ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ساختن Instant View در تلگرام

چگونه ساختن (Instant View اینستنت ویو) در تلگرام

نحوه ساختن Instant View در تلگرام به صورت کامل و تصویری در این مقاله آموزش داده می شود. با ما همراه باشید.

آیا اطلاعاتی در مورد Instant View دارید؟ وقتی یک Instant View در تلگرام داشته باشیم با قالب های آماده می توان صفحات وب را به حالت نمایش فوری یا همان Instant View در آورد. در اینجا، به شما چگونگی ایجاد دکمه ی نمایش فوری را آموزش می دهیم. فقط لازم است با یک ربات و یا سایت خود را به Instant View تبدیل کنید.

نحوه ساختن Instant View در تلگرام

با Instant View در تلگرام می توانید مانند صفحه ی سایت، مطالبتان را در قالب یک صفحه ی جداگانه انتشار دهید. و این نوید به شما داده می شود که بارگزاری شما کمتر از یک ثانیه طول می کشد و بلافاصله بعد از کلیک روی Instant View ، صفحه ی شما باز شده و محتوای مدیای آن بارگزاری می شود.

نحوه ساختن Instant View در تلگرام: مراحل

در به روز رسانی های جدید تلگرام با دکمه ی Instant View ، کاربر می تواند مانند یک وب سایت تصاویر، متن ها و ویدیوها را در صفحه مورد نظر بارگیری کند، تا به راحتی کاربران به آن دسترسی پیدا کنند. در این صفحات Instant View ، نمایش فوری از متن و رسانه در همه ی گوشی ها پشتیبانی می شود و با سرورهای قوی، توانایی برآورده کردن، نیاز ادمین ها برای انتشار متون طولانی را دارد.

آموزش ساخت Instant View با سایت telegra.ph

وارد سایت telegra.ph شوید و مانند شکل زیر قسمت های مربوطه را برای ساخت صفحه ی نمایش فوری پر کنید. در بخش Title عنوان مد نظر خود را برای صفحه انتخاب کرده و همچنین در Your name مجددا این کار را تکرار کنید. حالا تصویر و فایل خود را در Your story بارگزاری کنید و روی POBLISH بزنید و از بالای وب سایت لینک را کپی کرده و در کانال یا گروهی که می خواهید پیوست کنید تا به حالت Instant View ، نمایش داده شود.

توجه: برای ویرایش متن فرصت کمی دارید، پس هنگام نوشتن دقت لازم را داشته باشید.

blank

ربات ساخت Instant View

ابتدا وارد ربات chotamreaderbot شده و بات را استارت کنید، و لینک وب سایت مد نظرتان را کپی و در بات پیوست (paste) و ارسال کنید و کافیست صبر کنید تا بعد از چند ثانیه صفحه مورد نظرتان به Instant View تبدیل شود.

blank

آشنایی با نحوه ی کار کردن Instant View

زمانی که پیوند را از طریق تلگرام به اشتراک می گذاریم، ابتدا پیش نمایش پیوند ایجاد شده، و ربات Instant View را بررسی کرده تا به وجود داشتن، آدرس Instant View Template برای وب سایت مورد نظر پی ببرد. ربات در طول چند ثانیه آدرس وب سایت شما را چک کرده و محتوای آن را بررسی و به حالت نمایش فوری در می آورد، و موارد غیر ضروری مثل تبلیغات و … را حذف کرده تا برای خواندن مناسب گردد.

قابل توجه است، بدانید که با ساخت این صفحات فوری، کاربران تلگرامی می توانند با یک کلیک مطالب شما را بخوانند و همچنین لینک های داخلی سایت نیز در آن، آورده می شود. تا دسترسی، کاربر به سایت اصلی نیز فراهم باشد، و اگر سایت اصلی برای شما باشد، اضافه بر افزایش ترافیک سایت، شما یک بک لینک قدرتمند و مجانی در اختیار دارید.

چگونگی ساخت قالب Instant View (نمایش فوری)

وقتی شما یک Instant View می سازید چهار هدف اصلی را باید دنبال کنید:

  • صفحات Instant View فقط برای صفحات مورد نیاز کاربران تولید شود.
  • کلیه ی مطالب مهم و ضروری از سایت منبع باید آورده شود.
  • تمامی مطالب و عناصر غیر ضروری باید از صفحه ی Instant View باید حذف شود.
  • قالب صفحه باید با هر یک از صفحات تحت پوشش کار کند.

حال با توجه به مطالب گفته شده مراحل زیر را انجام دهید.

اول از همه وارد سایت Instant View شوید و در قسمت راست خود یک منو کشویی دارید که باید بین آنها گزینه ی Login  را انتخاب کنید.

blank

در اینجا باید شماره خود را به همراه کد کشورتان (98+) وارد کنید و بر روی Next  کلیک کنید.

blank

سپس پیامی به تلگرامتان ارسال خواهد شد، حالا باید گزینه ی Confirm را کلیک کنید تا اجازه ی دسترسی داده شود. حال به مرورگر برگشته و می بینید که نام کاربری تان در زیر منوی سمت راست مرورگر آورده شده است.

blank

در همین حین در منوی سمت راست بر روی My templates کلیک کنید و در قسمت آورده شده آدرس سایت را بصورت کامل تایپ و Enter  را بزنید.

اکنون با صفحه ی مشاهده شده در عکس زیر مواجه می شوید که دارای سه ستون می باشد. در قسمت سمت چپ پیش نمایش نسخه ی اصلی سایت آورده شده است. قسمت وسط نیز Rules، محل ویرایش کدهای قالب می باشد و در سمت راست پیش نمایش تغییرات و نمونه ای از نمایش فوری قرار دارد که در تلگرام قابل مشاهده است.

blank

در ضمن برای ویرایش و ادیت باید مسلط به html بوده تا بتوانید ازعهده ی این کار به خوبی برآیید.

در صورتی که نیاز به آموزش بیشتری دارید به این صفحه مراجعه کنید.

(https://instantview.telegram.org/docs#instant-view-format)

هدف شما از این قالب چیست؟

شما باید در ابتدای کار، اینکه کدام صفحات سایت شما نیاز دارد به حالت نمایش فوری دربیایید را معلوم و مشخص کنید. نیاز نیست کلیه صفحات سایت تبدیل شود و تنها صفحاتی که ارزش مطالعه و مهم به نظر می رسد، را انتخاب کنید. بهتر است صفحاتی که دارای اخبار یا مقاله ای متفاوت و مهم می باشد را برای نمایش فوری در نظر بگیرید.

موارد ضروری را انتخاب کنید

حال زمان انجام بعضی از کارهای واقعی رسیده است. برای ایجاد صفحه ی نمایش فوری دست کم به دو مشخصه نیاز است: اولا باید عنوان مناسبی برای آن انتخاب کنیم و دوما متن اصلی خوبی داشته باشد. مقاله ی هدف را به طور دقیق بررسی کنید و مطمئن شوید که تمامی عناصر مهم را به صفحه ی با فرمت پشتیبانی شده توسط تلگرام، انتقال داده اید.

در مرحله ی بعدی، شاید لازم باشد، از توابع برای تبدیل بعضی از عناصر قبل از منتقل کردن آنها، استفاده کنید. بعد از چند لحظه، صفحه ی شما باید کلیه ی متن مقاله را با قسمت هایی مثل عنوان و زیر خط ها، نقل قول ها پوشش داده و سایر عکس ها، ویدئو ها و انواع مطالب از صفحه ی منبع اصلی در Instant View جایگذاری شود.

حذف موارد غیر ضروری در هنگام ساخت Instant View

قسمت های ضروری را انتخاب کنید و سپس از تابع Remove برای حذف موارد غیر ضروری استفاده کنید. هم اکنون شما باید صفحه ای مرتب و منظم با محتوایی خالص و اصلی را نمایش دهید.

قالبتان را اصلاح کنید

در مرحله ی نهایی صفحات مختلف از سایت مدنظرتان را بررسی کرده و ملاحظه کنید که صفحاتی که Instant View نیستند، کدامند و آنها را اصلاح نمایید. همچنین چک کنید که به درستی پردازش، صفحات با عناصر مختلف و نامنظم، انجام گردد و مطمئن شوید تمام متون، عکس، ویدئو، محتوای اصلی، نقل قول ها و جایگذاری آنها، به خوبی به نمایش در آمده است. حداقل 8 تا 10 صفحه ی آن را بررسی کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید تا پس از انتشار به مشکل برنخورید.

اگر چنانچه احتیاج به مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط برقرار نمایید.

مطالب مرتبط

2 thoughts on “نحوه ساختن Instant View در تلگرام

  1. blank آرش گفت:

    سلام
    ضمن تشکر از آموزش شما، من چندین قالب در Instant View ساخته ام اما می‌خواهم طوری باشد که وقتی لینک از سایت را در تلگرام وارد می‌کنم اتوماتیک به شکل Instant View در بیاید. چطور باید این کار را انجام دهم؟ چطور می‌توانم کاری کنم که هر لینکی از سایتم داخل تلگرام کپی کردم اتوماتیک به شکل قالب Instant View در بیاید؟؟
    با تشکر و احترام

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      می توانید با واحد شبکه های اجتماعی سایت کوک موبایل تماس بگیرید و از آنها مشاوره و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *