ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش حذف یا دیلیت اکانت تلگرام (به روز شد)

blank

اگر با نحوه حذف و یا دیلیت اکانت تلگرام آشنایی ندارید، تا انتهای این مقاله با کوک موبایل همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به آموزش دیلیت اکانت تلگرام بپردازیم.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان پرطرفدار در کشور ما محسوب می‌شود و کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “آموزش کامل حذف اکانت تلگرام” در رابطه با نحوه حذف اکانت تلگرام صحبت کرده بودیم،  اما حالا می‌خواهیم در این مطلب اختصاصی جدیدترین روش دیلیت اکانت تلگرام را در یک راهنمای تصویری ساده برایتان شرح دهیم. اگر شما هم جزو کاربران این پیام رسان پرطرفدار هستید و بنا به دلایل مختلف قصد حذف اکانت تلگرام خود را دارید، با ما همراه باشید. روش حذف اکانت تلگرام بسیار ساده است. بدین منظور ابتدا به صفحه دیلیت اکانت تلگرام مراجعه کنید. توجه داشته باشید که حذف اکانت تلگرام از طریق اپلیکیشن امکان پذیر نبوده و بدین منظور نیاز است تا از مرورگر استفاده کنید.

پس از مراجعه به صفحه دیلیت اکانت تلگرام در مرورگر، از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن تلگرام خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که حتما شماره تلفن خود را به همراه کد کشور وارد نمایید. به عنوان مثال در ایران جهت وارد کردن شماره نیاز است تا به جای صفر اول، پیش شماره +98 وارد شود.

 

آموزش حذف یا دیلیت اکانت تلگرام

 

پس از وارد کردن شماره تلفن، گزینه Next را لمس کنید. بدین ترتیب پیامی از سوی تلگرام برایتان ارسال خواهد شد. این پیام حاوی کد تایید حذف اکانت تلگرام است.

 

آموزش حذف یا دیلیت اکانت تلگرام

 

در مرحله بعدی کد دریافتی را در کادر Confirmation code وارد کرده و گزینه Sign In را انتخاب کنید.

 

آموزش حذف یا دیلیت اکانت تلگرام

 

در صفحه نمایان شده گزینه Deactivate account را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که  با دیلیت اکانت تلگرام تمام پیام‌ها و مخاطبین تلگرام شما به صورت دائمی حذف خواهند شد و به هیچ وجه امکان بازگشت آن‌ها وجود نخواهد داشت.

 

آموزش حذف یا دیلیت اکانت تلگرام

 

شما می‌توانید در کادر Why are you leaving دلیل دیلیت اکانت تلگرام خود را وارد کرده و یا در صورت تمایل این کادر را خالی بگذارید. سپس گزینه Done را لمس کنید.

 

آموزش حذف یا دیلیت اکانت تلگرام

 

اکنون به منظور دیلیت اکانت تلگرام در کادر نمایان شده گزینه Yes, delete my account را انتخاب کنید. با انجام این عمل اکانت تلگرام شما به صورت دائمی حذف خواهد شد و قادر به بازیابی آن نخواهید بود.

 

آموزش حذف یا دیلیت اکانت تلگرام

 

بدین صورت دیلیت اکانت تلگرام شما با موفقیت انجام خواهد شد. امیدوار هستیم از این مطلب استفاده کرده باشید.

مطالب مرتبط