ترفند iOS

انتشار نسخه ی iOS 11.1.2

انتشار نسخه ی iOS 11.1.2

اپل به تازگی نسخه ی جدیدی از سیستم عامل iOS 11 را منتشر ساخته است که شامل به روزرسانی و حل مشکلاتی است که در نسخه ی قبلی iOS وجود داشته است. این مشکلات بر روی آیفون جدید شرکت اپل یعنی  iPhone X  مشهود تر از بقیه مدل ها نمود داشته است. جدیدترین سیستم عامل ارائه شده ی شرکت اپل iOS 11.1.2  می باشد که برای دانلود روی کلیه ی دستگاه های اپل سازگار با سیستم عامل iOS 11 موجود است. در واقع می توان این نسخه از سیستم عامل را روی حدود 41 دستگاه تولیدی شرکت اپل، دانلود و نصب کرد.

شماره ساخت این سیستم عامل 15B202 و فریم ور جدید را می توان با استفاده از روش( OTA : Over The Air) دانلود و نصب کرد برای دانلود و نصب فریم ور هایی که قابلیت دانلود را به روش OTA  دارند، می توان از طریق  Setting گوشی اقدام کرد.

سیستم عامل iOs 11.1.1 تقریبا یک هفته قبل از iOS 11.1.2 ارائه شده بود. در واقع اپل با ارائه ی این نسخه از سیستم عامل iOS 11 ششمین ویرایش این سیستم عامل را عرضه کرده است. در حل حاضر اپل در حال تست و بررسی  سیستم عامل iOS 11.2  بتا است و انتظار می رود که تا قبل از پایان سال 2017 این نسخه از سیستم عامل برای استفاده و دانلود عموم منتشر شود.

بهبودهایی که در ویرایش iOS 11.1.2 رخ داده است عبارتند از :

  • اول: تاچ اسکرین iPhone X که در هوای سرد از کار می افتد، به واسطه ی وجود یک باگ است که این باگ در فریم ور جدید اپل از بین رفته است.
  • دوم: اشکالی در فریم ور قبلی وجود داشته است که باعث نمایش توام با اعوجاج و به هم ریختگی مخصوصا در مورد تصاویر Live و ویدیوها درiPhone X می شده است. این باگ نیز در نسخه ی جدید سیستم عامل iOS 11.1.2 مرتفع شده است.

مطالب مرتبط