ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش کسب درآمد از طریق اینستاگرام – بخش سوم

آموزش کسب درآمد از طریق اینستاگرام- بخش سوم

آموزش کسب درآمد از طریق اینستاگرام – بخش سوم مبحث بسیار کاربردی و مهمی است که ما به طور کامل به آن پرداخته ایم.

در چند سال اخیر، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا توانسته است رشد چشمگیری در جذب کاربران داشته باشد و از اینرو به ابزاری قوی برای کسب در آمد و تولید ثروت برای همگان تبدیل شده است.

با توجه به اینکه این برنامه و شبکه اجتماعی به طور دائم به روز رسانی می شود و هر روز به کاربران آن افزوده می شود این قابلیت را دارد که شما، محصول و خدمات شما را به شدت در معرض دید کاربران قرار دهد.

که اگر هدف از ورود به اینستاگرام ساخت یک صفحه تجاری و معرفی کالا و خدمات باشد، می توان کاربران را به چشم مشتری دید، با آنها گفتگو کرد، تعامل داشت و محصولات را به فروش رساند.

البته، انجام این کار خیلی آسان نیست، اما اگر ترفندها و روش های آن را بلد باشید براحتی می توانید با جذب فالوور بیشتر فروش محصولات و ارائه خدمات خود را افزایش دهید.

در بخش های قبلی در مورد ساخت حساب کاربری جذاب و نحوه افزایش فالوورها صحبت کردیم، اکنون در این بخش از مقاله به استفاده از بازاریابی رابطه ای و یا وابسته می پردازیم.

آموزش کسب درآمد از طریق اینستاگرام – بخش سوم

اگر احتیاج به مشاوره بیشتر در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان تعمیرات کوک موبایل ارتباط بر قرار نمایید.

1- اطمینان حاصل کنید که شرایط و الزامات بازاریابی را رعایت می کنید.

برای شروع و تبلیغ نام ها برند باید حداقل 500 دنبال کننده داشته باشید و امکان و شرایط به روزرسانی/ارسال مطالب به طور مرتب را داشته باشید.

بازاریابی رابطه ای و وابسته زیادی در گرفتن عکس از خود یا دیگران جهت نمایش یا استفاده از محصولات یا خدمات هستند که می توانند به شما کمک کنند و یا روی شما تاثیر می گذارند.

آموزش کسب درآمد از طریق اینستاگرام - بخش سوم

اطمینان حاصل کنید که شرایط و الزامات بازاریابی را رعایت می کنید

2- برندهای مورد نظر خود در اینستاگرام را دنبال کنید.

اگر می خواهید برندهای معتبر و پر طرفدار که البته در صفحات اینستاگرامی خود دنبال کننده گان زیادی دارند به صفحه شما نیز توجه و گوشه چشمی داشته باشند باید به صفحه آنها بروید و پست های آنها را ببینید، لایک کنید و تعامل داشته باشید. علاوه بر این با بازدید از صفحات آنها خود یاد می گیرید که چه تصاویر، چه مطالب و چه محتوایی را ارسال کنید، و در کل می توانید با شیوه های بازاریابی برندهای موفق در بازار در فروش کالا و ارائه خدمات آشنا شوید.

برندهای مورد نظر خود در اینستاگرام را دنبال کنید

برندهای مورد نظر خود در اینستاگرام را دنبال کنید

3- پست های برندهای دنبال شونده خود را لایک کنید و زیر آن کامنت بگذارید.

اگر لایک کردن و نوشتن کامنت هایی که زیر پست های برندهای دنبال شونده توسط شما به اندازه و کافی باشد، می توانید توجه آن برند را به خود جلب کنید، این کار شما به آنها نشان می دهد که حساب کاربری شما می تواند به یک ابزار و دارایی تولید ثروت بالقوه تبدیل شود. که در طولانی مدت به نفع هر دو شما خواهد بود.

هر پست و برندی را لایک نکنید و این لایک کردن شما و کامنت گذاشتن شما نباید معموی باشد، در کامنت ها می توانید بینش خود را از پست مربوط به محصول و یا خدمات ارائه شده مطرح کنید، از آنها سوالات درست و حسابی بپرسید و تعامل مناسب برقرار کنید طوری که امکان پیشبرد بازاریابی برندها در آینده فراهم شود.

پست های برندهای دنبال شونده خود را لایک کنید و زیر آن کامنت بگذارید

پست های برندهای دنبال شونده خود را لایک کنید و زیر آن کامنت بگذارید

4- یک سرویس بازاریابی مرتبط پیدا کنید.

چندین سایت وجود دارد که به شما کمک می کنند تا با مشاغل و کسب و کارها شریک شوید. به خاطر داشته باشید که باید ابتدا توجه برندهایی را که می خواهید تبلیغ کنید را جلب کنید.

  • Shareasale – یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس برای کار کردن با یک بازرگان و یا صاحب کسب و کار خاص ثبت نام کنید. از این پس، به ازای متصل کردن هر کاربر به صاحب آن کسب و کار از طریق آدرس لینکی که در پروفایل اینستاگرام خود درج می کنید، پورسانت دریافت خواهید کرد.
  • Stylinity – این سرویس برای فروش محصولات و خدمات وب در نظر گرفته شده است؛ اگر هر کاربری بواسطه آدرس لینکی که شما در پروفایل خود گذاشته اید از فروشگاه خرید کند، بهت شما کارمزد (کمیسیون) تعلق می گیرد.
یک سرویس بازاریابی مرتبط پیدا کنید

یک سرویس بازاریابی مرتبط پیدا کنید

5-به برندهای در رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید.

این نشان می دهد که حساب اینستاگرام شما پر و پیمان و معتبر است. همچنین می توانید مستقیماً از طریق ایمیل با بخش بازاریابی این برندها تماس بگیرید.

اکنون دلیل دیگری برای درج آدرس ایمیل کاری در بخش بیو صفحه اینستاگرام شما مشخص شد. وقتی صاحبان این مشاغل و برندها بخواهند با شما تماس بگیرند، براحتی از طریق آدرس در صفحه اینستاگرامی شما، تماس را برقرار می کنند.

به برندهای در رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید

به برندهای در رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید

6- صبور و شکیبا باشید.

اگر حساب کاربری شما فعال و به طور مداوم در حال رشد باشد، برندهای معروفی که شما با آنها تعامل داشته اید ممکن است در برخی از مواقع با شما همکاری کنند.

شما از صفر شروع می کنید و به راه خود ادامه می دهید، بنابراین در این مسیر هر تجربه بازاریابی که می توانید بدست آورید، حتی به صورت رایگان، این به پیشرفت و خلق فرصت های بیشتر به شما کمک می کند.

صبور و شکیبا باشید

صبور و شکیبا باشید

مطالب مرتبط