ترفند شبکه های اجتماعی

ساخت گروه تلگرام در سیستم عامل اندروید و iOS

گروه تلگرام در سیستم عامل اندروید وiOS

از قابلیت های محبوب و بسیار کاربردی در تلگرام امکان ایجاد گروه و انجام گفتگو های گروهی در آن است. شاید بتوان یکی از دلایلی که تلگرام این همه بین ایرانیان گسترش یافت و خیلی ها جذب آن شدند، وجود قابلیت ایجاد گروه است. تلگرام این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا با ساخت گروه به گفتگوی دسته جمعی بپردازند. حال می خواهیم بدانیم که چگونه می ‌توانیم در تلگرام یک گروه بسازیم؟ در این مقاله قرار است که به آموزش چگونگی ساخت گروه تلگرام در نسخه‌های اندروید، وiOS  بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

نحوه ی ایجاد گروه تلگرامی را مطالعه کنید.

مقدمه‌ ساخت گروه تلگرام

همانطور که می دانید تلگرام ، فقط از گفتگوی انفرادی بین دو کاربر پشتیبانی نمی‌کند، بلکه به عنوان یکی از پر طرفدارترین برنامه ‌های پیام رسان فعلی موجود، قابلیت‌ های بسیار کاربردی دیگری را هم ارائه می کند. یکی از مهم ترین این قابلیت ‌ها مربوط به ساخت Telegram group و امکان انجام گفتگوهای گروهی می باشد. در پایین تر برای شما نحوه ساخت گروه تلگرام در نسخه‌های اندرویدی وiOS  این اپلیکیشن پیام رسان را شرح داده ایم.

چگونگی ساخت Telegram group در سیستم عامل اندروید

برای اینکه در نسخه اندرویدی بتوانید گروه تلگرام ایجاد کنید و در این برنامه پیام رسان به گفتگوی دست جمعی بپردازید، باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه اصلی تلگرام بزنید تا منوی تلگرام نمایش داده شود.
  • بر روی گزینه New Group را انتخاب کنید.
گزینه New Group را انتخاب کنید.

گزینه New Group را انتخاب کنید

  • از بخش مخاطبین و لیست ارائه شده، مخاطبین مورد نظرتان را به منظور عضویت در گروه انتخاب نمایید.
  • بعد از انتخاب اعضای گروه، آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را بزنید.
  • نام گروه خود را وارد نمایید.
  • در نهایت آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.

با انجام مراحل بالا در نسخه اندرویدی تلگرام می توانید به ساخت یک گروه بپردازید. اگر می خواهید گروه ایجاد شده ی خود را حذف و پاک کنید، باید در لیست مکالمات اکانت خود انگشتتان را بر روی گروه مورد نظر قرار دهید و کمی نگه دارید تا یک ویبره کوچک را احساس نماید. بعد گزینه Delete and exit را انتخاب کنید.

چگونگی ساخت گروه تلگرام در سیستم عامل iOS

برای ساخت Telegram group در نسخه iOS این برنامه پیام رسان باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • آیکون موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را به منظور ایجاد یک گفتگوی جدید انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه New Group بزنید.
  • از بخش مخاطبین و لیست ارائه شده، مخاطبین مورد نظرتان را به منظور عضویت در گروه انتخاب نمایید. بعد از آن گزینه Next واقع در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • در بخش نام گروه، نام منتخب خود را وارد کنید.
  • در نهایت گزینه Create را لمس کنید.

همانطور که مشاهده کردید می توانید به سادگی در نسخه iOS برنامه تلگرام، گروه مورد نظر خود را ایجاد کنید و گفتگوهای دسته جمعی انجام دهید. فقط نکته ی قابل توجه در اینجا این است که گروه‌ های تلگرام به دو حالت گروه معمولی و سوپر گروه هستند. اگر مایل بودید اطلاعات بیشتری در این مورد بدست آورید و به تفاوت بین گروه معمولی و سوپر گروه تلگرام پی ببرید و همچنین برای آشنایی با نحوه تبدیل یک گروه معمولی به سوپر گروه از مقالات تفاوت سوپر Telegram group با گروه معمولی و تبدیل آن به سوپر گروه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *