ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام – بخش چهارم

آموزش کسب درآمد از طریق اینستاگرام- بخش چهارم

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام – بخش چهارم یکی از مجموعه مقالات ما می باشد که می تواند کمک بسزایی برای دوست داران اینستاگرام باشد.

در چند سال اخیر، اینستاگرام که به یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است توانسته با جذب کاربران فراوان خود را تحت عنوان ابزاری قوی برای کسب در آمد و تولید ثروت برای همگان معرفی کند.

برای اینکه شما هم بتوانید از این از برنامه رایگان بهره ببرید و از ترفندها و روش های کسب در آمد آن استفاده کنید، کافی است کمی اطلاعات جمع آوری کرده و اطلاعات خود را به روز رسانی کنید. شیوه ها و ترفندهای زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام – بخش چهارم

در مقالات قبلی ما در سه بخش مختلف به راه های کسب درآمد در این برنامه پرطرفدار اشاره کردیم. در این مقاله که نیز بخش چهارم و پایانی است قصد داریم ترفندی دیگری را در این زمینه به شما آموزش دهیم.

1- به گزینه فروش عکس های خود فکر کنید.

در حالی که این گزینه برای همه حساب های اینستاگرامی صدق نمی کند و البته نمی تواند برای همه سلیقه ها موثر مثمر واقع شود، هر کسی که دارای تلفن هوشمند با قابلیت عکسبرداری با کیفیت HD باشد می تواند در گرفتن، ویرایش و آپلود عکس های اینستاگرامی، مهارت خود را امتحان کند. دیر یا زود، احتمالاً عکسی یا چیزی را بارگذاری خواهید کرد که ممکن است کسی یا یکی از فالوورهای شما به آن علاقه مند شود.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام - بخش چهارم

به گزینه فروش عکس های خود فکر کنید

2- برنامه های پیدا کنید که به شما در فروش عکس ها کمک کند.

در فضای مجازی برخی برنامه های رایگان وجود دارند که می توانید با عضویت در آنها و ساخت یک حساب کاربری برای خود، عکس ها و تصاویر خود را در آنجا آپلود کنید و در معرض فروش قرار دهید. وقتی کاربری عکس های شما را می بیند و آن را خریداری می کند، به حساب شما نیز علاقه مند خواهند شد. می توانید از این علاقه برای ادامه فعالیت حساب خود استفاده کنید.

اپ Foap یک برنامه عالی سیستم عامل های iOS و اندروید. ابتدا باید در این برنامه یک حساب کاربری بسازید، سپس عکس ها را در پایگاه داده آنها بارگذاری کنید. کاربران می توانند عکسهای شما را مرور کرده و در صورت دلخواه خریداری کنند، هر چقدر که عکس شما فروش رود 50 درصد آن متعلق به شماست و به حساب شما واریز می شود.

برنامه هایی پیدا کنید که به شما در فروش عکس ها کمک کند

برنامه هایی پیدا کنید که به شما در فروش عکس ها کمک کند

3- بین محتوای رده پایین و ممتاز تمایز قائل شوید.

محتوای رده پایین در اینجا به تصاویر با کیفیت پایین تر اتلاق می شود که کسب و کارها و وب سایت ها می توانند برای تبلیغ از آن استفاده کنند. برای خرید این مدل عکس ها شرکت ها و یا کاربران به برنامه منتخب شما برای عرضه عکس ها مراجعه می کنند و مستقیماً عکس شما را از همان برنامه خریداری می کنند.

اما عکس های ممتاز عکس های با کیفیتی هستند که البته قیمت بالاتری هم دارند و درخواست برای خرید آنها صرفاً به صفحه اینستاگرامی شما ارسال می شود. اینجاست که فرق این عکس ها مشخص می شودف مراجعه به صفحه شما یعنی افزایش فالوور و فروش بیشتر.

توجه داشته باشید که محتوای رده پایین نباید در واقع کیفیت خیلی پایین داشته باشند. بلکه باید متنوع باشد و یا در غیر این صورت برای سلایق مختلفی کاربرد داشته باشند. محتوای ممتاز باید جنبه انتخاب فردی داشته باشند و در واقع افراد خاص به سراغ آنها می روند.

بین محتوای رده پایین و ممتاز تمایز قائل شوید

بین محتوای رده پایین و ممتاز تمایز قائل شوید

4- عکس های ممتاز خود را علامت گذاری کنید.

می توانید از عکس ممتاز خود یک تصویر با رزولوشن پایین تر بگیرید و آن را ضرفاً جهت عرضه به مشتری اپلود کنید و یا می توانید گرافیکی را عرضه کرده و بالای آن نوشته و یا امضا بزنید. اطمینان حاصل کنید که نسخه های اصلی این عکس ها در جای امن نگهداری شده است و به محض درخواست قابل تحویل می باشد.

به محض اینکه شخصی و یا یکی از فالوورهای شما عکس شما را خریداری کرد، می توانید فاکتور و نسخه غیر امضا شده عکس خود را برای آنها ارسال کنید.

عکس های ممتاز خود را علامت گذاری کنید

عکس های ممتاز خود را علامت گذاری کنید

5- عکس های علامت گذاری شده خود را با درج قیمت پست کنید.

می توانید اطلاعات زیر را در پست خود لحاظ کنید:

  • قیمت مد نظر
  • شیوه پرداخت مد نظر (به عنوان مثال، از طریق PayPal یا Venmo)
  • اندازه عکس
  • وضوح عکس
  • توضیحات مختصر در مورد عکس
عکس های علامت گذاری شده خود را با درج قیمت پست کنید

عکس های علامت گذاری شده خود را با درج قیمت پست کنید

6- منتظر بمانید تا فالوورها برای شما درخواست خرید عکس ارسال کنند.

تا زمانی که پایگاه فالوورهای فعال و با تعداد زیاد داشته باشید و از این منظر تصاویر با کیفیتی نیز ارسال کنید، برای فروش تصاویر خود در اینستاگرام هیچ مشکلی نخواهید داشت.

می توانید به درخواست مشتری و طبق سلیقه او سفارش بگیرید و عکس مد نظر او را گرفته برایش ارسال کنید. برای این گونه سفارش ها می توانید، پول بیشتری بگیرید.

منتظر بمانید تا فالوورها برای شما درخواست خرید عکس ارسال کنند

منتظر بمانید تا فالوورها برای شما درخواست خرید عکس ارسال کنند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *