ترفند iOS

آموزش دانلود تمام زنگ خورهای iTunes

blank

چگونه می توان تمام زنگ خور دستگاه های iOS خود را از ابتدا تا کنون بر روی دستگاه جدید دانلود کرد ؟!

سیستم عامل iOS 11 این امکان را به کاربران خود داده است که بتوانند تمام زنگ خورهایی که از ابتدا تا کنون از روی iTunes دانلود کرده اند را به صورت یک جا و فقط به واسطه وارد کردن اپل آی دی خود دانلود کنند.

 از میان خیل قابلیت های جدید سیستم عامل iOS11، قابلیت دانلود تمام ringtone هایی که تا کنون آنها را از آیتیونز خریداری کرده اید، جالب توجه است. با استفاده از این قابلیت می توانید اقدام به دانلود تمام زنگ خورهای iTunes کرده و تمام زنگ خورهای محبوب خود را روی آیپد و یا آیفون خود جمع آوری کنید. با استفاده از این قابلیت سیستم عامل iOS11 می توانید زنگ خورهای قدیمی و دوست داشتنی را که بر روی دستگاه iOS قبلی خود داشته اید و حال به آنها دسترسی ندارید، بار دیگر از آیتیونز دانلود کرده و از آنها روی آیفون جدید خود استفاده نمایید. بهترین روش برای نگه داری داده های موجود روی آیفون و آیپد، تهیه ی نسخه ی پشتیبان از داده ها است و یکی از این داده هایی که باید از آنها بکاپ گرفت، زنگ خورها و یا همان رینگتون های گوشی و یا تبلت شما است. اگر به دلایلی نسخه ی پشتیبانی که تهیه کرده اید شامل زنگ خورهای گوشی شما نیست، نگران نباشید و تنها گام هایی را که در ادامه می آید،  برای بازیابی زنگ خورهای محبوب دستگاه اپل خود طی نمایید.

همانطور که قبلا هم گفته شد، Download All Purchased Tones یکی از جدیدترین قابلیت های اضافه شده به سیستم عامل iOS 11 است. شما می توانید این گزینه را در بخش Setting App ببینید.

گام های زیر را برای دانلود رینگ تون هایی که می توانید آنها را برای زنگ خور گوشی به هنگام دریافت تماس و یا دریافت پیامک متنی، ایمیل، صدای هشدار، هشدار تقویم وهشدار ریماندر (یادآوری ها) به کار ببرید، طی نمایید:

گام اول:  از صفحه خانه ی آیفون و یا آیپد خود برنامه ی Setting را اجرا کنید.

گام دوم: صفحه باز شده را به پایین اسکرول کنید تا به گزینه ی Sounds  برسید و روی آن تپ نمایید.

گام سوم: در دسته ی Sounds and Category  بر روی Ringtone تپ نمایید.

گام چهارم: گزینه ی Download All Purchase Tones را از منوی نمایش داده شده انتخاب کنید.

گام پنجم: تا زمانی که آیتیونز شروع به جست و جوی دانلودها کند و آن را دانلود کند صبور باشید.

Setting App —>Sounds —> Sounds and Vibration —> Download All Purchased Tones —> Download

نکته: آیفون شما در این حالت، در استور آیتیونز شروع به جست و جو می کند و با توجه به اپل آی دی و اکانتی که با آن به آیتیونز وارد شده اید هر زنگ خوری که تا کنون آن را با اکانت خود دانلود کرده اید می یابد. برای آن که بدانید با چه اکانتی وارد ایتیونز شده اید کافی است که صفحه ی Setting را به بالا اسکرول کنید تا اطلاعات اکانتی را که با آن در حال استفاده از آیتیونز هستید، بالای آن صفحه مشاهده نمایید.

 

مطالب مرتبط