ترفند iOS

انتقال موزیک به آیفون با itunes

نحوه انتقال فایل موسیقی بین آی تیونز و دستگاه های iOS

انتقال موزیک به آیفون با itunes بسیار ساده و تنها با چند کلیک امکان پذیر می باشد.

در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه فایل رسانه یا موسیقی را بین آی تیونز و دستگاه های iOS انتقال دهید. جزئیات این کار با استفاده از دو روش مختلف شرح داده شده است.افزودن موسیقی از iTunes به گوشی آیفون یکی از روشهای مختلف انتقال موسیقی به گوشی آیفون برای غنی سازی لایبرری آهنگ و موسیقی است.

برای استفاده از آی تیونز و انتقال موسیقی به آیفون خود، نیازی به خرید هیچ نرم افزار یا سرویس شخص ثالثی ندارید، و روشی که در این مقاله شرح داده شده است، گزینه خوبی برای کاربرانی است که می خواهند موسیقی را از رایانه به آیفون به صورت رایگان انتقال دهند.

اگر این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید، پس روش انتقال فایل رسانه ای از آی تیونز به گوشی iPhone خود را که در زیر شرح داده ایم با دقت دنبال کنید.

انتقال موزیک به آیفون با itunes

انتقال فایل رسانه های در گوشی آیفون ساده است و در این مقاله نحوه انجام آن را به شما نشان می دهیم. همچنین اگر بیش از یک گوشی آیفون دارید و می خواهید آهنگ های موردعلاقه خود را از یک دستگاه به آیفون دیگر به اشتراک بگذارید، چه کاری باید انجام دهیم.

1- گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید و روی Transfer Device Media to iTunes ضربه بزنید.

گوشی آیفون، آیپد و یا آیپاد تاچ خود را به کامپیوتر وصل کنید، بسته به تنظیمات شما، آی تیونز به صورت خودکار باز می شود. در پنجره اصلی روی گزینه Transfer Device Media to iTunes ضربه بزنید.

انتقال موزیک به آیفون با itunes

گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید و روی Transfer Device Media to iTunes ضربه بزنید

2- روی گزینه Start کلیک کنید تا فایل های رسانه ای متمایز را اسکن کند.

در این مرحله تفاوت بین فایل ها روی دستگاه شما و آی تیونز به صورت خودکار مشخص خواهد شد و تنها فایل های موسیقی، ویدئو، پادکست، کتاب های صوتی و سایر فایل های رسانه ای در آی تیونز را کپی می کند.

روی گزینه Start کلیک کنید تا فایل های رسانه ای متمایز را اسکن کند

روی گزینه Start کلیک کنید تا فایل های رسانه ای متمایز را اسکن کند

3- فایل های ویدئو و موسیقی خود را به آی تیونز منتقل کنید.

انواع فایل هایی را که می خواهید به لایبرری آی تیونز خود منتقل کنید را انتخاب کنید و سپس روی دکمه Start کلیک کنید تا فایل های انتقال یابند.

فایل های ویدئو و موسیقی خود را به آی تیونز منتقل کنید

فایل های ویدئو و موسیقی خود را به آی تیونز منتقل کنید

4- پس از اتمام انتقال، روی گزینه OK کلیک کنید.

در عرض چند دقیقه، بسته به حجم فایل های رسانه ای شما، عمل انتقال موسیقی و ویدئوها به گوشی اپل شما با موفقیت انجام می شود. روی گزینه OK کلیک کنید و اقدام خود را تایید کنید.

پس از اتمام انتقال، روی گزینه OK کلیک کنید

پس از اتمام انتقال، روی گزینه OK کلیک کنید

اگر دستگاه iOS، گوشی آیفون، آیپد، iPod touch یا آیپاد قدیمی تر، مانند کلاسیک، نانو یا شافل دارید، احتمالاً از iTunes برای همگام سازی موسیقی با دستگاه استفاده می کنید. اما ممکن است مواقعی پیش بیاید که باید موسیقی خود را به لایبرری آی تیونز برگردانید. ممکن است رایانه شما خراب شده یا به سرقت رفته باشد و از آن نسخه پشتیبان تهیه نکرده باشید. یا به گونه ای آهنگ، آلبوم یا لیست پخش را به طور تصادفی از لایبرری آی تیونز خود حذف کرده اید، اما این لیست همچنان در دستگاه شما است.

با روش شرح داده شده در بالا می توانید فایل های موسیقی را بین آی تیونز و دستگاه های اپل خود منتقل کنید و تمام اطلاعات آنها را حفظ کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *