ترفند شبکه های اجتماعی

تفاوت Supergroup تلگرام با گروه معمولی

تفاوت سوپر گروه تلگرام با گروه معمولی

وقتی می خواهیم گروهی در تلگرام ایجاد کنیم، می توان به دو حالت این کار را انجام داد، بدین معنی که گروه‌ هایی که در تلگرام ساخته می ‌شوند شامل دو دسته مختلف هستند. دسته اول شامل گروه‌های معمولی بوده و دسته دوم با عنوان سوپر گروه (Supergroup) شناخته می شوند. هدف ما در این مقاله شرح تفاوت های سوپر گروه تلگرام با گروه معمولی بوده و نحوه ایجاد supergroup و یا تبدیل گروه معمولی به سوپر گروه می باشد.

مقدمه‌ تفاوت سوپر گروه تلگرام با گروه معمولی و چگونگی تبدیل گروه به Supergroup

قبلاً در مقاله ای جداگانه به آموزش” چگونگی ساخت تلگرام در نسخه های اندروید و iOS پرداخته ایم و شما در صورتی که نیاز بود و مایل به ساخت گروه بودید، می توانید به این مقاله مراجعه نمایید. ولی همانطور که اشاره کردیم، گروه های تلگرام دو نوع مختلف هستند که به ترتیب گروه معمولی و سوپر گروه نام گرفته اند. اگر به مقاله ی مربوطه، رجوع کنید و مراحل گفته شده را اجرا نمایید، می توانید یک گروه معمولی ایجاد کنید. مطمئناً اکنون به این موضوع فکر می کنید، که چگونه می ‌توانیم یک supergroup بسازیم یا گروه معمولی خود را به سوپر گروه تلگرام تبدیل کنیم؟

برخی از کاربران با تفاوت های بین supergroup تلگرام و گروه معمولی این پیام رسان آشنایی دقیق و کاملی ندارند.  ما می خواهیم در این مقاله به تفاوت های مابین supergroup تلگرام و گروه معمولی بپردازیم و در مورد آن ها صحبت کنیم. سپس چگونگی ایجاد سوپر گروه و تبدیل گروه معمولی به supergroup تلگرام را هم به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

تفاوت سوپر گروه تلگرام با گروه معمولی چیست؟

برای اینکه به تفاوت های مابین سوپر گروه تلگرام و گروه معمولی تلگرام پی ببرید، بهتر است در مورد هر یک توضیحاتی داده شود تا شما خود با مقایسه آن دو بتوانید به درک تفاوت هایشان برسید. وقتی شما یک گروه معمولی تلگرام ایجاد می کنید، فقط می‌تواند نهایتا 200 نفر را عضو کنید. در یک گروه معمولی هر یک از اعضا می توانند به تغییر نام گروه، تغییر عکس گروه و همچنین اضافه کردن اعضای جدید بپردازند. اما supergroup تلگرام می تواند تا 5000 عضو را در خود جای داده و همچنین supergroup تلگرام از تاریخچه یکپارچه (Unified History)  استفاده می کند، یعنی پیام ‌هایی که از گروه در تلگرام حذف می شوند برای تمام کاربران گروه حذف خواهد شد. از قابلیت های مهم supergroup ، قابلیت پین یا سنجاق کردن پیام ‌های مهم به بخش فوقانی صفحه می باشد که این ویژگی فقط مربوط به سوپر گروه تلگرام است. پس کاملاً مشخص است که سوپر گروه تلگرام تجربه ‌ای حرفه‌ ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ولی اگر می خواهید یک گروه معمولی جهت تفریح و یا برای گفتگوهای معمولی خانوادگی و غیره داشته باشید، می‌توانید به همان گروه معمولی بسنده کنید.

چگونگی مدیر دسترسی اعضا گروه معمولی تلگرام را مطالعه کنید.

چگونگی تبدیل گروه معمولی به supergroup تلگرام

اگر گروه معمولی ساخته اید و حال می خواهید آن را به یک سوپر گروه تبدیل کنید، این امر به سادگی امکان پذیر است. بدین منظور باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • به گروه معمولی مورد نظر خود مراجعه نمایید.
  • بر روی نام گروه تپ کنید تا صفحه تنظیمات آن و لیست اعضای گروه نمایش داده شود.
  • با استفاده از آیکون مداد موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه به منوی تنظیمات گروه دسترسی پیدا کنید.
  • در این بخش، باید گزینه Convert to supergroup را انتخاب کنید.
  • مجدداً گزینه Covert to supergroup را لمس کنید.
  • در نهایت گزینه OK را در پنجره پاپ آپ نمایان شده انتخاب نمایید.
تبدیل گروه به سوپر گروه تلگرام

تبدیل گروه به سوپر گروه تلگرام

همانطور که در مراحل بالا مشاهده کردید به همین سادگی قادر خواهید بود تا یک گروه معمولی تلگرام را به سوپر گروه تبدیل کنید. در صورتی که گروهی در تلگرام ندارید تا آن را به supergroup تبدیل نمایید باید ابتدا مراحل مربوط به ساخت یک گروه جدید را سپری کنید و سپس با روش فوق آن گروه معمولی را به سوپر گروه تلگرام تبدیل نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *