ترفند اندروید

افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید

افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید

عکس‌هایی که با گوشی‌های اندروید می‌گیرید، می‌توانند خاطرات شیرین و لحظات خاص زندگی شما را ثبت کنند. اما گاهی اوقات، عکس‌هایی که می‌خواهید بگیرید، به اندازه‌ای که دوست دارید، واضح و با کیفیت نیستند. شاید نور کافی نباشد، یا دوربین تمیز نباشد، یا تنظیمات مناسب نباشد. در این مقاله، به شما چند راهکار ساده ولی موثر برای افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید معرفی می‌کنیم. با این راهکارها، می‌توانید عکس‌های خود را به سطح بالاتری برسانید و لذت بیشتری از عکاسی با گوشی ببرید.

چگونه کیفیت عکس را بالا ببریم

سیستم عامل قدرتمند اندروید به کاربران امکانات مختلفی ارائه می‌دهد تنها کافی است نرم‌افزار مناسب روی دستگاه تلفن همراه اندرویدی نصب شود. یکی از این امکانات که به لطف نصب تعدادی نرم‌افزار قابل انجام است افرایش کیفیت عکس است. این نرم‌افزارها با تکنیک‌های مختلف کیفیت عکس‌ها را بهبود می‌بخشند و کار با آنها ساده است. با این مطلب همراه باشید تا دو تا از بهترین برنامه بالا بردن کیفیت عکس اندروید را با هم بررسی کنیم.

بهترین نرم افزار افزایش کیفیت عکس برای اندروید

قبل از معرفی اپلیکیشن ها برای با کیفیت کردن عکس، می خواهم خرید گوشی poco X3 Pro 256 گیگابایت شیائومی  را به شما معرفی کنم. یک موبایل ارزان قیمت و با کیفیت که دوربین های جالبی برای گرفتن عکس های زیبا و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی دارد. قیمت این تلفن همراه در سایت کوک موبایل نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی بسیار پایین تر است و شرایط فروش ویژه و تخفیف دار خوبی دارد. اگر شما جزء کسانی هستید که با گوشی عکس و فیلم زیادی می گیرید، خرید این تلفن همراه را به شما پیشنهاد می کنم. ضمن داشتن دوربین های با کیفیت، حافظه ذخیره سازی بالایی نیز دارد.

نرم‌افزار Pixlr

افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید

افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید

اولین برنامه برای بالا بردن کیفیت عکس که در اینجا معرفی می کنیم، PIXLR است. این نرم‌افزار برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios موجود و قابل نصب است. دانلود و نصب این نرم‌افزار رایگان است و در هر دو پلتفرم دانلود میلیونی داشته است. کار با نرم‌افزار بسیار ساده است تنها کافی است نرم‌افزار را باز کنید و گزینه موردنظر خود را بین سه گزینه ارائه شده انتخاب کنید. شما می‌توانید دوربین را انتخاب کنید، گالری را باز کنید و عکسی انتخاب کنید و یا به کلاژ عکس‌های خود بپردازید.

لینک دانلود از گوگل پلی: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pixlr.express&hl=en_US

با انتخاب عکس انبوهی از امکانات برای ویرایش عکس توسط برنامه در اختیارتان قرار می‌گیرد. این امکانات شامل ابزار‌های برش، تغییر اندازه عکس، چرخش عکس، کنتراست خودکار، تنظیم کیفیت خودکار، تنظیم روشنایی و تعدادی امکانات بسیار کاربردی دیگر است. استفاده از نرم‌افزار هم بسیار آسان است به طوری که حتی اگر برای بار اول با این نرم‌افزار کار کنید به راحتی و در حد حرفه‌ای می‌توانید کیفیت عکس های خود را بهبود دهید.

افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید

افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید

پس از انجام تغییرات لازم روی عکس، نرم‌افزار این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد که عکس ویرایش شده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا در فضای ابری خود نرم‌افزار ذخیره کنید.

نرم‌افزار Snapseed

افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید

افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید

این نرم‌افزار متعلق به گوگل است و مانند نرم‌افزار قبلی که معرفی کردیم رایگان و تعداد دانلود‌های آن میلیونی است. Snapseed برنامه با کیفیت کننده عکس برای هر دو پلتفرم اندروید و ios در دسترس است و از استور‌های مربوط قابل دریافت است.

لینک دانلود نرم افزار snapspeed از گوگل پلی:

برای استفاده از این برنامه افزایش کیفیت عکس کافی است آن ‌را نصب کنید و با باز کردن آن تنها یک گزینه را مشاهده می‌کنید که شما را به سمت گالری و انتخاب عکس و یا باز کردن دوربین هدایت می‌کند. پس از انتخاب عکس، شما می‌توانید از بین فیلتر‌های مختلف یکی را انتخاب کنید و در قسمت ابزار‌ها عکس خود را بهبود دهید. ابزارهای ویرایش و بهبود کیفیت عکس بسیار متنوع هستند و با انتخاب هر کدام می‌توانید تغییرات را مشاهده کنید.

افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید

افزایش کیفیت عکس در گوشی‌های اندروید

این برنامه افزایش کیفیت عکس اندروید هم امکان به اشتراک گذاری عکس در شبکه‌های اجتماعی را مستقیما فراهم می‌آورد و هم می‌تواند عکس را با تغییرات اعمال شده در گالری ذخیره کند.

شما نیزمیتوانید جهت کسب اطلاعات در مورد بهترین برنامه ای که کیفیت عکس را بالا ببرد و عکاسی با گوشی اندروید به پست بهترین اپلیکیشن دوربین برای عکاسی با اندروید مراجعه نمایید.

در برخی مواقع گوشی اندروید و یا iOS شما ممکن است با ایرادات فنی دوربین های خود مواجه شده باشد. در این مواقع هر چقدر برنامه بهینه ساز عکس هم نصب کنید، نتیجه نخواهد داشت. بهترین راه برای رفع این مشکل مراجعه به واحد تعمیر گوشی و تبلت است. تکنسین های مجرب و با دانش ما آماده خدمات رسانی با کیفیت و ارزان قیمت به شما عزیزان هستند. سرعت عمل و دقت در تعمیرات را با ما تجربه کنید. برای اطلاع بیشتر از قیمت و اجرت تعمیر موبایل می توانید با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط