ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام – بخش دوم

آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام- بخش دوم

در این مقاله آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام – بخش دوم را ملاحظه خواهید کرد.

1- یک برند انتخاب کنید و خود را به سمت آن بکشید.

قبل از اینکه تلاش کنید تا به یک اسپانسر اینستاگرامی تبدیل شوید و از یک برند خاص حمایت کنید، بهتر است لیستی از برندهای مورد علاقه خود را تهیه کنید و آنها را سبک و سنگین کنید و یک برند که ممکن است از تبلیغ کردن آن و محصولاتی که به فروش می رساند لذت ببرید را انتخاب کنید.

انتخاب مارک ها و شرکت هایی که مطابق علایق یا عقاید شما باشند، می تواند شروع خوب و موفقیت آمیزی برای آینده باشند.

توصیه می شود ابتدا روی برندهای کوچکتر کار کنید، زیرا تعداد کمتری از اینفلوئنسرهای کمتری دارند و اسپانسر هایی که به سمت آن برند می روند خیلی برجسته نیستند و می توانید براحتی با آنها رقابت کنید، ضمن اینکه تجربه کافی کسب خواهید کرد و در نهایت توسط برندهای بسیار بزرگتر مورد توجه قرار خواهید گرفت.

  • یک راه خوب برای یافتن برندها، این است که به کالاهایی فکر کنید که که خود شما از آن استفاده می کنید یا شاید کالاهایی که به طور مرتب از یک فروشگاه معروف خریداری می کنید و از آن لذت می برید، باشد.
  • اگر از شرایط و محصولات شرکت های محلی اطلاع داشته باشید که بهتر است.
  • به عنوان مثال ، اگر می خواهید از یک برند نوشیدنی مورد علاقه خود حمایت کنید، و اسپانسری این برند را در دست بگیرید، بهتر است ابتدا با شرکتی مانند Skinny Bee Tee ، که یک شرکت نوشیدنی چای کوچک است شروع کنید تا شرکت بزرگی مانند Starbucks.
  • شما همچنین باید ببینید که آیا این برند در حال حاضر از اینفلوئنسرها استفاده می کند یا خیر. برخی از مارک ها از اینفلوئنسر استفاده نمی کنند، و شما نمی خواهید وقت خود را برای برای متقاعد کردن آنها تلف کنید. می توانید به حساب های اینستاگرام سایر اینفلوئنسرهایی که دیدگاه مشابه با شما دارند بروید و ببینید چه کسی برای آنها اسپانسری می کند.
آموزش تبدیل شدن به اسپانسر در اینستاگرام - بخش دوم

یک برند انتخاب کنید و خود را به سمت آن بکشید

2- برندهای مورد علاقه خود را هنگام ارسال پست های در مورد آنها تگ گذاری کنید.

هنگامی که برندهایی را که لایک می کنید و مایلید آن را به اشتراک بگذارید، می توانید صفحه اینستاگرام آنها را تگ کنید. این کار شانس دیده شدن شما را افزایش می دهد و طرفداران و فالوورهای این برند، از صفحه شما نیز بازدید خواهند کرد و شما را فالوو می کنند.

  • با این حال اطمینان حاصل کنید که تصویر و پیامی که می نویسید چیزی است که این برند دوست دارد، یعنی: تصویر برند و محصول باید با کیفیت بالا باشد، هیچ چیز توهین آمیز و هیچ چیز منفی در مورد برند یا طرفداران آن نوشته و تگ نشود.
  • برای پیدا کردن صفحه اینستاگرام برند و مارک مورد علاقه خود، نام آنها در وب سایت یا برنامه جستجو کنید. سپس می توانید نام کاربری خاص آنها (مثلاً chobani برای ماست چوبانی) را به عنوان خود اضافه کنید یا در هنگام ویرایش عکس، اگر گزینه ای وجود دارد که می توانید آن را تگ گنید، حتماً آنها را در عکس تگ کنید و پست را به اشتراک بگذارید.
برندهای مورد علاقه خود را هنگام ارسال پست های در مورد آنها تگ گذاری کنید

برندهای مورد علاقه خود را هنگام ارسال پست های در مورد آنها تگ گذاری کنید

3- شیوه های تماس با خود را به صاحبان برند اطلاع دهید.

راه های ارتباطی با خود را برای صاحبان برند که قصد دارند از سیستم اسپانسری استفاده کنند مشخص کنید. می توانید آدرس ایمیل شغلی خود را در پروفایل اینستاگرام خود نوشته به اشتراک بگذارید. اگر وبلاگ یا وب سایتی مرتبط با اینستاگرام دارید، می توانید در آنجا اطلاعاتی مبنی بر اینکه علاقه مند به مشارکت در سیستم اسپانسری هستید، درج کنید.

شیوه های تماس با خود را به صاحبان برند اطلاع دهید

شیوه های تماس با خود را به صاحبان برند اطلاع دهید

4- از طریق دایرکت اینستاگرام به یک مارک تجاری پیام دهید و به آن دسترسی پیدا کنید.

پس از تعامل و برقراری ارتباط از طریق پست های برند، می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام یک پیام خصوصی بفرستید و توضیح دهید که چرا فکر می کنید این همکاری می تواند ایده خوبی باشد و نتیجه برد برد به همراه دارد.

  • به عنوان مثال ، اگر شما قصد دارید به برند ماست چوپانی پیام دهید، می توانید بگویید، «عصر بخیر، من یک طرفدار قدیمی و چندین ساله محصولات چوپانی هستم و معتقدم 10،000 فالوور من واقعاً به محتوا و مطالبی که من قرار است برای برند چوپانی تبلیغ کنم پاسخ مثبتی خواهند داد.
  • من با نام کاربری bakerlady در صفحه اینستاگرامم، عکس های محصولات غذایی خانگی، غذاهای دوست داشتنی که خودم درست می کنم و کالاهای مورد علاقه سوپر مارکت محل مان را پست و به اشتراک می گذارم.
  • معتقدم اگر در برخی از عکس هایی که به اشتراک می گذارم هنگام پخت غذا از محصولات لبنی چوپانی استفاده کنم، می تواند تبلیغ بسیار عالی برای محصول شما باشد. دوست دارم در مورد فرصت همکاری با شما بیشتر صحبت و بحث کنم.
  • برای این کار می توانید از طریق ایمیل. آدرس من به اسم je_smith@gmail.com با من تماس بگیرید، لطفاً بفرمایید من چگونه می توانم با شما تماس بگیرم؟»
  • علاوه بر این، می توانید آدرس ایمیل مدیر رسانه اجتماعی شرکت را جستجو کنید و مستقیم به آن آدرس تماس برقرار کنید. برای یافتن ایمیل در شبکه اجتماعی LinkedIn می توانید نام مدیر را در قسمت مربوطه (“[Company] Manager Media Social”) جستجو کنید.
از طریق دایرکت اینستاگرام به یک مارک تجاری پیام دهید و به آن دسترسی پیدا کنید

از طریق دایرکت اینستاگرام به یک مارک تجاری پیام دهید و به آن دسترسی پیدا کنید

5- ایده خود را برای برند مورد نظر توضیح دهید.

هنگامی که آدرس ایمیل برند را پیدا کردید، باید نامه مختصر و واضح مکتوبی بنویسید. به این نامه مطالب جدیدی علاوه بر مطالبی که قبلاً در اولین پیام خود بدان اشاره کرده بودید اضافه کنید.

در این نامه تمام اطلاعات مهمی را که بهتر از صاحب برند بداند را بنویسید، اطلاعاتی همچون: شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید، در کدام صنعت یا حوزه اینستاگرام فعال هستید ، چه چیزی شما را برای ارتقاء نام تجاری آنها ، تعداد فالوورها و میزان جذب فالوورها، واجد شرایط می کند.

و نکته اصلی اینکه برای همکاری با نام تجاری چه چیز قابل ارائه ای دارید (به عنوان مثال، نمونه کار خود را ارسال کنید).

به یاد داشته باشید نامه را شخصی سازی کنید. قرار نیست یک نامه کلی بنویسید طوری نامه را دقیق و سفارشی شده تنظیم کنید که بتوانید آن را به 50 برند ارسال کنید. به آنها بگویید که مایلید برای نام تجاری آنها تبلیغ کنید.

ایده خود را برای برند مورد نظر توضیح دهید

ایده خود را برای برند مورد نظر توضیح دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *