راهنمای خرید موبایل

ارزیابی تلفن بازی ها

ارزیابی تلفن بازی ها

3- تلفن بازی ها

با توجه به محبوبیت روزافزون بازی ها ی موبایل، این دسته باید تقریبا در همه دسته بندی های راهنمای خریداران تلفن های هوشمند قرار داشته باشد. برخلاف دو یا سه سال پیش، بازار گزینه های کاملا مناسبی برای انتخاب دارد. و خبر خوب این است که همه تلفن های بازی، گران قیمت نیستند.

اما چه چیزی باعث می شود، تلفن های بازی خوب باشند؟ شما به یک باتری بزرگ، صفحه نمایش بزرگ، ترجیحا با سرعت بالا و یک SoC قدرتمند نیاز دارید. از دیگر ویژگی های گوشی های بازی می توان به سازگاری با لوازم جانبی، زیبایی شناسی از نظر بازی کننده اشاره کرده و دکمه های بازی چند منظوره را نیز باید به این ها اضافه کرد.

اما اگر به بازی و ویژگی های فوق الذکر علاقه ندارید و فقط از تلفن برای بازی گاه به گاه استفاده خواهید کرد، تقریبا هر گوشی با چیپ ست اسنپدراگون 845 و اسنپدراگون 855 یا چیپ ست های برتر هواوی یا سامسونگ این کار را به خوبی انجام می دهند. به همین دلیل، ما تلفن هایی مانند Pocophone F1 را در این دسته بندی قرار نمی دهیم، که شامل تمام اصول اولیه یک گوشی هوشمند بازی، منهای طراحی بازی است.

 One Plus 7 Pro: 700 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش اولد بزرگ 90 هرتز، بدون ناچ و سوراخ، ریدر اثرانگشت سریع در صفحه نمایش، اندروید نزدیک به استوک، عمر باتری
  • جنبه های منفی: بدون جک هدفون، بدون شکاف کارت microSD، دوربین هایی که با همتایان خود رقابت نمی کند.

blank

ما با نسخه مرسوم، مد روز و جدید OnePlus 7 Pro شروع می کنیم. هر چند این گوشی به عنوان یک وسیله بازی عرضه نشده است، اما مطمئنا این گوشی برای برخی از گوشی های مخصوص بازی و بازی محور قابل اجرا است. این گوشی یکی از معدود گوشی های اب پانل اولد با نرخ تازه سازی بالا در بازار است و همچنین یکی از معدود مدل هایی با طراحی تمام صفحه است یعنی بدون ناچ و حفره است که ممکن است تجربه بازی شما را مختل کند. همچنین یکی از سریعترین تلفن های هوشمند آندروید در اطراف ما است و عمر باتری آن نیز بسیار خوب است.

معرفی بهترین گیم های آیفون برای بازی در سال 2019 را اینجا مشاهده کنید.

اما متأسفانه نداشتن جک هدفون 3.5 میلی متری و کارت microSD مانع از استفاده بهتر از این تلفن می شود. قیمت نسبتا پایین تر این گوشی از رقبای رده بالا به طور بالقوه می تواند به شما کمک کند تا از پناگاه بیرون بیایید. صفحه نمایش اولد با رزولوشن 6.67 اینچی 90 هرتز عالی است و یک کشف نادر است.

تلفن ایسوس ROG با قیمت 800 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش اولد 90 هرتز، بدون ناچ و جفره، لوازم جانبی زیاد، ویژگی های بازی محور مانند Air Triggers
  • جنبه های منفی: ریدر اثر انگشت، بدو.ن شکاف کارت حفاظه میکرو (microSD)، لوازم و ملزومات اضافی آن گران است.

blank

اگر واقعا روی بازی های موبایل سرمایه گذاری کرده اید، تلفن Asus ROG Phone آنچه شما نیاز دارید را یکجا دارد. با بهره مندی از موفقیت برند راگ ایسوز (جمهوری گیمرها) برای سخت افزار رایانه شخصی، ROG Phone امکانات و لوازم جانبی فوق العاده بسیاری را ارائه می دهد که در کلاس خاص خود قرار دارد. همچنین یکی از دستگاه های با کارآمد، در عین حال، بهترین، اسنپدراگون 845 است که در بازار وجود دارد.

گذشته از صفحه نمایش اولد ستاره دار 90 هرتز، این تلفن همچنین دارای فناوری پیشرفته ای همچون Squeeze detection و صفحه لمسی AirTrigger برای بهبود تجربه بازی است. دو کانکتور USB-C برای شارژ دارد که هر دو قابل استفاده هستند بنابراین نیازی نیست که هنگام بازی به این فکر کنید که چطور شارژر که مزاحم بازی شما است را کنار بگذارید. و این تنها یکی از ویژگی ها و بسیاری از جزئیات ریز است که تجربه بازی را ارزشمند می کند.

با این وجود، ریدر اثر انگشت بدون حفاظ در پشت گوشی و عدم وجود شکاف کارت حافظه میکرو (microSD) باید در نظر گرفته شود. مهمتر از همه، هزینه لوازم جانبی باعث می شود قبل از سرمایه گذاری برای خرید این گوشی، بیشتر فکر کنید. تمام لوازم جانبی موجود در کنار هم می توانند به اندازه قیمت گوشی باشد و در کل این یک گوشی گران قیمت، برای شما تمام می شود.

هواوی میت 20 ایکس با قیمت 700 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش بزرگ اولد، عمر باتری طولانی، دوربین عالی
  • جنبه های منفی: پشتیبانی از کارت های حافظه اختصاصی

blank

از وقتی هواوی، گوشی های بازی محور خود را برای سری های پرچمدار Mate خود ساخت، بازی های موبایل اوج گرفت. هواوی Mate 20 X احتمالا بهترین گوشی ها برای افرادی است که به دنبال بهترین تجربه ممکن در صفحه نمایش هستند. این گوشی با پانل اولد 7.12 اینچی با وضوح تصویر و رزولوشن سازگار با بازی، تراشه Kirin 980 در کلاس خود بی نظیر است و تمام آنچه را که می خواهید به دست خواهد آورد.

علاوه بر این، این گوشی دارای بلندگوهای استریو، عمر باتری طولانی و تنظیم دوربین یک گوشی پرچمدار است. این گوشی جانبه برای کاربرانی که کف دست بزرگی دارند عالی است. تنها عیب واقعی این گوشی عدم پشتیبانی از کارت های microSD است. می توانید یکی از کارت های اختصاصی NM را خریداری کرده و استفاده کنید، اما پیدا کردن این کارت ها سخت است و گرانتر از microSD اصلی هستند.

 nubia Red Magic 3 با قیمت 480 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه اولد 90 هرتز، عمر باتری طولانی، سیستم خنک کننده فعال، ویژگی های بازی محور
  • جنبه های منفی: زیبایی شناسی بازی ممکن است مطابق با سلیقه همه نباشد

blank

متأسفانه، صحبت کردن در مورد محصولی که ما آنرا بررسی نکرده ایم بسیار سخت است ، اما nubia Red Magic 3 خوب به نظر می رسد که در این بخش از آن غافل شده ایم. نام تجاری جدید نوبیا ZTE سات که چیزی بسیار منحصر به فرد و با قیمت بسیار پایین است.

با قیمتی کمتر از 500 یورو ، این گوشی دارای بورد SoC مجهز به چراغ های RGB با صفحه نمایش نادر آمولد 90 هرتزی، بلندگوهای استریو و مناطق حساس به فشار مافوق صوت برای کنترل بهتر در هنگام بازی است. عمر باتری نیز ستاره دار است دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در داخل است. علاوه بر این، نوبیا مجهز به ترکیب سیستم خنک کننده فعال با استفاده از یک فن کوچک برای خنک نگه داشتن تلفن است تا بتواند بهترین عملکرد بازی برای مدت زمان طولانی تری را حفظ کند.

Xiaomi Black Shark 2 با قیمت 550 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه آمولد، عمر باتری طولانی، تاخیر لمسی کم، سیستم خنک کننده ارتقاء یافته
  • جنبه های منفی: زیبایی شناسی بازی ممکن است مطابق با سلیقه همه نباشد

blank

دقیقا مانندRed Magic 3 ، هنگام جستجو برای یک گوشی بازی، به سختی می توان از Black Shark 2 شیائومی عبور کرد. یک بار دیگر می گویم، این تلفن به مقرون به صرفه بودن مشهور است و Black Shark 2 از نظر سخت افزاری درجه یک است. این گوشی از جدیدترین چیپ ست اسنپدراگون 855 بهره می برد که برخلاف اسنپدراگون 845 در Razer Phone 2 و Asus ROG Phone است. بورد SoC این گوشی مجهز به هیت سینک بزرگ مسی و یک لوله حرارتی است که عملکرد پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را در طول بازی های طولانی، گسترش می دهد.

شیائومی دارای گوشی های با کمترین تاخیر در لمس در جهان و بالاترین میزان حساسیت لمسی 240 هرتز است که برای بازی های رقابتی ضروری است. به نظر می رسد که این دو نکته اصلی فروش هستند و این تلفن را از بقیه گوشی های بازی جدا می کند. با توجه به باتری 4000 میلی آمپری در داخل، باید عمر باتری نیز خوب باشد. متأسفانه ، ما این مورد را هم بررسی نکردیم.

Razer Phone 2 با قیمت 500 یورو

  • خوب: پانلIPS IGZO 120 گیگاهرتز، سیستم خنک کننده فعال، طراحی صنعتی محافظه کارانه
  • جنبه های منفی: دور قاب، باتری، بدون جک صوتی، دوربین

AirTrigger

از نظر قیمت Razer Phone 2 یک گوشی ارزان قیمت است و قیمت آن ایده ال می باشد و تنها گوشی هوشمند موجود در بازار است – به جز نسخه قبلی خود – که نرخ تازه سازی صفحه نمایش آن 120 هرتز است. مطمئنا، مانند سایر تلفن های بازی اولد نیست، اما پنل IGZO IPS آن به اندازه کافی روشن می شود و عملیات بازی را به خوبی پیش می برد.

سیستم خنک کننده فعال روی این گوشی، چیپ ست اسنپدراگون 845 را برای جلسات طولانی بازی خنک نگه می دارد، در حالی که طراحی غیر عادی و در عین حال ناب، ممکن است بیش از پیش، گیمرها (بازی کننده ها) را به خود جلب می کند. با این حال، نرخ تازه سازی بالا صفحه نمایش این گوشی و باتری خوبی که دارد قیمت این گوشی را متناسب کرده است. نرخ تازه سازی بالا از باتری زیاد شارژ می گیرد و در حالی که جک صوتی 3.5 میلی متری و عملکرد دوربین نیز ممکن است برخی از خریداران بالقوه را از خرید این گوشی منصرف کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *