ترفند شبکه های اجتماعی

اضافه شدن زبان فارسی به اینستاگرام

اضافه شدن زبان فارسی به اینستاگرام

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن هایی ست که بین تمامی کاربران دنیا، طرفداران خاص خود را دارد و کاربران زیادی در آن فعالیت می کنند. در کشور ما، ایران حدود 24 میلیون کاربر اینستاگرامی وجود دارد. با این آمار، ایران در بین کشورهای دیگر رتبه هشتم را از نظر تعداد کاربران اینستاگرامی دارد. ولی همه ی این افراد زبان انگلیسی را به خوبی نمی دانند و یکی از مشکلات آنها، این بود که زبان فارسی بین دیگر زبان هایی که اینستاگرام پشتیبانی می کند، قرار نداشت، ولی به تازگی سه زبان، فارسی، عبری و عربی به زبان های رسمی اینستاگرام اضافه شد. افرادی که آخرین نسخه های این اپ را نصب کنند به راحتی می توانند از زبان فارسی استفاده کنند، وقتی زبان فارسی به اینستاگرام اضافه شود کاربران راحت تر می توانند اینستاگرام را به خوبی بشناسند و نحوه ی فعالیت کردن در آن را به خوبی یاد بگیرند. وقتی اینستاگرام را خوب بشناسید، می توانید شروع به بازاریابی برای کسب وکار خود کرده و هر روزه پیشرفت های زیادی را نصیب خود کنید. تا به حال اینستاگرام از چپ به راست قرار داشت زیرا 24 زبانی که اینستاگرام پشتیبانی می کرد، همگی بدین گونه بودند ولی اینستاگرام سه زبان فارسی، عربی و عبری را که اضافه کرده است از راست به چپ نوشته می شوند. پس در صورتی که اینستاگرام خود را به زبان فارسی تغییر دهید، صفحه ی اینستاگرام شما با افرادی که اینستاگرام انگلیسی دارند، فرق داشته و همه چیز صفحه ی شما از راست به چپ می باشد.

در این مقاله می خواهیم نحوه تغییر زبان اینستاگرام را از انگلیسی به فارسی آموزش داده تا کاربران فارسی زبان بتوانند به سهولت در اینستاگرام حضور داشته باشند.

نحوه ی نصب اپلیکیشن اینستاگرام فارسی

برای اینکه بتوانید زبان فارسی اینستاگرام را داشته باشید دو راه حل وجود دارد:

۱) تغییر زبان برنامه اینستاگرام به فارسی

راه حل اول این است که به طور مستقیم از خود برنامه ی اینستاگرام، زبان برنامه را تغییر دهیم. این راه بسیار ساده بوده و برای انجام آن باید آخرین نسخه ی اینستاگرام را دانلود و نصب نمایید. با این کار زبان فارسی به بقیه زبان های اینستاگرام اضافه می شود. بعد از نصب، به پروفایل اینستاگرام رفته و به قسمت تنظیمات صفحه ی خود بروید. در صفحه پیش روی خود، پایین بروید تا Language را ببینید، حالا آن را لمس کنید تا لیست زبان ها برای شما نمایان شوند و هم اکنون زبان فارسی را انتخاب نمایید.

نحوه ی خصوصی کردن حساب اینستاگرام را مطالعه کنید.

blank

۲) تغییر زبان اینستاگرام به فارسی از طریق تنظیمات گوشی

در حالتی که شما زبان فارسی را برای منوی گوشی خود انتخاب کنید، خود به خود زبان اینستاگرام تان فارسی خواهد شد. پس ابتدا مطمئن شوید زبان گوشی تان فارسی می باشد، بعد آخرین نسخه ی اینستاگرام را نصب کنید و حالا اینستاگرام خود را باز کنید، اگر هنوز هم انگلیسی می باشد، به تنظیمات گوشی خود بروید و از فارسی بودن زبان گوشی تان اطمینان حاصل کنید، و برنامه را ببندید و مجددا باز کنید. در صورتی که باز هم زبان اپلیکیشن شما انگلیسی بود، برنامه ی شما آخرین نسخه نیست. توصیه می کنیم از روش اول برای فارسی کردن زبان اینستاگرام استفاده کنید، زیرا روش دوم خیلی منطقی به نظر نمی رسد.

حرف آخر

یکی از بینانگذاران اینستاگرام در یکی از صحبت های خود، در مورد اضافه کردن زبان فارسی، عبری و عربی گفت، این زبان ها را به اینستاگرام اضافه نمودیم تا کاربرانی با این زبان ها بتوانند با دیگر افراد ارتباط بیشتری داشته باشند و علایق خود را در معرض دید بقیه قرار دهند.

ناگفته نماند، در حال حاضر زبان فارسی به نسخه های اندروید اضافه شده است ولی به زودی به iOS نیز اضافه خواهد شد. یکی از دلایل آن هم این است که وقتی این زبان ها به اپلیکیشنی اضافه می شوند باید کل برنامه تغییر کلی کند و از چپ به راست تعبیه شود و این زمان بر است.

مطمئناً اضافه شدن زبان فارسی به اینستاگرام، خبر خوبی برای کاربران فارسی زبان خواهد بود، امیدواریم اینستاگرام خود را با این زبان استفاده کنید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *