ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی فعال کردن منشی تلگرام

نحوه ی فعال کردن منشی تلگرام

چگونه منشی تلگرام را جهت پاسخگویی خودکار فعال کنیم؟

در این بخش چگونگی فعال شدن منشی تلگرام جهت پاسخگویی خودکار را آموزش می دهیم تا در مواقعی که آنلاین نیستید و شخصی به شما پیام داد، تلگرام تان به طرف مقابل به صورت خودکار جمله ی انتخابی شما را ارسال خواهد کرد . مثلا می توانید جمله ی در حال حاضر قادر به پاسخ نیست، را انتخاب کرده که در صورت لازم به صورت خودکار تلگرام آن را برای شخص پیام دهنده ارسال کند و این امکان وجود دارد که در صورت دلخواه این گزینه را خاموش یا غیر فعال و در صورت، ضرورت و نیاز به آن، فعال کنید. در ادامه چگونگی فعال کردن این گزینه را خواهیم گفت.

در تلگرام، منشی تلگرام کجا قرار دارد؟

متاسفانه فعلا در نسخه ی اصلی تلگرام، این قابلیت وجود ندارد ولی امکان اضافه شدن آن وجود دارد. از برنامه های معروف در دسترس موبوگرام، تلگراف این قابلیت را دارند. و برای استفاده از این قابلیت باید یک اپ غیر رسمی نصب کنید که به نظر ما تلگراف می تواند گزینه ی خوبی باشد. تلگراف را دانلود کنید.

چگونگی فعال سازی منشی تلگرام

ابتدا اپ تلگراف را دانلود و نصب کرده و وارد اکانت خود شوید و به قسمت تنظیمات بروید. (برای هر چه آسان تر شدن این کار از قسمت Language زبان فارسی را انتخاب کنید.)

blank

هم اکنون وارد قسمت تنظیمات پاسخگویی خودکار شوید

blank

در قسمت باز شده اول باید فعال سازی پاسخ خودکار را فعال کنید و سپس متن مورد نظر خود را قسمت پایینی پیام ارسالی تایپ کنید. مثلا می توان جمله ی (مخاطب در دسترس نیست، لطفا یک پیغام بگذارید) را نوشت.

blank

برای اطلاع از چگونگی برقراری تماس صوتی در تلگرام اینجا کلیک کنید.

غیر فعال کردن منشی تلگرام

در صورتی که دیگر نیازی به منشی تلگرام نداشتید و یا در صورتی که تلگرام خود به خود این گزینه را فعال کرده و شما نیاز به آن ندارید، کافیست از مسیر بالا آن را غیر فعال کنید.

در صورت آنلاین نبودن شما و فعال بودن این قابلیت، متن بالا به صورت خودکار برای شخص پیام دهنده ارسال می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *