکی، مشاغل ساختمانی، تراشکاری، افراد نظامی و خیلی دیگر از کار هایی که با تجهیزات سخت دست و پنجه نرم می کنند مهم است.

در این امور احتمال آسیب دیدن، افتادن و یا هرگونه شوک دیگری به موبایل این اشخاص وجود دارد بنابراین می بایست موبایلی خریداری نمایند که از این نظر مقاوم باشد. پیشنهاد ما برای چنین افرادی استفاده از گوشی مارک LG و مدل V20 می باشد. این مدل در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

مقاومت در برابر آب

یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب تلفن همراه مناسب برای افراد مختلف مهم است عدم آسیب پذیری آن در برابر آب است. از آنجایی که کارکنان برخی از مشاغل به صورت مستمر با آب سروکار دارند و یا در محیط های مرطوب کار می کنند، به موبایل هایی نیاز دارند که در برابر آب استقامت زیادی داشته باشد.

مثلا کارکنان شیلات و استخر های پرورش ماهی، غریق نجات های شاغل در استخر ها و سواحل دریاها، آتشنشانان زحمت کش، باغ بانان شاغل در پارک های سطح شهر و غیره. یکی از بهترین تلفن های همراه مناسب برای چنین افرادی مارک LG مدل G6 می باشد. البته گوشی های زیادی قابلیت مقاومت در برابر آب را دارند اما تفاوت آن ها در میزان این مقاومت است.

در آینده نه چندان دور شاهد به بازار آمدن گوشی های بسیار زیادی خواهیم بود که این ویژگی از اصلی ترین خصوصیات شان خواهد بود.
[addtoany]

مطالب مرتبط